Eli oon aikonu ladata tän ni tarvisin aika paljo neuvoi....
eli niinku mist tekee mitäki jne jne
JA tavaroitten hintoi ja suden kesyttämist ynnä muuta
Hero Online
2
856
Vastaukset
- Kokenut
Kaikki tiedot löydät hero-onlinen kotisivulta laita googleen hakusanaksi hero onlines homepage... ei voi olla ton vaikeampaa.
- teploshod
HO Forums: http://hero.netgame.com/community/forum.php
Koodinimet ja selvennykset: http://heroonline.tripod.com//id17.html
Tarvittava EXP kullekkin tasolle: http://hero.blogyx.com/post_2251_heroonlineupdxpiencechat
Kuva RD Boots:sta: ÄLÄ MENE HALPAAN Cryptic bootsien kanssa! Oon nähnyt muutaman tyypin yrittävän huijaavan näin. http://i77.photobucket.com/albums/j60/Nobert69/rdbootsmale.jpg
Drac & TL osien SS: http://img228.imageshack.us/img228/1256/dractldq8eu7.jpg
Korea-sivustolta otettu SS, jossa on kaikki devine pets ja stats: http://club.mgame.com/board/top/screenboard/screenboard_popup.jsp?src=http://mgfile.mgame.com/mgame_rpg/upload_big_img_folder/hero/20080807210909.JPG
Tärkeimmät kolme sivustoa tulee tässä, jotka kannattaa lukea! Täällä on kaikki mahdollinen ja tarvittava tieto pelin pelaamiseen!
http://heroonline.synthasite.com/all-quests.php ( Kaikille aloittelijoille )
http://hero.netgame.com/forum/viewtopic.php?t=92407 ( Kaikille aloittelijoille )
http://hero.netgame.com/guide/ready_01.php ( Kaikille aloittelijoille )
Myös mut voi lisätä HO messengeriin, nick on: Mossad
Vastaan mielelläni kysymyksiin ja myös kiva tavata muita suomalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701469
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311079- 43895
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html165766- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529577- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531