Hei olen lähdösssä mieheni kanssa 16.1 Las Palmeras hotelliin 2 vko lomalle. Onko muita samaan hotelliin menijöitä? Onko jo siellä olleilla tietoa toimivatko sähkölaitteet normaalisti hotellissa. Esim partakone.
Las Palmeras hotelli
2
918
Vastaukset
- jasir
Matkustetaan 2 viikoksi kyseiseen hotelliin 16.1
Sähkölaiteista ei ole tietoa kun on uusi paikka meillekkin.
T:Sirpa ja Janne Lehmosta- matkailija60
Heissan muut Las Palmeras hotelliin 16.1 lähtijät. Olen kuullut parilta samassa hotellissa olleelta vain hytää hotellista. Ruoka hyvää, palvelu hyvää,huoneet ei mitään luksusta vaan aivan tavalliset kolmen tähden huoneet. Turvallinen. Hotellissa ei ole kuulemaan hengareita. Pyyhkeet saa rannallekin ja avoauto kuskaa 300 metrin matkan jos ei itse jaksa kävellä useasti päivässä. Osimme sähkölaitteiden varalta pistokkeen johon käy monta eri mahdollisuutta, sähköliikkeestä hinta vain alle 8 e. Jos alaitteessasi on merkintä laatassa käy 110 virta lähteeseen sen pitäisi toimia. Vielä viikko pitäisi malttaa odottaa täältä pohjoisesta loskan keskeltä aurinkoon pääsyä. Otetaanhan kaikki mukaan hyvä meili jo koneeseen ja tehdään ihana matka. Olemme 46 ja 54 pariskunta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_242514Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.571853Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup151409Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3041115Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua141085- 2591002
- 62957
- 146913
- 49835
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113827