Mulla menee hermot!

saakelin hotla!!!

webhotelli jossa sivustoni on, on täydellinen fiasko. Olen yrittänyt olla kärsivällinen ja kohtelias mutta nyt ei naurata enää yhtään!
Sivut pätkivät koko ajan....useita keertoja päivässä tule eilmoiutus että sivua ei voi näyttää.
Sitten he päivittivät joten kaikki kuvanikin katosivat. Jokin aika sitten tein kaksi uutta sivua, mutta hotelli päivitti ja ne katosivat.
Yritän tehdä ihan otsissani töitä leipäni eteen, mutta tee nyt sitten kun mikään ei toimi!
Kyseessä suomalainen hotelli...onko muilla ongelmia jonkun suomalaisen hotlan kanssa?

4

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • as-keetti

ongelmia, mutta tähän pätee sama kuin muihinkin
      asioihin.
      -Pelkkää hintaa ei saa tuijottaa.

• Sivuntekijä

Ei voi kuin ihmetellä näitä keskusteluja, kun ne jo alkaa: Mistä saan ILMAISESKSI.
      Itse olen tehnyt sivuja monellekin operaattorille ja vain ne toimii jotka myös maksaa. On kunnon ohjeet, asiakkaista pidetään huolta jne.
      Nettitieto, Trival noista hyvistä kärjessä

• kohtaa

En sanonut missään kohtaa että palvelu olisi ilmaista!

• Sivuntekijä
        kohtaa kirjoitti:

En sanonut missään kohtaa että palvelu olisi ilmaista!

Et sinä sanonutkaan mistä saa ilmaiseksi.
        Siitä siis anteeksipyyntöni.
        Mutta yleinen linja täällä on se, että mistä saa joka ainoan asian ilmaiseksi tai melkein ilmaiseksi.
        Ei kestä Humpuuki-Hallin "nuukanmiehen Leatherman"
        samaa kuin aito jenkkilänen Leatherman.
        Samoin on vaikka Knipeksin pihtien kanssa.
        Erään taitelijan iso elämäntyö meni bittiavaruuteen, kun taas se halpa weppihotelli ei huolehtinutkaan varmuuskopioista.
        Esimerkkejä on vaikka kuinka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      96
      6526
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      53
      5594
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      69
      4374
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      83
      4264
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      84
      4015
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      81
      1381
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      78
      1207
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1175
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      35
      958
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      304
      891
    Aihe