Ny o jooluöö, ja laalaa saa..
Saimo Sepeteus Sösserrssön vannoi olevansa valmiina saaavutamaan alkeellisewn alkuvoiman g-tonttulakin määräämäddä laajuudessa, kun kerran Elmeri Askersson Kerran niin mäöäräsi. On se aakas tettumaastg, et kun yrittää kirjottaa ookkoo, nim pitäs vahtii joka helvetin nappulaa, mit’ ketaraa siitä ylipäänsä syntyis, et pitäs koko ajan olla iha Arvilindinä, et pääsis farfmiliigbaa pyörittää jotai helvata pyörylää.. Arkkitehtuurista, ku ny o kyuse, nii voin todeta selkeälinjaisen l lässytyksen olevan vballallaolevan trendin mukaisesti söpösti poskellaan, kuin aatamin aikuinen omena elmerinm aikuisessa apatiassa muinoin en nen kissuksen bööthdeipaatia. Simoteus Siikkersson ymmärsi yskän, ollen näin ollen esimerkkinä paskanjäykälle e3dusvaalijärjestelmälle. Mutta mitä tekee Lipposka? Maaaalin!!!! Ktyglklä, Kyllä J a aina vaan kyllä” Lipposka on tehnjytr edustuslaitoksen ainoan onnenkantamoisen. Ja katsokaa tuota hymyä, joka leviää yrmeän lemunb lailla pitkin katsomon katettuja hajuklustereuíta. Tämä paska saaa jäähy ny iha vaa tähä, ko mää vävä vaa ny yritin säveltää jotai järkeväää. mut eihä tästä Elmerii kummempata järjestynt!
Alvarssonin
jalanjäljet
3
433
Vastaukset
Joko on paha on, vai vieläkö päässä pyörii sillai kivasti?
- aavitonen
Pysy sinä vaan niissä Spede-filmeissä äläkä edes yritä tajuta vaikeampia asioita. Tuntuu pollasi jo nyt olevan sekaisin.
- Alvarsson!
Jo yli sata pervoa on käynyt imemässä kirjallisia vaikutteita.
Fiksumpaa tulevaa vuotta itse kullekin, ja kaikki mahdolliset hyvää tarkoittavat hymiöt perään! Perään.., ai kauheeta. No kyllähän te tiedätte, etten tarkoittanut tarkoittavani, minkä taas luulitte tarkoitukseni olevan, pelkkää hyvää tarkoittaen. Ja kaunistakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026