Creative audigy 2
Eli tommonen kortti ja kihisee ja kohisee. Kortilla about vuotta ikää ja liitetty pci väylään..Olen koittanut siirtää eri väylään jne jne ...Ei auta.
Kohinaa ja kihinää kuuluu sekä mikki ulostulosta ja kajareista jotka kytketty korttiin kiinni. Tuo pahuksen metellöinti kuuluu myös sillon kun ite puucee on kiinni mutta virrat nuis creativen inspire 6600 mallin muovi tölkeissä kiinni..
Olen irrotellut johodot usemapaan kertaan jne jne mut mikään ei tunnu auttavan...Onko kellään mitään vinkkiä antaa että missä vika voisi olla? Äänikortti vaiko nui muovi pöntöt jossa on myös "subbariiin" integroitu vahvistin?
Kiitos vastanneille
Suhisee
pihisee/kohisee
1
728
Vastaukset
- voisi auttaa
"Tuo pahuksen metellöinti kuuluu myös sillon kun ite puucee on kiinni mutta virrat nuis creativen inspire 6600 mallin muovi tölkeissä kiinni.."'
Mikäli suhinaa esiintyy silloinkin, kun kone on suljettu, niin todennäköisesti vika on kaiuttimissasi. Kokeile liittää äänikorttiin kuulokkeita. Kuuluuko kohinaa silloin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944135
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.663403Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723044SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812519Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52336Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1992095Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302051- 41840
- 52746
- 70745