Autossa nukkuminen?

Yellowstone- USA

Oletteko nukkuneet reissullanne autossa ja jos olette niin missäpäin?? Onko ollu tilanteita?

6

2955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yellowstone-Usa

      Tarkoitan yöpymistä..

    • Kissus

      Toinen kerta oli ruotsissa kun piti ajaa yötä vasten Tukholmasta Göteborgiin. Sieltä lähti laiva englantiin seuraavana päivänä niin, että satamassa oli oltava jo aamulla kymmenen ajoissa. Tultiin sinne satamaan joskus aamuyöllä ja siellä oli jo muutama muukin auto "yöjonossa". Hyvin se meni, mitä nyt oli hieman ahdas nukkua :)
      Toinen kerta oli skotlannissa, kun oli jo myöhä ja oltiin aika keskellä ei mitään. Ei vaan jaksettu pykätä telttaa pystyyn tai etsiä leirintäaluetta vaan jäätiin autoon koisaamaan erään kukkulan päälle. Maisemat oli upeita ja yöllä katselin kun kettu nuuski automme renkaita. Ihan mukava muisto siitä jäi.

    • ongelmana

      Hyvin huono on autossa nukkua, varsinkin istuallaan.
      Jossain farmarimallissa, kun peräosan voi oikaista suoraksi, niin parempi.

      Yleensä autossa kosteus aiheuttaa, että ikkunat huurtuu ja sitten tulee kylmä.
      Kokemus on osoittanut, että jos ikkunaa voi pitää raollaan, niin tilanne paranee.
      Näin olen toiminut, laitan huopakankaan oven rakoon siten, että se peittää ikkunan ja sitten veivaan klasia raolleen... ei tuule suoraan sisälle ja hyönteiset pysyy pois.

      Yleensä lomareissuni suuntautuu lappiin ja yöpyissä saattaa ulkolämpö tippua miltei nollaan.
      Autossa jää nokoset kovin lyhyiksi, noin 3 - 4 tuntia ja siinäkin ajassa selkä kipeytyy.
      Jos tilanne suinkin sallii, niin pidän telttaa moninverroin parempana.
      Makuupussia parempana pidän pilkkihaalareita.

    • pienipii

      Jenkkilässä on monissa ov. kiellettyä nukkua autossa paitti leirintäalueilla jotka ovat kyllä hyviä paikkoja muutenkin.

    • huhuillija

      itse olen ainakin nukkunut autossa kotimaassa useita kertoja....kyllähän se keho aina aamulla ilmoittaa....

    • lepuutus

      Ei varsinaista nukkumista.
      2 - 5h:n torkut keskikokoisen levitetyssä takaosassa.
      Pari kertaa sveduissa. Levikkeellä ja satamassa.
      Muutaman kerran Saksassa ja Ranskassa huoltsikan parkkialueella.
      Yhtä mittaa Tukholmasta Kaakkois-Espanjaan.
      Yöllä ajoratamerkintöjen "juoksu" aiheutti kyynelnesteen voimakkaan erityksen joten lepuutin silmiä ja torkuin.

      Tilanteita???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      620
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      111
      523
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe