Palasimme juuri Matkatoimisto Lomapallon järjestämältä joulumatkalta Tallinnan Pirita-hotellista ja se oli täydellinen katastrofi. Kahtena päivänä juhlaillallisella mustaa makkaraa ja hapankaalia sekä juomalasin pohjan kokoinen pihvi. Siis annoksina. Joka paikkaan sai jonottaa ja ruoan saamista "tasokkaassa" ravintolassa sai odottaa yli puolitoista tuntia. Lisäksi ravintolasta täytyi itse etsiä paluukyytinsä ja maksaa sen omasta pussista. Meillä meni aika paljon rahaa ruokiin, sillä kolme lastamme eivät suostuneet koskemaankaan tarjottuihin "aterioihin". Ei mitään jouluohjelmaa, ei pukkia, ei joululauluja. Meitä oli 57 erittäin vihaista matkalaista. Suosittelen ainoastaan niille, jotka haluavat joulunsa täysin pilalle.
Joulu Virossa
4
1761
Vastaukset
- -nainen-
Ikävä juttu teille tuo, että pakettimatka ei vastannut odotuksia Virolaisesta joulun vietosta. En nyt tiedä tuon Pirita hotellin ”tasokkuudesta” sanoa. Tallinnan keskustasta löytyy tasokkaampiakin majoitus paikkoja. Ruuasta toteaisin vain sen, että Pirita hotelli tarjosi teille perinteisiä Virolaisia jouluruokia.
- osaa jo
Pitäisihän se olla itsestään selvää kuinka siellä toimitaan vielä ainakin yhden sukupolven ajan.
Sitä saa mitä tilaa!! - Itäosasto23
osaa jo kirjoitti:
Pitäisihän se olla itsestään selvää kuinka siellä toimitaan vielä ainakin yhden sukupolven ajan.
Sitä saa mitä tilaa!!Kyllä siellä hotellissa on sitten tarjottu ihan perinteisiä Virolaisia jouluherkkuja. Ei kai yksi poroturistilauma tenavineen voi olettaa, että miljoonan ihmisen kansa rupeaa yhtäkkiä muuttamaan kulttuuriaan siksi, että täällä ollaan totuttu lanttulaatikkoon?
Jos haluaa perinteisen suomalaisen joulun niin sitä tarjoaa kylpylät täällä kotimaassa.
Tottakai Virossa on Virolainen joulupöytä!!!
Niin ja kyllähän yksi pihvi/ruokailija on ihan normaaliannos paitsi jossain ruotsinlaivoilla missä ähkitään ja mähkitään....
- Laivat
minulla on aivan erilainen kokemus Pirita -hotellista. Olin siellä vuosi sitten tammikuussa viikon kylpylälomalla. Erittäin edulliseen hintaan sisältyi kylpylähoitojen lisäksi aamiainen, lounas ja päivällinen noutopöydästä. Ja ruoka oli monipuolista ja hyvää. Ihan tavallista kotiruokaa kylläkin, ja yllättävän paljon samoja ruokalajeja mitä meillä oli minun lapsuudessani kuten vispipuuroa. Sianlihaa oli käytetty paljon ja siinä oli silavaakin reilusti. Lounaalla oli aina etukeitto, 2-3 pääruokavaihtoehtoa ja jälkiruoka. Ja salaattipöytä oli todella monipuolinen ja runsas. Tiedän kyllä, että virolaisten jouluruoka on verimakkara. Olen itsekin sitä maistanut ja vaikka mustamakkarakaupungista olenkin, niin se ei oikein maistunut. Joten ymmärrän kyllä pettymyksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831559Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681352Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2171323Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341009Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848