Kingston HyperX 2048MB (2GB) 800MHZ DDR2 CL5 (5-5-5-15) 275€
vai
Kingston HyperX 2048MB (2GB) 900MHz DDR2 CL4 (5-5-5-15) 260€
molemmissa on 2 x 1GB
Kumpi on parempi muisti
5
979
Vastaukset
- lisäys..
Hinnat ovat verkkokauppa.comin hintoja
Tuoltahan nuo erot näkyy.
http://www.kingston.com/hyperx/products/khx_ddr2.asp
Toinen kulkee varmasti sen 800MHz ja toinen 900MHZ.
Tuo 900MHz:n muisti vaatii 2,1V kulkeakseen tuon.
800MHz:n muisti vaatii 2V kulkeakseen luvatun verran.
Aika jännä juttu että tuo 900MHz:n on halvempi.
Ota se koska halvempi.
Toisaalta tuo 800MHz:n muisti voi samoilla Volteilla kulkea aivan samoin.- pitäää..
sitten ostaa se halvempi ja luultavasti parempi. mitä muuten tarkottaa muistissa tuo CL5 ja CL4? kumpi on parempi?
- Erkko!
"Toisaalta tuo 800MHz:n muisti voi samoilla Volteilla kulkea aivan samoin."
Jos hyvä tuuri käy. Veikkaisin että kyseessä on täysin samat palikat. Testeissä 800MHz kammassa ollut vakausongelmia 900MHz kelloilla, joten ovat speksanneet sen 800MHz:iin.
- paljon parempi
muisti ja halvempikin vielä (?). CL4 on aina nopeampi kuin CL5 koska tavara tulee sykleissä muisteille ja käsittelyn alkamisnopeus ratkaisee. Jos tuo muisti sattuisi toimimaan CL3 ajoituksella niin herran jestas...
Noin yleisesti muisteista, testasimme juuri että DDR2 800MHz CL5 on aika tarkkaan saman nopeuksinen syklisessä ohjelman suorituksessa kuin DDR1 400MHz CL2 molemmat kytkettynä DualChanneliksi. Käytännössä melkein kaikissa ohjelmissa pelit mukaan lukien. Järkyttävää. Elämä antaa yllättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519