nyt kaikki yrittää auttaa! sain joululahjaksi Kingdom hearts 2:kkos osan enkä oikein ole vielä päässyt siitä jyvälle. Joten. En ymmärrä näitä erilaisia form-muotoja. Eli siis soran joitakin "erikois voimia"
miten ne saa käyttöön? Olen lukenut tietoa
netistä. Sora siis yhdistyy Akun tai Hessun kanssa TAI kummankin, jolloin soralle tulee lisävoimia? niinhän?
mutta eniten haluaisin tietää miten "form-muodot" saa käyttöön. kiitos jos vastaat!
Voitte myös tarpeen tullen kertoa lisää form-muodoista. KIITOS :)
KH:n PELAAJAT LUKEKAA!
4
392
Vastaukset
- kh<3
Formit on sellasii ''pukuja'', joitten avulla Sorasta tulee vahvempi. Ensimmäisen formin ( Valor Form ) saa kun on menee soralla ensiksi sinne The Toweriin( Mystisella junalla ), jolloin sora saa uuden puvun. Formeja voi käyttää siit valikosta missä on esim: attack, magic. Siin vasemmas alareunas.
Tossa tietoo niist formeista, Wikipediasta : )
The first feature of the Drive Gauge is "Drive Form." Sora can borrow the energy of party members to become more powerful and acquire different attributes as well. While in Drive Form, he gets a large boost in power and can sometimes even wield a Keyblade in each hand. At first, his Drive Forms only combine power with one party member; as he gains new ones, he can absorb energy from other allies as well.
Toivottavasti toi autto- miä.
Tuo auttoi kovasti ;) Vaik aloin jo ehk vähän itekki tajuumaan ku äske pelasin :D n. 5 tuntii putkeen, heh.
on muuten tosi hyvä peli ;) taistelut on tosi hyvin tehty :') - jepjepjee
miä. kirjoitti:
Tuo auttoi kovasti ;) Vaik aloin jo ehk vähän itekki tajuumaan ku äske pelasin :D n. 5 tuntii putkeen, heh.
on muuten tosi hyvä peli ;) taistelut on tosi hyvin tehty :')Se on hyvä peli!
Mä sain sen joukulahjaks oon mä sitä nyt jonkun verran jo pelannu kun mun kaverilla on se.
Niin että onhan se hyvä!
Hyvää myöhastä joulua ja onnelista uutta vuotta
- Keyblade's chosen one
Muotoja on helppo käyttää. Ensiksi, paina sitä, missä lukee "Drive". Sitten, valitse muoto. Muotoja on viisi. Ne ovat Valor Form, Wisdom Form, Master Form, Final Form ja Anti-Form. Valor Formin saa Yen-sidin tornista. Wisdom Formin saa Disney Gastlen jälkeen. Master Formin saa Hollow Bastionista/Radiant Gardenista, sen jälkeen kun on tavannut Mikin. Hän sanoo "Sora, anna minun antaa vaatteillesi uusi voima", niin saat sen. Final Formin saa sen jälkeen kun on päässyt World That Never Wasiin ja tavannut Roxasksen. Se tulee kun on käyttänyt tarpeeksi monta kertaa Master- tai Valor Formia tarpeeksi monta kertaa. Anti-Formia ei voi valita. Se tulee yllättäen jos käyttää Valor- tai Master Formia. Final Formissa se ei tule, mutta Wisdom Formissa joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1486891Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142538Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471760Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141421Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901285- 711107
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631073Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481065Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271059- 63976