Mitä yhteistä on tsunamilla ja vesivehmaan jenkalla?
- Siinä meni nuoret sekä vanhat samanlailla!
Tsunami
3
968
Vastaukset 3
- jotka ette tiedä mitään
elämästä!
Kyllä se sitten avautuu karu todellisuus, kun tarpeeksi läheinen teiltä kusiaivoilta kuolee!
Näitä tsunamivitsejä en ymmärrä yhtään, kuin en myöskään tsunamista tehtyä elokuvaa!
Miksi yleensä pitää tehdä elokuva toisten kärsimyksistä?
Titanicin katsoin erehdyksessä, nyt toivon, että en olisi sitä koskaan nähnyt!
Miksi luin tämän jutun? Satuin vilkaisemaan minun juttuuni asiattomasti vastanneen kahjon nikin taakse.
Toivon vilpittömästi, että UntoKuutamo menehtyisi pian johonkin kuolettavaan tautiin, jotta me muut saisimme olla rauhassa hänen onnettomilta raapustuksiltaan!- UntoKuutamo
Älä ota sitä vakavasti!
- votelo
Mikä on maailman vaarallisin makeinen? -Tsunami!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2991098Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 106899
- 83867
- 101859
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2571Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11538