Mistä saa kotimaasta tilattua uuden 2007 ilmestyneen Louisin luettelon
kataloka
6
629
Vastaukset
- Ei sinä
tarvitse sitä. Lataa uusin versio netistä. www.louis.de
www.bikerpoint.net
- HMMM... sellaista p,,,,
Miksi tialaisit sellaista roinaa kokeilematta!
Saat samoihin hintoihin kotimaasta parempaa laatua, tule vaikka hesan MP 2007 messuille helmikuun alussa ja saat takuulla alle Luisin hintojen parempaa tavaraa ja takuulla sopivia! HMMM... sellaista p,,,, kirjoitti:
Miksi tialaisit sellaista roinaa kokeilematta!
Saat samoihin hintoihin kotimaasta parempaa laatua, tule vaikka hesan MP 2007 messuille helmikuun alussa ja saat takuulla alle Luisin hintojen parempaa tavaraa ja takuulla sopivia!Mä ostin tuolta Kappan laukut ja niihin telineet eikä ne mun mielestäni mitään roinaa ole,pääsin melkein satasen halvemmalla kuin kotimaisista liikkeistä.
Siinä kyllä olet oikeassa että mitään asustetavaraa eikä kypärää kannata ostaa ennenkuin on kokeillut sopivuutta,ite ostin viimevuonna messuilta uudet saappaat ja vasta viidennen valmistajan saapas passasi jalkaan.
ps.messuilla nähdään.- ArcticEli
vanha-erkki kirjoitti:
Mä ostin tuolta Kappan laukut ja niihin telineet eikä ne mun mielestäni mitään roinaa ole,pääsin melkein satasen halvemmalla kuin kotimaisista liikkeistä.
Siinä kyllä olet oikeassa että mitään asustetavaraa eikä kypärää kannata ostaa ennenkuin on kokeillut sopivuutta,ite ostin viimevuonna messuilta uudet saappaat ja vasta viidennen valmistajan saapas passasi jalkaan.
ps.messuilla nähdään.On hyvä.
Ei oel vielä pettymyksiä tullut tavaroiden suhteen...no joo...ompas...Delon öljyjä en enää koneeseeni laita...
Mut se onkin ainoa pettymys ja kampetta on sentään tilattu aikas paljon...
Esim kaikki huoltotarvikkeet tilaan Louisilta... - puvuissa
ArcticEli kirjoitti:
On hyvä.
Ei oel vielä pettymyksiä tullut tavaroiden suhteen...no joo...ompas...Delon öljyjä en enää koneeseeni laita...
Mut se onkin ainoa pettymys ja kampetta on sentään tilattu aikas paljon...
Esim kaikki huoltotarvikkeet tilaan Louisilta...Tilasin viime kesänä itselle puvun ja se oli ainaskin kaksi numeroa liian pieni vaikka olin ottavinani reilun koon eli tarpeeksi xxiä! Sitten tilasin puvun syksyllä muijalle niin otettiin niitä xxiä pari yli niin se sai siitä hyvän teltan jossa olisi voinut talven asustaa, no iso homma palautella ja vaihdella! Veden pitävyys tuossa omassani ei ollut mistään kotoisin ja eivät ala edes ottamaan valituksia vastaan asiasta!! Varaosat ja tarvikkeet voivat olla ok mutta asut kannatta ostaa kokeilemalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662159
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142132- 1091612
- 1261533
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4711329- 841110
- 54951
- 49901
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234824Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa358821