Tällainen virus löytyi ja viruksentorjuntohjelma nimesi sen joksikin muuksi tiedostoksi, kun sitä ei voinut poistaa. Ongelma on vain se, että kansiota C:\Documents and Settings\OmaNimi\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\2TONE1I5\GSA_01417[1].0XE ei löydy!! Temporary Internet Files kansio oli olemassa vielä ennen Explorerin viimeisintä päivitystä, mutta nyt en löydä sitä enää.
Aina kun tarkistan kiintolevyn, samainen virus löytyy joka kerralla.
Aikaisemmin kävin itse tyhjentämässä tuon ylläolevan kansion, kun sinne näytti kertyvän kaikenlaista epätoivottavaa.
Mikä neuvoksi, kysyy tumpelo? :(
Trojan.Win32.Dialer.cj
3
599
Vastaukset
- taaatttt
Explorer selaimen yläpalkki-->
Työkalut
Internet asetukset
Poista väliaikaiset tiedostot
ja laita vielä rasti kohtaan että poista kaikki offline sisältö niin sen pitäisin tyhjentää temporary internet files-kansio - näkyviin,
Tuosta lähtien on piilossa:
Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\2TONE1I5\GSA_01417[1].0XE
-Napsauta Käynnistä-painiketta ja valitse Ohjauspaneeli.
- Valitse Kansion asetukset
-Siirry Näytä välilehdelle
- Valitse Piilotetut tiedostot ja kansiot -kohdassa: Näytä piilotetut tiedostot ja kansiot. - dfg.
Kyllä se kansio siellä on, se nyt sattuu olemaan aika hyvin piilotettu.
Mutta mitä sitten jos virus on siellä kun ei se pysty mitään tekemään.
Ja Content.IE5 kansio ei näy explorerissa vaikka laittaisit piilo/ym. tiedostot näkyviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187