onko vieläkin väliä?

kakakakakakakakakakakakakak...

Onko se vieläkin niin, että jos muijat ihastuu joihinkin jätkiin, jotka ovat vain köyhiä. Niin niiden snobivanhemmat tulee jaguaarilla ja nousee valkoinen hohtava puku päällä kultakorut kilisten ja sanoo että meidän tyttö se ei noin köyhän rufuksen kanssa nai. Meidän tyttö nai kunnon varakkaan atelje' koulutetun taiteilija ja elä elämänssä suuressa, siis ihhan vitthun isosa linnasa marokko rannala.

Juu, onko siis keille kaikille tytöille väliä miten paljon sill jätkäl on massii? Antakaa mielipiteiden kuulua.

10

681

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,

Ei todellakaan ole yhtään mitään väliä, kuinka varakas on tai ei ole.

• ~Kameleontti~

Eihän sillä kukkaron suuruudella niinkään väliä. Mut onhan se vaan plussaa, jos semmoisen sattuu tapaamaan. Mutta ei siis ole syy, miksi menisin tutustumaan.

• .......

Ei oo mulle ainakaan mitään väliä.

• minä minä

minun vanhemmat ei päätä kenen kanssa naimisiin menen, ihan sama onko se vaikka asunut hiirien kanssa kunhan on kunnon kansalainen eikä mikään vankilarotta :D

• poika....

Ei meillä ole todellakaan mitään väliä, vaikka emme ole mitään köyhiäkään, niin voin seurustella tai ystävystyä varallisuuteen katsomatta. Itse asiassa olen ihastunut yhteen ihanaan tyttöön.

Mutta tämä oli meidän perheen toimintatapa, olen täysin varma, että valitettavasti on olemassa kyllä tälläisiä tapakauksia, jossa vanhemmat määräävät rahan takia.

Omaa elämääni on jonkin verran sekottanut nämä rahan haluiset ihmiset, mutta eivät he kyllä olekaan sen arvoisia.

Oma ihastukseni vaikuttaa raha asioiden kannalta "sopisuhtaiselta". =) Tai mistäs sen tiedän saattaapi olla miljonäärin tyttö. No sillä ei ole väliä, kunhan saisin edes kerrottua hänelle ihastuneeni. :)

• tytttö

vanhempani haluavat mulle jonkun rikkaan miehen/pojan, itelleni ei vielä tässä vaiheessa ainakaan ole mitään väliä.

• TilpehööriJaska

Vanhampas on kusipäitä! Tollaset pitäs... no joo. Toi ajatustapa on vain niin kivikautinen, ettei sitä pitäis kenenkään mennä enää viljeleen. Oikeesti. Voi lol...

• mua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään onko jätkällä rahaa vai ei... totta puhuen mulla ei oo koskaan tullu ees mieleen aatella et kuinka paxu jätkän lompsa on... mä katon aina enemmän sitä et onko jätkä mukava ja miten itsevarma se on,tietty ulkonäköökin tulee katottua :D mut harvemmin mua mitkään rahat kiinnostaa...en muutenkaan tykkää tuhlailla toisten rahoja.. :)

• tyttö15

mulle ainakaan oo mitään väliä paljonko sillä pojalla on rahaa

• jeejee

No ei sill mitää välii oo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      161
      4229
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      432
      3223
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2118
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1780
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1178
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1005
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      931
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      896
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      879
    Aihe