kataloka

depa

Mistä saa kotimaasta tilattua uuden 2007 ilmestyneen Louisin luettelon

6

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sinä

      tarvitse sitä. Lataa uusin versio netistä. www.louis.de

    • www.bikerpoint.net

      • HMMM... sellaista p,,,,

        Miksi tialaisit sellaista roinaa kokeilematta!
        Saat samoihin hintoihin kotimaasta parempaa laatua, tule vaikka hesan MP 2007 messuille helmikuun alussa ja saat takuulla alle Luisin hintojen parempaa tavaraa ja takuulla sopivia!


      • HMMM... sellaista p,,,, kirjoitti:

        Miksi tialaisit sellaista roinaa kokeilematta!
        Saat samoihin hintoihin kotimaasta parempaa laatua, tule vaikka hesan MP 2007 messuille helmikuun alussa ja saat takuulla alle Luisin hintojen parempaa tavaraa ja takuulla sopivia!

        Mä ostin tuolta Kappan laukut ja niihin telineet eikä ne mun mielestäni mitään roinaa ole,pääsin melkein satasen halvemmalla kuin kotimaisista liikkeistä.
        Siinä kyllä olet oikeassa että mitään asustetavaraa eikä kypärää kannata ostaa ennenkuin on kokeillut sopivuutta,ite ostin viimevuonna messuilta uudet saappaat ja vasta viidennen valmistajan saapas passasi jalkaan.
        ps.messuilla nähdään.


      • ArcticEli
        vanha-erkki kirjoitti:

        Mä ostin tuolta Kappan laukut ja niihin telineet eikä ne mun mielestäni mitään roinaa ole,pääsin melkein satasen halvemmalla kuin kotimaisista liikkeistä.
        Siinä kyllä olet oikeassa että mitään asustetavaraa eikä kypärää kannata ostaa ennenkuin on kokeillut sopivuutta,ite ostin viimevuonna messuilta uudet saappaat ja vasta viidennen valmistajan saapas passasi jalkaan.
        ps.messuilla nähdään.

        On hyvä.
        Ei oel vielä pettymyksiä tullut tavaroiden suhteen...no joo...ompas...Delon öljyjä en enää koneeseeni laita...
        Mut se onkin ainoa pettymys ja kampetta on sentään tilattu aikas paljon...
        Esim kaikki huoltotarvikkeet tilaan Louisilta...


      • puvuissa
        ArcticEli kirjoitti:

        On hyvä.
        Ei oel vielä pettymyksiä tullut tavaroiden suhteen...no joo...ompas...Delon öljyjä en enää koneeseeni laita...
        Mut se onkin ainoa pettymys ja kampetta on sentään tilattu aikas paljon...
        Esim kaikki huoltotarvikkeet tilaan Louisilta...

        Tilasin viime kesänä itselle puvun ja se oli ainaskin kaksi numeroa liian pieni vaikka olin ottavinani reilun koon eli tarpeeksi xxiä! Sitten tilasin puvun syksyllä muijalle niin otettiin niitä xxiä pari yli niin se sai siitä hyvän teltan jossa olisi voinut talven asustaa, no iso homma palautella ja vaihdella! Veden pitävyys tuossa omassani ei ollut mistään kotoisin ja eivät ala edes ottamaan valituksia vastaan asiasta!! Varaosat ja tarvikkeet voivat olla ok mutta asut kannatta ostaa kokeilemalla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe