Jos asennan tämän, niin onko riskinä että niihin puhelimiin rupeaa tulemaan tekstiviestispämmiä, joihin olen lähettänyt tekstiviestin macin kautta?
http://www.apple.com/downloads/macosx/email_chat/smsmac.html
SMS Macista
5
325
Vastaukset
- 1stMacFinn
tuo SMS Mac täällä, näillä operaattoreilla?
Jos taas tuo SMS Mac rahoittaa toimintansa mainoksilla, eiköhän mainosten tulo ole varmaa.
Eikö sulla ole Bluetooth kännyä? Minä lähettelen omallani tekstareita suoraan Osoitekirjasta.- Epäluuloinen
Mun känny on museokänny. On riittänyt että voi puhua ja lähettää tekstareita. (En ole tekniikkafriikki.)
Jos mainosrahotteinen, niin voi niitä raukkoja joille lähetetään tekstari sitä kautta. Niidenhän puhelinnumero jää vääriin käsiin. - 1stMacFinn
Epäluuloinen kirjoitti:
Mun känny on museokänny. On riittänyt että voi puhua ja lähettää tekstareita. (En ole tekniikkafriikki.)
Jos mainosrahotteinen, niin voi niitä raukkoja joille lähetetään tekstari sitä kautta. Niidenhän puhelinnumero jää vääriin käsiin.Vaihda se museokänny Nokia 6021:en, toimii kuin unelma Macin kanssa.
- Epäluuloinen
1stMacFinn kirjoitti:
Vaihda se museokänny Nokia 6021:en, toimii kuin unelma Macin kanssa.
Miksi? Jos ei toimi Macin kanssa niin sitten ei toimi. Ei se ole tärkeää toimiiko puhelin Macin kansa vai ei. Mieluummin vaikka ryyppään sen rahan :)
Mun museokänny Siemens ME45 on riittävän pieni ja kestää hyvin kolhuja ja vesiroiskeita joten pidän sen.
Lähetän äärimmäisen harvoin yleensäkään tekstareita. Olisi ollut vaan hauska kokeilla tuota.
- Mäkynen
Eipä taida toimia Suomessa, koska valikossa ei ole suomalaisia operaattoreita. Myöskään suomalaisia numeroita (esim. 35850xxxxxx) ei voi käyttää.
Ainakaan minä en saanut sitä toimimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.676010- 1315333
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4473226Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1021629Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3691229- 301059
- 671031
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46936Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109894Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52869