Missä Imatran huoltoasemilla on TI-halleja, joissa voi itse pestä autonsa ?
Ja paljonko on tuntihinta ?
Mihinkään peukoneeseen en nimittäin autoani vie pesetettäväksi.
Vai pitääkö käydä Vuoksen varrella auto pesemässä ?
Auton pesu
26
3578
Vastaukset
- Teboil
Vuoksenniskan Teboililla on ainakin tt-halli 8 euro tunti.
- minä vaan
Siellä olen itse käyttänyt ja tuntiveloitus on 9e. Tilavampi halli kun teboililla ja kunnon paineilma vehkeet. Eli suosittelen nestettä..
- mie ihe
Käin tännää pesemäs auton ja uus hinta ol 13€/h.
- allihuuppa
Käytäppä, jos viitsit niin Joutsenon Nesteellä pesussa. Kaveri pesee autosi n. puolessa tunnissa ja maksaa vaivaiset 10 egee....itse asioinut siellä muutaman kerran ja olen ollut tyytyväinen...vaihtoehto muiden joukossa.
- OPA 8+4=12
Kiitoksia vinkeistä.
Kaikki saadut vaihtoehdot ovat hyviä.
Tuo Joutsenossa käynti ei ole oikein hyvä vaihtoehto talvikeleillä, kun tuo 6-tielle
kylvetty suola sotkee autoni takaisin Imatralle ajellessa. - Anonyymi00006
Hei, nostetaanpa tämä aihe vielä näin 20 vuoden jälkeen. Nyt Vuoksenniskan Teboil on kuopattu, joten missä voi nykyään itse omilla kemikaaleilla pestä Imatralla autonsa?
- Anonyymi00007
Prisma
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Prisma
Lietteellä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lietteellä.
Kemikaaleillako?
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Prisma
Jep. 15 min 9€ taitaa olla lähtöhinta?
- Anonyymi00011
Pesuparkki saisi tulla tännekin. Uskoisin käyttäjiä löytyvän.
- Anonyymi00012
Jatkoon 👌
- Anonyymi00013
Missäs sitte lähin ti halli tai joku vastaava,onko simpeleellä ?
- Anonyymi00014
6e tunti niskalla
- Anonyymi00015
Missä siellä?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Missä siellä?
Lietteellä
- Anonyymi00018
Tänää just kävin vaihtaa öljyt. Hyvä paikka 👍
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Lietteellä
Ollaa sitä nyt niin nokkelaa että 👏
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tänää just kävin vaihtaa öljyt. Hyvä paikka 👍
Etenkin nosturi on kyllä hyvä
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Etenkin nosturi on kyllä hyvä
Mihin normaali ihminen tarvii autonosturia? Korjaamoilla on rasvanäpit jotka himoitsee vanhojen louskujen vaseliinia kynsiensä alle!
- Anonyymi00017
Kohta pääsee taas niskan Teboilin ti-halliin
- Anonyymi00020UUSI
Ois kyl hyvä 👍
- Anonyymi00021UUSI
Mikäs yritys on niskan vanhalle teboilille tulossa, ovassa lukee "Avataan pian", avautuuko pesuhallikin käyttöön.
- Anonyymi00022UUSI
Pärnäsen korjaamo.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Pärnäsen korjaamo.
Mikäs vika Pärnäsellä on?
- Anonyymi00024UUSI
Luultavasti kaikki muu palvelu,paitsi polttoaineiden jakelu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa2893567Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard422557SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän912179Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1091993Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --471892Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂311687Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1311534Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.
Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi221243Nainen sä olet
Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest661192Oho! Martina Aitolehti uhoaa ex-mies Esko Eerikäiselle: "Sata tonnii, niin..."
Martina Aitolehti pitää ex-miehensä Esko Eerikäisen kanssa Martina & Esko podcastia. Pariskunta on ollut naimisissa ja h1221171