Käytössäni Microsoft Outlook. Vaikka olen asetuksista laittanut automaattisen lähetyksen ja vastaanoton ajoituksen 1 minuutin välein, niin nyt kokeilin lähettää itselleni postia. odotin sen minuutin, odotin toisen minuutin, odotin puoli tuntia, sitten oli mennyt jo 45 minuuttia. ja sitä sähköpostia ei tullut vieläkään.
Minä hain sen manuaalisesti Lähetä/vastaanota, niin sitten se vasta tupsahti.
Ihmettelin kun eilen ystävä oli kirjoittanut aamulla viestin, minkä näin vasta pari tuntia myöhemmin, ja sittenkin kun laitoin tuon lähetä/vastaanota itse.
Mistä se laitetaan, että tarkista uudet saapuneet sähköpostit. onko tuo asetus väärä kohta?
Apuva. En jaksaisi jatkuvasti tarkistaa aika ajoin tuota manuaalisesti.
Minulle pitäisi tulla tärkeää postia, minkä haluaisin saada luettavakseni automaattisesti. enkä hakea mahdollisesti uusia viestejä itse.
postien vastaanotto
6
444
Vastaukset
- tarkistanut
että se ruksi on oikeassa paikassa? Siellä asetuksissa on kahdessa paikassa milloin tarkistaa saapuneet sähköpostiasetukset. Toinen on offline-tilassa. Siinä ei minulla ole ruksia vaan ylempänä olevassa. Minulla on Microsoft Outlook 2003.
- Parka
Minullakin on Microsoft Outlook 2003. Ja olen tarkistanut että ruksi on oikeassa paikassa. Minulla on molemmissa se 1 minuutti. Offline tilaan riittäisi toki pidempikin aika, tai molempiinkin, mutta testauksen ajan pidän ainakin minuuttia, että huomaa nopeammin toimiiko (ei oo toiminut).
Onkohan tuo vika siinä että ruksi on molemmissa?
Mutta luulis että ne saa valita yhtäaikaa.
En muista koska tää alkanut näin temppuilemaan, mutta muutama päivä sitten mielestäni oli ok.
Ilmoitusviesti tähänkin keskusteluun tuli nyt vasta, kun sen hain manuaalisesti. vaikka viesti oli tullut yli puoli tuntia sitten.
Eli kyllä joku mättää. Tietäis vaan mikä.
- Tilit
Onko siellä kaikki ok, pop 3, smtp ok, ynnä muut.
- Parka
lähtevien ja saapuvien postien palvelimet ovat kaikki kunnossa. Postit lähtevät ja saapuvat kyllä, mutta se on ongelma, kun näistä saapuvista ei tule ilmoitusta eikä ne tule tuolta palvelimelta ilman että itse hakee.
Ja miksi nuo eivät olisikaan ok, kun en ole mitään muuttanut. Ei kai ne itsekseen mihinkään katoa. - Poro1
Parka kirjoitti:
lähtevien ja saapuvien postien palvelimet ovat kaikki kunnossa. Postit lähtevät ja saapuvat kyllä, mutta se on ongelma, kun näistä saapuvista ei tule ilmoitusta eikä ne tule tuolta palvelimelta ilman että itse hakee.
Ja miksi nuo eivät olisikaan ok, kun en ole mitään muuttanut. Ei kai ne itsekseen mihinkään katoa.onko ruksit kohdissa:
- hae postit automaattisesti
- lähetä postit heti (eikä vasta sitten kun OE suljetaan...)
:) - Parka
Poro1 kirjoitti:
onko ruksit kohdissa:
- hae postit automaattisesti
- lähetä postit heti (eikä vasta sitten kun OE suljetaan...)
:)Mutta asia on sillain nyt ratkennut, että posti kulkee taas normaalisti. Tai kulkihan ne nyt aikaisemminkin, mutta nyt ne saapuu pikavauhtia ilman eri käsin hakua.
En tiedä missä oli vika. Palvelimella olisko ollut sellainen vika, että ne menivät sinne, mutta ei loppujen lopuksi pidemmälle.
Oliskohan lähtevienkin postien kanssa ollut sama juttu, tiedä häntä?
En tullut kysyneeksi parilta siskoltani, että saiko he tän päiväisiä viestejä kuinka pian. Kun vastasin ensin yhteen viestiin. ja kohta soiteltiinkin muusta asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401