Pahka, onko käyttöä

Mulla on lojunu kaapissa yks isohko pahka iät ja ajat, meneekö ne sillai huonoksi ettei voisi käyttää? Oli yhteen aikaan kovat suunnitelmat mutta työtilojen/ kalujen puute jälkeen.. Kokeilu jäi asteelle : )
ja jos kiinnostus heräsi, voin laittaa kuvia postiin... Tilaa se vaan mulla vie.
3961
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Saattaisin kiinnostuakin pahkastasi. Mihnähän päin Suomineitoa sijaitseepi? Ja jos viittisit laittaa jonkun lupaamasi kuvan=> [email protected]. Laitatko jonkun vrt. kohteen kuvaan (mitta?), kokoa arvioidakseni

Äänestä

Pahka ei todellakaan mene pilaan jos se on kuivassa , siitä tulee vain kovempi työstää ,, mutta sitten se ei ainakaan "elä" ,,, siis vaikka jos tekee kupin ? niin se ei halkeile .

Äänestä

Menet harrastukset , ja puutyöt . Mutta voisin olla kiinnostunut pahkasta ? Koko paikkakunta , ja hinta ?? , ja voisin antaa myöskin vinkkejä siihen mitä itse voisit tehdä siitä .

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Susa kirjoitti:

Mulla on lojunu kaapissa yks isohko pahka iät ja ajat, meneekö ne sillai huonoksi ettei voisi käyttää? Oli yhteen aikaan kovat suunnitelmat mutta työtilojen/ kalujen puute jälkeen.. Kokeilu jäi asteelle : )
ja jos kiinnostus heräsi, voin laittaa kuvia postiin... Tilaa se vaan mulla vie.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu