Hei olen lähdösssä mieheni kanssa 16.1 Las Palmeras hotelliin 2 vko lomalle. Onko muita samaan hotelliin menijöitä? Onko jo siellä olleilla tietoa toimivatko sähkölaitteet normaalisti hotellissa. Esim partakone.
Las Palmeras hotelli
2
926
Vastaukset
- jasir
Matkustetaan 2 viikoksi kyseiseen hotelliin 16.1
Sähkölaiteista ei ole tietoa kun on uusi paikka meillekkin.
T:Sirpa ja Janne Lehmosta- matkailija60
Heissan muut Las Palmeras hotelliin 16.1 lähtijät. Olen kuullut parilta samassa hotellissa olleelta vain hytää hotellista. Ruoka hyvää, palvelu hyvää,huoneet ei mitään luksusta vaan aivan tavalliset kolmen tähden huoneet. Turvallinen. Hotellissa ei ole kuulemaan hengareita. Pyyhkeet saa rannallekin ja avoauto kuskaa 300 metrin matkan jos ei itse jaksa kävellä useasti päivässä. Osimme sähkölaitteiden varalta pistokkeen johon käy monta eri mahdollisuutta, sähköliikkeestä hinta vain alle 8 e. Jos alaitteessasi on merkintä laatassa käy 110 virta lähteeseen sen pitäisi toimia. Vielä viikko pitäisi malttaa odottaa täältä pohjoisesta loskan keskeltä aurinkoon pääsyä. Otetaanhan kaikki mukaan hyvä meili jo koneeseen ja tehdään ihana matka. Olemme 46 ja 54 pariskunta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2134322
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.232400Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062205Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341849- 1811614
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut271541Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111293Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1361191