Olen hakemassa sänkyä, hintaluokaltaan 2000-4000e
Haluaisin runkopatjan jonka leveys olisi 120-140 cm.
Mitä suosittelisitte minulle? Itse olen katsonut Ekens RM1, onko muita hyviä vaihtoehtoja? Mitä ne maksavat?
Hästens, Ekens vai mikä?
12
10439
Vastaukset
- Sisustusintoinen
Itse ostaisin varmaan Tempur-sängyn. Myös Jensen on tosi laadukas.
- Pettynyt
Hästensissä minun mielestäni parasta on takuu,muuten onkin trampoliini vaikka painoluokkakin on ihan oikea minun sängyssä tukeva.Sain n 15v käytön jälkeen uuden sängyn kuin pohjarimat antoivat periksi Hästensissä.Kehoitan valitsemaan sängyn toisesta merkistä.
- häh ja täh
Pettynyt kirjoitti:
Hästensissä minun mielestäni parasta on takuu,muuten onkin trampoliini vaikka painoluokkakin on ihan oikea minun sängyssä tukeva.Sain n 15v käytön jälkeen uuden sängyn kuin pohjarimat antoivat periksi Hästensissä.Kehoitan valitsemaan sängyn toisesta merkistä.
Sait 15 vuoden käytön jälkeen uuden sängyn kun pohjarimat antoivat periksi Hästensissä. Luuletko että joku muu merkki olisi kestänyt pidempään? Luuletko että mikään muu merkki olisi antanut 15 vuoden jälkeen takuuna uuden sängyn?
- kokeilemassa..
..niin saat itsellesi parhaan sängyn. Minun valintani oli Hästens, eikä ole tarvinut päivääkään katua. Tuohon hintaan saattaisit saada esim. Naturallyn tai Excelin.
- Ikean
Sultanat voittaneet Hästensit ja muut kalliit mennen tullen?? Eli ei kannata maksaa merkistä jos ei voi olla varma että on parempaa kuin muut.
- puhua samana päivänä
Jokainen varmaan osaa päätellä mistä erot sänkyjen välillä muodostuu jos toiset valmistetaan käsityönä luonnonmateriaaleista kymmenien vuosien takuulla ja toiset synteettisistä materiaaleista koneellisesti muutaman vuoden takuulla.
Se tärkein testi tehdään lakanoiden välissä joka yö. Jos tuntee nukkuvansa levollisesti ja hyvin sängyssään, tällöin valinta on oikea. Jos taas hikoilee, pyörii ja saa selkänsä kipeäksi, tällöin on varmasti tehnyt väärän valinnan.
Merkistä ei tietenkään kannata maksaa, mutta ei myöskään kannata sulkea vaihtoehtoja pois merkin vuoksi. Ensin pitää tietysti määritellä budjetti ja sitä kautta kartoittaa itselleen sopivia sänkyjä.
Hyvää ei _yleensä_ saa halvalla. - sitten
puhua samana päivänä kirjoitti:
Jokainen varmaan osaa päätellä mistä erot sänkyjen välillä muodostuu jos toiset valmistetaan käsityönä luonnonmateriaaleista kymmenien vuosien takuulla ja toiset synteettisistä materiaaleista koneellisesti muutaman vuoden takuulla.
Se tärkein testi tehdään lakanoiden välissä joka yö. Jos tuntee nukkuvansa levollisesti ja hyvin sängyssään, tällöin valinta on oikea. Jos taas hikoilee, pyörii ja saa selkänsä kipeäksi, tällöin on varmasti tehnyt väärän valinnan.
Merkistä ei tietenkään kannata maksaa, mutta ei myöskään kannata sulkea vaihtoehtoja pois merkin vuoksi. Ensin pitää tietysti määritellä budjetti ja sitä kautta kartoittaa itselleen sopivia sänkyjä.
Hyvää ei _yleensä_ saa halvalla.maksanut testin jossa Ikean patjat voitti:D
Saahan sitä uskoa mihin tahansa, mutta olen samaa mieltä siitä että testi tehdään kotona öisin. VAikka olisi mitä erikoismateriaaleja käsintehtynä. - testiä...
sitten kirjoitti:
maksanut testin jossa Ikean patjat voitti:D
Saahan sitä uskoa mihin tahansa, mutta olen samaa mieltä siitä että testi tehdään kotona öisin. VAikka olisi mitä erikoismateriaaleja käsintehtynä...tarkoitat? http://www.testfakta.com/downloads/sangar04.pdf
Ei tuota Ikea voittanut... - uneton
Taidat tarkoittaa testiä jossa lähes kaikki sängyt saivat yhtä paljon pistetä kun testattiin kestääkö sänky nukkumista 30 tuntia! Joo, kyllä kaikki sängyt pysyivät kasassa neljää yötä vastaavan ajan, mutta entäs siitä eteenpäin...? :)
- hästensnukkuja36
me ostettiin viime kesänä hästens excel ja mieheni selkäkivut loppuivat kokonaan. Aivan ihan sänky. Kummatkin otettiin medium-kovuus.
- uunelias
Sama se onko runkona vaikka vanha hetekka,jos patja on kunnollinen.Moottori runkoon ei saa niin hyvää toimivaa patjaa,kuin vanhaan hetekkaan.On se kumma kun runkoon laitetaan 4000€ ja patjaan 100€ sitten ihmetellään,kun ei ole hyvä nukkua.
- kiinnostaa.........
että pitääkö paikkansa, että tempurin sijauspatja vanhan sängyn päälle auttaa selkävaivoihin? onko kuka kokeillut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952737Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82982632Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171112Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471080- 57782
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10781- 19699
- 55682