kumpi olisi kannattavampi ottaa? kesyhiiri vai seeprahiiri? mulla on ollut aikaisemmin neljä kesyhiirtä. ottaisin luultavasti niitä kolme.. tyttöjä kait.. mulla on terraario ja häkki, mutta kumpi niistä olisi parempi? vastatkaa pliis. tietysti mä haluisin semmoisen joka eläisi pisimpään, ja haluun, et siit tulee kesykin..
kumpi?
3
393
Vastaukset
- MiMMu
Tässä muutamia seepra ja kesyhiiren eroja: Seeprahiiren elinikä on kesyhiirtä pidempi, ja seeprahiirelle teraario on parempivaihtoehto kuin häkki. Lisäksi seeprahiiri on hajuttomampi, mutta eihän kesyhiirinaaraatkaan haise jos häkin pitää puhtaana. Kesyhiiri kuitenkin kesyyntyy seeprahiirtä paremmin ja kesyhiiren saatavuus on parmpi kuin seeprahiiren..voit vertailla hiirilajeja enemmän täältä http://www.hiiret.fi/fin/lajit.html
- yli 3v hiiru
juu seeprat elää pidempään kuin kesyhiirut, mutta kaikki seeprahiiret eivät edes kesyynny, joten suosittelen ottaan kesyhiiriä (: niille kelpaa molemmat häkki tai terraario, kunhan pinnanväli häkin kaltereissa ei ole liian suuri :)jos otat kesyhiirijä, hoidat ja ruokit niitä, pidät iloisena(paljon virikkeitä) ja tarpeeksi liikunnallisina ne voivat elää yli 3vuotiaiksikin nimim.kokemusta on (:
- hiiriiii
aikas vanhaksi on elänyt! syötitkö sä sille jotakin voimaruokaa vai? :D mun hiirut on lähinnä kuollu kasvaimiin ja loisiin.. :( sain muuten systereiltäni lahjaks 2 kesyhiirtä.suoloisia ovat. tulivat siis meille 19.01.07, kivaa! varmaan ei ketään paljoo kiinnosta mut pakko sanoo et ne on cinnamon tan tai joku semmonen ja chocolat. ihunia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4405671Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.93884Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1863445Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575982931- 712318
- 452284
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!552235- 921977
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei121691MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim171563