Peruskoulun päättöjuhlissa

Merja

Olin 15 kun oli peruskoulun päättäjäisjuhlat. En ikinä olisi voinut kuvitella mitä ne juhlat toi tullessaan.
Alussa oli vähän hiljaista, mutta kaljan jälkeen (siinä iässä tulin vielä suhthelposti humalaan) löysin itseni Juuson, erään toisen vuoden lukiolaisen sylistä. Se tuntui tavallaan oudolta, olin ensimmäistä kertaa pojan sylissä.
No joka tapauksessa huomasin miten Juuson pulssi kiihtyi ja farkut alkoi pullistaa. Hän pyysi lupaa edetä ja minä hymyilin punastuneesti kyllä-vastauksena.
Juuso siirsi kätensä toiselle rinnalleni ja alkoi hyväillä sitä vaatteiden läpi. Se tavallaan tuntui oudolta, todella kivalta. Itsekin aloin siinä vaiheessa kiihottua ja vähän ajan päästä pyysin että jos siirryttäisi vähän sivummalle. Luokkakaverin omakotitalosta löytyi ihan kivasti tilaa, vaikka juhla virallisesti oli vain kellarissa.
Siirryttiin yläkertaan, olohuoneeseen. Siellä jatkettiin suutelua ja toistemme hyväilyä. Makasimme sohvalla toisiimme kietoutuneina, välillä minä, välillä Juuso päällä. Riisuttiin paidatkin. Minulla oli sentään rintsikat päällä. Tässä vaiheessa olin jo aika kiihottunut. Kysyin häneltä että onko sillä kortsuja mukana, ja se sanoi että kyllä, aina. Huokailin helpotuksesta, sillä olin lukenut että kokematon kundi on innokkaampi jyystäämään kun kokenut, ja ekassa kerrassa pitää olla naiselle hellä.
Juuso kysyi että haluisinko, ja vastasin että en ole varma, ehkä. Vasta siinä vaiheessa hän tajusi että olen ensimmäistä kertaa mukana. Kysyin varmuuden vuoksi että onko hän jo kokeillut, ja sain vastaukseksi että pari kertaa humalassa. Tästä ei ehkä sittenkään tulisi niin kivaa...
Samassa hetkessä keittiössä syttyi valot. Minä ja Juuso viivana ylös sohvalta ja pukemaan riisutut vaatteet. Menimme yhdessä katsomaan kuka keskeytti hetkemme, ja juhlien isäntä ja kolmannen vuoden lukiolainen Jaakko sieltä paljastuikin kaljaa hakemasta. Pahoittelimme että eksyimme juhlista tänne, etsimme vessaa, keksi Juuso. Jaakko vastasi että just joo, kellarissa on vessa aivan kuten näytin teille melkein 4 tuntia sitten. Ja ne juhlatkin on kellarissa, tänne teillä ei ole pahemmin asiaa kun meillä on niin arvokasta tavaraa täällä yläkerrassa. Selvästi Jaakko tajusi mitä oli tapahtumassa, ja me poistuttiinkin takaisin kellariin juhlimaan.
Emme kuitenkaan malttaneet pysyä erossa toisistamme, vaan hakeuduimme ulos toivoen että sieltä löytyisi joku sopiva paikka. Eipä löytynytkään, mutta isäntäperheellä oli keskikokoinen vene, jonne pääsimme hämärän turvin kiipeämään. Onneksi veneen ovi oli auki, eli pääsimme sisätiloihin ja lukitsimme sen sisältä. Tuli sellainen mieletön tunne, että tässäkö paikassa "SE" sitten tapahtuu.
Juuso alkoi taas lähestyä minua, kysyi että ollaanko vielä samalla aaltopituudella. Vastain että ehkä, en ole varma. Silloin vasta tunnustin että minulla ei ole ollut aikaisempia suhteita, olin neitsyt. Tavallaan hävetti tunnustaa, olinhan sentään 15 ja suurin osa kaveripiiristä oli jo kokenut taivaan ilot!
Okkkeeei... hän huokaili raskaasti. Oli selvästi yllättynyt minun neitsyydestäni.
Sanoin että voidaanhan me katsoa jos hommasta tulee jotain, mutta en lupaa mitään. Sitten aloin lähennellä häntä taas.
Vähän ajan päästä oltiin veneen sängyssä samalla tavalla kun oltiin aikaisemmin sohvalla. Eipä kauaa mennyt kun saatiin paidat pois. Sitten Juuso kysyi että miten on, jos hän saisi vähän lähemmin käsitellä rintojani niin ehkä pitäisin siitä. Vastasin että ehdottomasti, ja otin tottuneesti rintaliivini pois. Niiden alta paljastui 15-vuotiaan tyttösen C-kuppiin sopivat, kiinteät, kaikin puolin edustukselliset rinnat. Mies vilkaisi minua ensin silmiin ja kun huomasi että nautin, niin hän otti toisen nännini suuhun. Tavallaan tuntui oudolta, mutta hetken päästä hänen imeskely ja nöykkäily tuntui ihanalta. Minulla alkoi alapää kutittaa kosteudesta, ja kysyin häneltä että voisiko hän riisua housunsa että pääsiisin häneen kunnolla käsiksi.
Juuso teki töitä pyydettyä, ja lyhyen hetken päästä edessäni oli täysin alaston mies. Ensimmäinen mitä olin eläessäni nähnyt. Pyysin häntä tulemaan viereeni sängylle, jaa sitten aloin koetella hänen miehuuttaan, ensin käsin, sitten suulla. Juuso antoi minulle neuvoja miten hoitaa asia, ja minä tein hänen pyyntöjen mukaan kunnes hän käski lopettaa ja pyysi minua riisumaan housuni. Oli kuulemma minun vuoro saada maistaa rakkautta.
Alastomana sanoin etten ole koskaan ollut tällä tavalla miehen kanssa, ja hän pyysikin minua sängylle makuulle, jalat haarassa. Lupasi ettei tule sisääni vielä. Sitten hän alkoi käsillään käsitellä minua, hän vaikutti tietävän mitä teki. Ainakin siltä tuntui. Lämpimät aallot kulkivat pitkin kehoa samassa tahdissa kun hänen sormensa hyväilivät klitorista ja häpuhuulia. Olin tässä vaiheessa jo suorastaan litimärkä, mutta hän jatkoi silti suuseksillä.
Yh'täkkiä lämpimät aallot alkoivat voimistua. Alapäässä tuntui oudolta, ajantaju häipyi. Teki mieli huutaa, ja taisinkin tehdä sen. Tuntui että menettäisin tajuntani. Ilmeisesti hetken päästä löysin itseni tärisemästä sikiöasennossa sängystä. (Suun) alahuuli törrötti ja koko keho värisi. Kuului ääni vierestä että oliko kivaa, mitä pidin? En saanut sanaakaan suustani, joten vedin suulle jonkinlaisen hyvin vastaukseksi. Ääni vastasi takaisin että rentoudu siellä hetken, mutta en totellut vaan yritin nousta istumaan sängyn laidalle. Tunsin käden joka tarttui minua kainalosta ja auttoi minua. Silloin vasta tajusin mitä oli tapahtunut, ja tunnistin auttavan käden kuuluvan kundilleni. Mm-m-mit... sain suustani, kun vastaus tuli että se oli orgasmi. Vähän meinasin huutaa alussa, mutta ei niin kovaa että se kuuluisi veneen ulkopuolelle.
Kehossa oli eräänlainen lämpimän ja hyvänolon tunne. Nyt vasta vapina lakkasi ja kysyin että kauanko olin tajuttomana. Ei kauaa, Juuso vastasi, 10 sekuntia ehkä.
10 sekuntia, ajattelin! Olisi yhtä hyvin voinut olla minuutti... tai jopa 5 minuuttia!
Silloin huomasinkin että hän oli vielä täysin juhlakunnossa. Hän kysyi että olenko vielä siinä kunnossa että voidaan hoitaa tämä asia loppuun. Ehdin kysyä että eikö äsken... kunnes tajusin mitä oikeasti oli tapahtunut. Kysyin että riittääkö hänellä vielä halut, ja hän vastasi että totta totisesti, kyllä riittää.
Kun olin asettumassa makuulle sänkyyn huomasin miten kiimaneste oli valunut sääriäni pitkin. Kysyin että kuuluuko sen valua noin, ja Juuso vastasi että kyllä kuuluu kun oikein haluttaa. Itse olin saavuttanut hieromalla vain murto-osan tuollaisesta.

TOSITOIMINTA ALKAA
No, menin sänkyyn makuulle ja levitin haarani. Ei pelottanut eikä jännittänyt, vaan tuntui siltä että tämä on maailman luonnollisin asia. Juuso alkoikin kaivaa housuistaan kondomin esiin, ja saatuaan sen päälle (oli selvästi harjoitellut kotona) hän alkoi lähestyä minua.
Tule vaan, sanoin, älä pelkää. En minä tee sinusta rikosilmoitusta vaikka alaikäinen olenkin. Hän hymyili ja alkoi tulla päälleni. Hetken suutelun jälkeen kysyi vielä viimeisen kerran että olenki nyt valmis. Vastasin että en tule koskaan olemaan valmiimpi. Siinä hetkessä hän alkoi tähdätä, ja yllättävän hyvin osuikin kohteeseensa.
Aluksi hänellä oli vaikeuksia päästä sisään kun olin niin ahdas. Kun hän oli porautunut vähän matkaa niin alkoivat omat kipuni, ja hän huomasikin sen minun jännityksestä. Sattuuko, hän kysyi, ja minä vastasin että vähän, jatka vaan. Siinä hetkessä hän alkoi painaa itsensä lujempaa minun sisään. Minä inahdin vähän, mutta hän kuiskasi korvaansa että hetken tämä vaan sattuu, kyllä tämä tästä.
Sitten Juuso aloitti työnnöt. Jokaisella työnnöllä tunsin vähän kipua, mutta onneksi se väheni työntö työnnöltä. Ei kuitenkaan loppunut kokonaan ennenkun kundi teki jotain mitä tunnistin aikaisemmista halaussessioistamme. Hän halusi minun tulevan hänen päälle, ja niin me molemmat menimme kyljillemme, ja hän selälleen ja minä päälle. Ratsastus tuntui heti paremmalta, ei sattunut enää, ja hänen kätensä minun rinnoilla antoivat lisäpuhtia tilanteeseen.
Hetken päästä tunsin miten jokin nykäisi hänen vehkeessä. Tajusinkin että hän laukesi. Otin kondomista kiinni aivan niinkun koulussa on opetettu, ja kiipesin pois hänen päältä. Minun alapäässä sattui vielä, ja tunsin siellä pulssin. Hän ei vaikuttanut nauttivan olostaan, ei näkyvää orkkua, ei mitään, joten kysyin että haluaisiko hän palata juhlimaan. Sain vastaukseksi kyllä, ja niin aloin pukea päälleni. Sitten huomasin että sänky on aivan sottainen kiimanesteestä ja verestä, ja silloinkos välähti. Jätettiin sinne sekaan vielä käytetty kondomi niin jopas on isäntäväellä jotain miettimistä kun ne lähtee merelle myöhemmin keväällä.

Prologi
6 vuotta myöhemmin synnytin Juusolle pojan, pari vuotta myöhemmin tytön. Olemme vielä onnellisesti naimisissa.
Nyt tyttö on tuossa maagisessa 15 vuoden iässä, saas nähdä jos hän jonain päivänä tulee kotiin posket hehkuen...

Pitäisiköhän tämä muuten pistää myös Tositarinat-osastolle?

8

11957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nina

      no onko kivaa kun vasta 15 vuotiaaná klitoris kosttuu kihotuksesta no eihän se mitään ku veneessä naidaan

      • Merja

        Siis mulla kostuu aivan tavattomasti kun kiihotun miehestä. Näin on aina ollut, jopa kiusallisen paljon. Pitää lakanat pestä vähän turhan usein...

        Ja siitä veneestä. Kokeile Sinä joskus veneessä, varsinkin lievän merenkäynnin aikana. Tulee ikävä kun syksy tulee :D


      • Nina**
        Merja kirjoitti:

        Siis mulla kostuu aivan tavattomasti kun kiihotun miehestä. Näin on aina ollut, jopa kiusallisen paljon. Pitää lakanat pestä vähän turhan usein...

        Ja siitä veneestä. Kokeile Sinä joskus veneessä, varsinkin lievän merenkäynnin aikana. Tulee ikävä kun syksy tulee :D

        no voin kokeilla veneessä naimista mutta liikkuvalla veneellä mun ei tarrte koska nain aina jätkäni luona ei lakanoita tartte pestä paitsi pari kertaa


    • Riku

      No jos se on tositarina, niin laita ihmeessä.
      Hyvä kertomus eka kerrasta. =)

      Riku

    • jacues

      Kiitos kun joskus saa lukea todentuntuista tekstiä.
      Monet tämän palstan jutuista on tod.näk keksittyjä.
      Voisit laittaa tään myös tositarinat palstalle kun siellä on tuo minunkin ensimmäinen kerta.
      Onko tytöt muuten niin, että tulee poikia jos harjoittaa yhdyntöjä runsaasti, mutta tyttöjä jos hieman harvempaan? Nautitaan hyvistä muistoista toivoo jacues

      • "Merja"

        Ensinnäkin, tuo on fiktiota. Toiseksi, en ole nainen.
        Tämä on minun käsitykseni siitä millainen Eka Kerta voi olla naisesta.
        Sen verran voin kertoa itsestäni etten ole vieläkään kokeillut seksiä, vaikka tilanteita on ollut.
        Mutta mitä pidätte? Onko tarinani todentuntuinen?


    • laura

      hyvä.... siin mahtava!!!!! onks toi totta???

    • tetta

      ÄRSYTTÄÄ NÄISSÄ JUTUISSA NOI IÄN IKUISET NYTKÄHTELEVÄT PENIKSET.SIINÄ AINA TIETÄÄ ETTÄ KYSE ON FANTASIASTA. TOINEN ÄRSYTTÄVÄ JUTTU ON NÄÄ 15-VUOTIAAT TYTÖT JOTKA "TULEE" KAUHEELLA VOIMALLA KUN JOKU ISÄN PUUTARHURIN VELJEN SERKKU PAINAA PUOLENMETRIN PARRUA PERSEESEEN.TOSI TODENNÄKÖSTÄ.VOIS TAPAHTUU HEI!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3319
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3150
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      39
      2634
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2042
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      311
      1853
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1745
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      127
      1407
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1251
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe