Olga

riina-mamma

Hei, mitä pidätte nimestä Olga? Se on harkinnassa tytöllemme. Mielepiteitä kaivataan!

11

2167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä

Olga Aina Hilja

• Ilg

Hieman venäläisvaikutteinen, ehkä. Ensimmäisenä.. toisena, kaverin koiranpennun jälkeen.. tulee mieleen kuitenkin lastenkirjoissa seikkaileva herttainen marsuhahmo Olga da Polga.

• Liisa- Maria

!!!

• olkaolkaolka

Tietysti laiskemmassa suussa tuosta tulee heti Olka, mutta onko sekään nyt sitten maata mullistavaa? Kaipa tuo nimenä menee siinä missä muutkin. En omalle lapselle laittaisi, mutta joku varmasti harkitsee omalleen. Tulee mieleen lähinnä Kippari-Kallen tyttöystävä.

• tipi

voi ihana nimi!
      minä pidän kaikista juuri tuollaisista nimistä, niinkuin varmaan moni muukin.
      nimetkää tyttö ihmeessä olgaksi!

• sinihelmikki

Oili olisi parempi. Harvinainen nykyään, en tiedä yhtään pikku-Oilia

• Lady Olga

Olga on kiva nimi. Venäläinen tosin mutta sehän ei mitään haittaa :D
        Kaunis nimi! Ei missään nimessä mitään Oilia!
        YÖK! :/

Olga on kiva nimi! Onko teillä muita nimiä harkinnassa?

• sisiliskosisko

Vain yhden Olga-nimisen olen eläissäni tuntenut. Hänkin pieni tyttö, ei vielä koululainen. Tytöllä oli tummat hiukset, ruskeat silmät ja oli erittäin siro ja pienikokoinen. Nimi sopi hänelle kuin nenä päähän :)

• olga eioo mittää

tai peräti svetlana

• Isomummin nimi

Oli meidän isomummin nimi, joten erittäin lämpimät muistot nimeä kohtaan. Isomummi syntyi 1800-luvun loppupuolella, joten sinänsä mukavan vanhakin nimi.

• Anonyymi

Itse olen nimeltäni Olga mutta välillä se on minusta ilkeää kun joku sanoo Olgapää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      140
      6678
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      600
      2426
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      46
      1680
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1381
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      89
      1232
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      69
      1079
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1055
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1042
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1029
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      956
    Aihe