Hei!
Onko jollaine kokemusta Morsiusateljee Katariinasta? Minkä hintaisia hääpuvut siellä on?
Kiitos etukäteen kaikille vastanneille!
Morsiusateljee Katariina Oulu
5
3221
Vastaukset
- elina
ei ole vielä
- häättulossa
Järkyttävää paskaa koko pulju!! En enää ikinä jalallani sinne astu!
- jmkn
Samaa mieltä. Erittäin röyhkeää/epärehellistä porukkaa. Ja kateellista ennen kaikkea!
- Harhaanjohdettu
Asiakaspalvelu on täysin ala-arvoista ja markkinointi harhaanjohtavaa. Ensin lupailivat lähes kuuta taivaalta, mutta kun pitäisi toteuttaa lupailtuja asioita niin ketään ei kiinnosta eivätkä halua ottaa mitään vastuuta omista virheistä esimerkiksi, kun puku on toimitettu väärän kokoisena. Lupasivat myös hoitaa puvun muutostyöt ja viimeiset sovitukset täällä PK-seudulle, kun tulevat tänne työasioissa, mutta kovasti mieli muuttui, kun puku alkoi olla maksettu. Asenne muuttui ja ilmoittivat, että hoida ite siellä tai matkusta tänne Ouluun. Valehtelevat monissa asioissa aivan päin naamaa. En voi suositella kyseistä liikette kenellekään.
- Anonyymi
Olen ihmeissäni juhlapukeutumisesta: allipaasikivet näkyy, löllö liha...avara kaula-aukko, ryppyjä...ym epäkelpoa nöytettävää katsottavaa...no jos joku osaa pukeutua niin se tai hän on Katri-Helena... enkä nyt tarkoita et juuri hällä ois paasikiviä mut osaa pukeutua ja tosi yes!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275324Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123885Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512810Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2141091