Eli oon aikonu ladata tän ni tarvisin aika paljo neuvoi....
eli niinku mist tekee mitäki jne jne
JA tavaroitten hintoi ja suden kesyttämist ynnä muuta
Hero Online
2
855
Vastaukset
- Kokenut
Kaikki tiedot löydät hero-onlinen kotisivulta laita googleen hakusanaksi hero onlines homepage... ei voi olla ton vaikeampaa.
- teploshod
HO Forums: http://hero.netgame.com/community/forum.php
Koodinimet ja selvennykset: http://heroonline.tripod.com//id17.html
Tarvittava EXP kullekkin tasolle: http://hero.blogyx.com/post_2251_heroonlineupdxpiencechat
Kuva RD Boots:sta: ÄLÄ MENE HALPAAN Cryptic bootsien kanssa! Oon nähnyt muutaman tyypin yrittävän huijaavan näin. http://i77.photobucket.com/albums/j60/Nobert69/rdbootsmale.jpg
Drac & TL osien SS: http://img228.imageshack.us/img228/1256/dractldq8eu7.jpg
Korea-sivustolta otettu SS, jossa on kaikki devine pets ja stats: http://club.mgame.com/board/top/screenboard/screenboard_popup.jsp?src=http://mgfile.mgame.com/mgame_rpg/upload_big_img_folder/hero/20080807210909.JPG
Tärkeimmät kolme sivustoa tulee tässä, jotka kannattaa lukea! Täällä on kaikki mahdollinen ja tarvittava tieto pelin pelaamiseen!
http://heroonline.synthasite.com/all-quests.php ( Kaikille aloittelijoille )
http://hero.netgame.com/forum/viewtopic.php?t=92407 ( Kaikille aloittelijoille )
http://hero.netgame.com/guide/ready_01.php ( Kaikille aloittelijoille )
Myös mut voi lisätä HO messengeriin, nick on: Mossad
Vastaan mielelläni kysymyksiin ja myös kiva tavata muita suomalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371822
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15569Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141481- 52465