Eli oon aikonu ladata tän ni tarvisin aika paljo neuvoi....
eli niinku mist tekee mitäki jne jne
JA tavaroitten hintoi ja suden kesyttämist ynnä muuta
Hero Online
2
856
Vastaukset
- Kokenut
Kaikki tiedot löydät hero-onlinen kotisivulta laita googleen hakusanaksi hero onlines homepage... ei voi olla ton vaikeampaa.
- teploshod
HO Forums: http://hero.netgame.com/community/forum.php
Koodinimet ja selvennykset: http://heroonline.tripod.com//id17.html
Tarvittava EXP kullekkin tasolle: http://hero.blogyx.com/post_2251_heroonlineupdxpiencechat
Kuva RD Boots:sta: ÄLÄ MENE HALPAAN Cryptic bootsien kanssa! Oon nähnyt muutaman tyypin yrittävän huijaavan näin. http://i77.photobucket.com/albums/j60/Nobert69/rdbootsmale.jpg
Drac & TL osien SS: http://img228.imageshack.us/img228/1256/dractldq8eu7.jpg
Korea-sivustolta otettu SS, jossa on kaikki devine pets ja stats: http://club.mgame.com/board/top/screenboard/screenboard_popup.jsp?src=http://mgfile.mgame.com/mgame_rpg/upload_big_img_folder/hero/20080807210909.JPG
Tärkeimmät kolme sivustoa tulee tässä, jotka kannattaa lukea! Täällä on kaikki mahdollinen ja tarvittava tieto pelin pelaamiseen!
http://heroonline.synthasite.com/all-quests.php ( Kaikille aloittelijoille )
http://hero.netgame.com/forum/viewtopic.php?t=92407 ( Kaikille aloittelijoille )
http://hero.netgame.com/guide/ready_01.php ( Kaikille aloittelijoille )
Myös mut voi lisätä HO messengeriin, nick on: Mossad
Vastaan mielelläni kysymyksiin ja myös kiva tavata muita suomalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482