kumpi olisi kannattavampi ottaa? kesyhiiri vai seeprahiiri? mulla on ollut aikaisemmin neljä kesyhiirtä. ottaisin luultavasti niitä kolme.. tyttöjä kait.. mulla on terraario ja häkki, mutta kumpi niistä olisi parempi? vastatkaa pliis. tietysti mä haluisin semmoisen joka eläisi pisimpään, ja haluun, et siit tulee kesykin..
kumpi?
3
341
Vastaukset
- MiMMu
Tässä muutamia seepra ja kesyhiiren eroja: Seeprahiiren elinikä on kesyhiirtä pidempi, ja seeprahiirelle teraario on parempivaihtoehto kuin häkki. Lisäksi seeprahiiri on hajuttomampi, mutta eihän kesyhiirinaaraatkaan haise jos häkin pitää puhtaana. Kesyhiiri kuitenkin kesyyntyy seeprahiirtä paremmin ja kesyhiiren saatavuus on parmpi kuin seeprahiiren..voit vertailla hiirilajeja enemmän täältä http://www.hiiret.fi/fin/lajit.html
- yli 3v hiiru
juu seeprat elää pidempään kuin kesyhiirut, mutta kaikki seeprahiiret eivät edes kesyynny, joten suosittelen ottaan kesyhiiriä (: niille kelpaa molemmat häkki tai terraario, kunhan pinnanväli häkin kaltereissa ei ole liian suuri :)jos otat kesyhiirijä, hoidat ja ruokit niitä, pidät iloisena(paljon virikkeitä) ja tarpeeksi liikunnallisina ne voivat elää yli 3vuotiaiksikin nimim.kokemusta on (:
- hiiriiii
aikas vanhaksi on elänyt! syötitkö sä sille jotakin voimaruokaa vai? :D mun hiirut on lähinnä kuollu kasvaimiin ja loisiin.. :( sain muuten systereiltäni lahjaks 2 kesyhiirtä.suoloisia ovat. tulivat siis meille 19.01.07, kivaa! varmaan ei ketään paljoo kiinnosta mut pakko sanoo et ne on cinnamon tan tai joku semmonen ja chocolat. ihunia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035