TAIKASIENI

olipa kokemus

ostin tuollaisen akro-meleco taikasienen jostain marketista kun esittelijä sitä niin kovasti kehui. Täytyy sanoa että empä meinannut uskoa silmiäni kun sillä lähdin kylppärin vaikeita paikkoja puhdistamaan, tahrat saivat kovaa kyytiä vieläpä ilman kauheaa voiman käyttöä. Markkinoilla tuntuu olevan erilaisia sieniä jotka ovat jokseenkin samanlaista materiaalia. Kokeilin myöhemmin sitä toistakin merkkiä, sellainen pinkki pakkaus. Mutta minulla ainakin nämä tuntuivat murenevan käteen todella helposti. En tiedä johtuuko se sitten siitä että sieni on pienempi vai onkohan rakenteessa eroja. Hinnassa ainakin oli pieni ero mutta jatkossa käytän kyllä aina tuota akro taikasientä vaikka hintalapussa onkin vähän isompia numeroita, ainakaan se ei käsiin murene. Kaikin puolin mahtava kapistus, ja toimii myös muilla kodin pinnoilla.

31

11365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terttu

Itse putsasin tuolla samalla sienellä keittiön kaapit sekä paljon muita likaisia kohteita. Toimii paljon paremmin kuin mitkään puhdistusaineet. Itse sain tuon appelsiini kuorisen sienen lahjaksi joskus muutama viikko sitten tyttäreltäni. Missähän niitä mahdetaan oikeen myydä? kertokaapas ihmiset jos tiedätte.Kiitos jo etukäteen ja hyviä siivouksia.

• viljami__75

Hei,

Itse ainakin olen tosta keskustan stokkalta hakenu kyseisen sienen. Toimi kyllä ihan kivasti. Jos en ihan vääri muista niin etolakin taitaa noita myydä

• jore mm
        viljami__75 kirjoitti:

Hei,

Itse ainakin olen tosta keskustan stokkalta hakenu kyseisen sienen. Toimi kyllä ihan kivasti. Jos en ihan vääri muista niin etolakin taitaa noita myydä

Meikäläinen kokeili tuossa syksyn aikana tuota taikasientä myös veneeseen ja auton vanteisiin. Mun mielestä tuotteen teho oli verrattavissa liuottimiin vaikkakaan niitä ei kuulema tuotteessa ole laisinkaan(mitä on vaikea uskoa). Mulla oli semmoinen iso taikasieni. Oliskohan se ollu jotain 5 sentin paksuus luokkaa. kyllä se ainakin ihan hyvin kesti. Se tuntuu litistyvän sen verta paljon että vaikka materiaali onkin hieman haurasta niin käyttö ikä on ihan ok. ostin tuotteen vissiinki tarjoustalosta tai jostain samantapasesta.

• sillä siisti

Eikös tämä ole justiinsa se TV:stä tuttu taikasieni jolla ne naiset siivosivat MTV3:n sillä siisti ohjelmassa. En ole kyllä sientä kokeillut, toimiiko se oikeasti niin uskomattomalla tavalla mitä siitä puhutaan. Täytyypäs lähteä hakemaan tuommoinen taikasieni noiden vaikeiden tahrojen seuraksi jos todella toimii.

• fredu__

terve,

itse olen käyttänyt taikasientä jo pidemmän aikaa. Eihän ilman sitä tule keittiössä toimeen. Kyllähän ne naiset samaisella sienellä sillä siisti ohjelmassakin siivoilivat.

Itse suosittelen Taikasientä viimeistään silloin jos sinulla on joku tosi paha tahra tai jos vain haluat todella helppoa siivousta ilman puhdistusaineita=)

• Abu babi

• Jutut

Nuo yllä olevat kirjoitukset vaikuttavat niin samanlaisilta ja samalla tyylillä kirjoitetuilta, ettei vaan olisi yhden ja saman myyjän (konsulentin) vedätystä?

• kaupasta
        Jutut kirjoitti:

Nuo yllä olevat kirjoitukset vaikuttavat niin samanlaisilta ja samalla tyylillä kirjoitetuilta, ettei vaan olisi yhden ja saman myyjän (konsulentin) vedätystä?

Käytän tollasta sientä. Mutta tuntuvat aina loppuvan lähikaupastani. Siivoan tuolla Taikasienellä oikeastaan vain siksi että en jaksa käyttää vaivaa siivoamiseen, ja mikäs sen helpompaa kuin tuo Taikasieni.

• marina james
        Jutut kirjoitti:

Muuten hyvä tuote mutta aina loppu joka kaupasta. sain sillä lenkkareistani uudet.

• Lupus lupus.
    • Käyttäjä

Semmosta vaan,et ainakin kuusamossa taikasieniä saa vain värisilmästä!

• Kokemuspohja

Tuote murenee, hajoaa, eikä ole hintansa väärti.
        En ymmärrä miksi tuote on niin ylihinnoiteltu, sillä vastineeksi saa pahan mielen, ja murukasan, eikä puhtautta niin kuin esittelijä lupasi!
        Huijausta

• siivoukseen
        Kokemuspohja kirjoitti:

En ymmärrä miksi tuote on niin ylihinnoiteltu, sillä vastineeksi saa pahan mielen, ja murukasan, eikä puhtautta niin kuin esittelijä lupasi!
        Huijausta

Mielestäni tuo Akro-Taikasieni on ylivoimainen kaikessa siivouksessa. Voin myös sanoa että joka sitä haukkuu niin ei kyllä ole kokeillu tuota aitoa akro-Taikasientä. Itse olen siirtynyt jo vahvaan Akro-Taikasieni Deluxe versioon joka kestää paljon paremmin. Ostin Itäkeskuksen Stockmannilta...toimi toimii ja vieläkin toimii

• Arved
        siivoukseen kirjoitti:

Mielestäni tuo Akro-Taikasieni on ylivoimainen kaikessa siivouksessa. Voin myös sanoa että joka sitä haukkuu niin ei kyllä ole kokeillu tuota aitoa akro-Taikasientä. Itse olen siirtynyt jo vahvaan Akro-Taikasieni Deluxe versioon joka kestää paljon paremmin. Ostin Itäkeskuksen Stockmannilta...toimi toimii ja vieläkin toimii

Minulla on keittiö muovilattialla tuolien kumipohjaen tummat jäljet. Olen kokeilennut muutamia pasuaineita, jäljet on kuitenkin alles. Onko mahtollinen, että saan ne poistaa taikasienen avulla.

• kukkulancumincas
        Kokemuspohja kirjoitti:

Huijausta

taikasienet on parhaia ja niitähän saa jo joka puolelta kaupista.Pesuineet myrkyttävät viemäriin mennessään luontoa ja siksi käytän alkuperäistä taikasientä joka ei sisällä mitään myrkkyjä ja toimii loistavasti monella pinnalla.myös universalstone on aika hyvä mutta aika kallis.Pesuaineettomuus ja erilaiset ratkaisut niiden hävittämiseksi siivouskaapeista ovat tulevaisuutta.Toki edelleen tarvitsemme pesuaineita monille pinnoille sillä eivät taikasienetkään joka pinnalle käy.Oletteko muuten huomanneet millaisia varoitustekstejä monesta ihan perus pesuaineesta löytyy.? esim: vakava silmävaurion vaara ja kaikenmaailmanmruksit ärsytyksistä ja pahimmissa jopa pääkalloja.Niillä onkin kiva sitten putsata niillä tököteillä

• lollipää

pelle

• sienipoika

mun mielestä paras siivoustuote kun en voi käyttää pesuaineita allerhiani vuoksi....ostin stockmannilta taikasieni deluxen....nykyään myynnissä joka paikassa...eikä murene kun käyttää ohjeitten mukaan

• auli0054689

Arved: Kokeile ihmeessä.

Olen siivoojan työssäni käyttänyt ilmeisesti jotain toista kuin tuota akron taikasientä, se on kyllä murenevaa laatua mutta aivan mahtava silti käyttää. Asiakkaan keittiötilassa altaasta lähtee tummentumat tosi hienosti sillä valkealla taikasienellä. Suosittelen myös sitä huonolaatuisempaa, itse olen ainakin ollut erittäin tyytyväinen siihen. Meille on työpaikalta annettu ohjeet että taikasientä tulee käyttää hanskat kädessä, koska se on tehokas poistamaan likaa, myöskin luonnollisen ihorasvan käsistä ja kädet kuivuu voimakkaasti.

Kokeilin itsekin, aika kalliiksi tulee ajan kanssa ja murenee helposti, en tykännyt.

• nedlkw

taikasieni on ihan toimiva kyllä, täytyy myöntää. mutta itse olen tykästynyt vielä enemmän universal stoneen, ja se on vielä riittoisampaakin.

http://www.universalstone.fi/

• alenus

Suosittelee ETTÄ katsot SUPER HULLUT ALE. HUIPPU Tarjoukset LISAA TIETOA www.alenus.suntuubi.com www.sv-av.com

• homssu

Se minua vain askarruttaa, että yhden puhdistuskerran jälkeen sieni on aika likainen eikä huuhtelemalla puhdistu. Ei sillä samalla sienellä ilkeä erilaisia kohteita pyyhkiä.

• Abukhumbalak

En käytä enään pesuaineita kun on tuo taikasieni. Alkuperäinen on paras. Appelsiinin kuva kertoo laadusta. Siinä on kyllä hyvät ohjeet miten käyttää jos joku ei osaa. Ostan tarjoustalosta tai prismasta

• Voittokotiinnnnn

Akron tehoon täällä luotamme. Testivoittaja!

• Mel32

Ainakin ne ihmesienet, joita olen käyttänyt, ovat olleet tarkoituksella murenevia. Likaantunut kohta sienessä revitään pois. Aika ehdoton työväline, en pärjäisi ilman! Opiskelijoiden ikuinen ilo - pulpettiin piirtely... =) Jopa aikuisiällä.

• Siivoojatarkin

Taikasientä käytettäessä pitää varoa ettei pinta vahingoitu hangatessa. Sieni on kuluvaa ainetta, ei ole tarkotuskaan että se kestää ikuisesti.

• Milla T

Hiusväriroiskeet parketissa. Hyvin lähti. Taikasienellä.

• AN791

Taikasieni on nimensä mukainen. Tahrat poistuvat heti eivätkä juutu yhteenkään pintaan.

• Taikasienestä

S-marketista ostin akron alkuperäisen Taikasienen ja nyt valkoinen ikean sohva on taas valkoinen. Parasta siivoukseen on kyl Taikasieni!

• Kikkakolkki

Vtun hyvä! Käytetty jo 10 vuotta tuota ja edelleen toimii. Vanha kikka!

• skeptikko3

Tuli irrotettua vanha vessanpönttö, joka oli pohjastaan kiinni silikonilla. Taikasieni Toimii, lähti deluxella silikonitahrat pesuhuoneen laatoista. Mitähän ainetta tuo on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4631
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2618
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2435
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2433
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1817
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1631
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1315
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82