Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

NONI-MEHU

Nimetön

Onko kokemuksia Noni mehusta ? Aloitin itse just. WC:ssä pitää käydä tiuhaan, myös kakalla. Helvetin kallista ainetta. 56 e/puoli litraa. ruokalusikallinen/pvä ja kaksi henkilöä ottaa, eipä kestä pullo kauan.

17

3791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-nonilainen

      Entisenä nonin kaupustelijana voin sanoa sulle että älä laita rahojasi hukkaan, siis noniin. Tuttavapiirissäni ei saatu yhtään, ei minkäälaisia
      positiivisia vaikutuksia nonista. Multakin meni maine kun kauppasin sitä humpuukia. Älkää uskoko niitä verokostopellejä jotka yrittää sulle sitä litkuu kaupustella.

      • huijausta

        sitä se todella on.kaikki tiedenäyttö puuttuu


    • mieeeeeeeeeeeeeeeeeee

      noni vaikuttaa aineenvaihduntaan ja juuri itse kerrot miten aineenvaihduntasi on parantunut lisääntyneen kusella ja paskalla käynnin kautta

      kyl se siitä rauhottuu, ei hätää

      • Nimetön

        Viestiketjun aloittaja. Olen aiemmin päässyt samaan kusetuksen ja paskatuksen vauhtiin halvemmallakin ! Ainetta myydään litran pulloissa terveyskaupassa, S-marketissakin, olikohan joku Colon tonic ? Laitettiin 5 -10 ml litraan vettä, joka juotiin päivässä. Se on semmoinen kuuri, jota suositellaan elimistön puhdistukseen keväällä ja syksyllä. Työpaikan fysioterapeuttikin suositteli. Tonalinilla sama vaikutus. Sekin aika kallista, 26 e purkki.


    • ollilind

      Minulla on 8 vuoden kokemus. Ja minulta se on pitänyt poissa kaikki kivut ja allergiat ja paljon, paljon muuta.

      Alussa on erilaisia vaikeuksia, mutta noin kuukauden kuluttua se alkaa toimia laaja-alaisemmin. Kun Sinne asti jatkat, niin varmasti tulee tuloksia.

      Halvempia nonejakin on. Ja Tahitian noniakin saa halvemmalla, minäkin maksan litran pullosta 37 euroa.
      Katso myös www.noni-skandinavia.com

      Olli

      • Nimetön

        Ei vaan minulle ole tarjottu litraa hintaan 37 e. Se onkin jo inhimillinen hinta. Maksoin siis 56 e/puolilitraa. Karmea hinta, n. 332 mummoa! Litrahinnan ero 447 mummoa. Jos kaksi henkeä sitä ottaa ruokalusikallisen /pvä, eipä kauan kestä. Jos en saa halvemmalla, niin en takustai jatka. Ei toimistosihteerin palkalla paljon hurvitella, velkaakin on vielä kiitettävästi.


      • Samaa
        Nimetön kirjoitti:

        Ei vaan minulle ole tarjottu litraa hintaan 37 e. Se onkin jo inhimillinen hinta. Maksoin siis 56 e/puolilitraa. Karmea hinta, n. 332 mummoa! Litrahinnan ero 447 mummoa. Jos kaksi henkeä sitä ottaa ruokalusikallisen /pvä, eipä kauan kestä. Jos en saa halvemmalla, niin en takustai jatka. Ei toimistosihteerin palkalla paljon hurvitella, velkaakin on vielä kiitettävästi.

        Jos sitä noni lutkua joku haluaa niin sitä saa ostaa 1 euro purkki Siam Housesta, myös verkkokaupasta. Se on muuten ihana samaa nonia vaikka Oli muuta väittääkin.


    • kirkkoon kuulumaton

      miksi et ota kyseiseen firmaan kanta-asiakasnumeroa, saat halvemmalla.

      • Nimetön

        En kuulu Mormooneihin, en voi siis ottaa kanta-asiakaskorttia, vaikka sitä jo tyrkytettiinkin, mitähän saisi kylkiäisinä. Kaikkea sitä onkin !!


      • kirkkoon kuulumaton
        Nimetön kirjoitti:

        En kuulu Mormooneihin, en voi siis ottaa kanta-asiakaskorttia, vaikka sitä jo tyrkytettiinkin, mitähän saisi kylkiäisinä. Kaikkea sitä onkin !!

        onko se ihminen joka siunulle sitä tarjosi, itse mormooni?

        et kai vain usko jonninjoutavia juttuja


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        En kuulu Mormooneihin, en voi siis ottaa kanta-asiakaskorttia, vaikka sitä jo tyrkytettiinkin, mitähän saisi kylkiäisinä. Kaikkea sitä onkin !!

        Tosiaan, sain melkoiset vatsakivut tästä ihmeaineesta.


    • Täysin tehoton.

      Me kokeilime käyttää nonia yli 4 kk emmekä saaneet mitään tuloksia. Täysin turha tuote. Ne amerikkalaiset mormooni ja verkostoijat tekevät vaan bisnestä ja tuote on sivuseikka, mikä myös näkyyy sillä että noni ei toimi.

    • noninen

      Noneja on sekä hyviä, että huonoja. Ja halvalla ei saa hyvää (koettu). Ja tuo kun juoksettaa vessassa on vaan hyvä juttu :) näin elimistösi puhdistautuu. Ja jos on ollut ummetusta niin eipä ole enää. Itselläni noni auttaa nimenomaan vatsantoimintaa hyvin :)

      Kannattaa käyttää useampi kuukausi ennenkuin julistaa tuotteen "pannaa" tai "hyväksi" :)

      Ja kyllä todella hyvästä kannattaa maksaa!! (toiselle toimii toinen, toiselle toinen. Puhun siis omasta kokemuksestani)

      • mutta

        Kun se Noni on niin helvetin kallista. Niin tulee kalliiksi se kokeileminen, jos se ei sitten niitä omia vaivojaan parannakkaan.

        Eli minä en ainakaan usko, että joku hedelmämehu mitään sairauksia parantaisi.

        Mutta se on jokaisen oma asia, mihin rahansa laittaa.


      • Vapaaehtoista
        mutta kirjoitti:

        Kun se Noni on niin helvetin kallista. Niin tulee kalliiksi se kokeileminen, jos se ei sitten niitä omia vaivojaan parannakkaan.

        Eli minä en ainakaan usko, että joku hedelmämehu mitään sairauksia parantaisi.

        Mutta se on jokaisen oma asia, mihin rahansa laittaa.

        Eli sua pännii tuotteiden hinnat. Silloinhan sun ongelmas on rahapula. Hae parempia töitä, tosin neg. valittelijoille ja voivottelijoille ei oikein löydy hyviä hommia. Voi voi kun ei tullu kouluja käytyä.
        Hyvä ja toimiva tuote saa maksaakin. Pitää vain olla varaa voida loistavasti.


    • Phathotep

      Minä olen tyytyväinen Tahitian nonin käyttäjä vuodesta 1998. Tein puoli vuotta bisneksenä ja yhtiö on sen jälkeen lähettänyt rahaa joka ikinen kuukausi.
      Panos-tuotos-suhde erinomainen. Sekä tuotteessa että bisneksessä. ))))

    • RitaLiisuli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe