On tyhmää maksaa liikaa- Gigantille

morskie

Ostin viime viikolla Turun Gigantista "tarjoushintaan" 39,00 euroa Creative Mouse 3500 hiiren. Kun hain päivitystä ohjaimeen Creativen sivuilta, huomasin, että hiiren OVH Suomessa on on 17,05 euroa!

Gigantin tunnuslause taisi saada uuden merkityksen! Onko muilla vastaavia kokemuksia?

7

1119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härski

      Kävin katsomassa kaupungissa uuden Gigantin myymälän. Hintataso ei mikään halpa ollut. Samaa tasoa kuin kodinkoneliikkeet. Valikoima oli tosin laajempi.

    • on hyvä

      Systeemi.Sulla on 30pv palautusoikeus ostamaasi tavaraan.Näin lukee mun kuitissa.Ei koske puhelimia eikä palveluja,että siitä vaan ja menet palauttamaan sen niin saat rahat takaisin.Itse olen palauttanut sinne 3kpl(kolme) tietokoneita kun ei olleet sitä mitä myyjä väitti.Tää neljäs toimii hyvin.

      • tiedoksi

        Pisteen ja pilkun jälkeen on AINA välilyönti, ei koskaan jatketa suoraan!!!


      • morskie

        Palautus kävi kyllä mielessä, mutta liikkeeseen on 90 km matkaa ja pakkaukset roskiksessa.


      • morskie kirjoitti:

        Palautus kävi kyllä mielessä, mutta liikkeeseen on 90 km matkaa ja pakkaukset roskiksessa.

        nyt sitten opit jotain?

        Liike antaa 30 päivän palautusoikeuden ja ostaja hävittää heti pakkaukset... Tekis mieli sanoa häijysti mutta antaa olla.


    • -----

      Aina kun ostetaan hieman kalliimpaa niin tehdään hintavertailu netin kautta. http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/29678

      Gigantissa telkut jne... isommat laitteet on yleisesti ottaen halvempia kuin missään muualla Suomalaisessa liikkeessä.

    • ???

      gigantilla on hinta takuu joten mee kuitin kaa sinne takas!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe