Ihan mielenkiinnosta; onko tämä paikka ihan "toimiva"?
Tuon perusteella mitä luin kennelin sivuilta niin en ikinä koiraani sinne pistäisi.
reikon kenneli
12
2382
Vastaukset
- mimi
olen samaa mieltä kyselijän kanssa en laittaisi minäkään sinne omia koiriani ja toivottavasti tuollaisten paikkojen toimintaan puttuuisivat eläinsuojeluvalvojat?
- Heleni
En minäkään koiraani sinne laittaisi. Tuntuu että siellä tehdään vain rahaa koirilla,,, kutsuttu pentutehtaaksi, ei hyvä.
- Joo
Satutteko tietämään, että Ilulle saa mennä kuka tahansa kouluttamaan koiraansa (ja minkärotuista tahansa, ei tarvitse olla sakemanni tai edes pk-rotuinen) ILMAISEKSI, haluatpa sitten kouluttaa muuten vaan tai jos on joku ongelma yms. Eli Ilu auttaa ilmaiseksi...eipä voi väittää että kiiluis eurot silmissä sillä ihmisellä! Montako sakemannikouluttajaa tiedätte, joka edes suostuu kusemaan ei pk-rotuisiin päin?!
- -?-
Siis häh? Pentutehdas? "Toimiva"?
*pihalla* - Sakemanni
Miksi ihmeessä jonkun tarvitsisi "laittaa" koiransa sinne? Reikon ei käsittääkseni ole mikään täysihoitola, vaan erittäin maineikas käyttösakemannien kasvattaja (tosin kasvattaja on myös erittäin persoonallinen, eivätkä kaikki hänen huumoriaan välttämättä ymmärrä).
- hulvaton
On se, se on toimiva! Jos kuumalla linjalla vierailit, niin se on puhetta se. Ilun koirankoulutusneuvot ovat sieltä parhaimmasta päästä. Niissä on oikeasti järkeä! Oikeastaan niissä ei muuta olekaan kuin järkeä!
Käy katsomassa, se kannattaa...- mimi
olen itse henk kohtasesti saanut neuvoa ilulta ja tulos tämä kyseinen huumoristi haukkui minut ja minun sakemanninn hulluiksi kummankin koska kysyin koulutus ohjeita totelavaisuus koulutukseen onneksi kaikki sakemannien kasvattajat ei hauku neuvotaviansa ja muualta olen saanut asillisia neuvoja olen erittäin pettynyt ja ilun neuvoista huolimatta en koiralleni sähköpantaa laita johan se on laissakin kielletty. jos olisin mies kai saisin parempaa kohtelua häneltä ja reikon kennelistä en ikinä koiraa osta.
- hulvaton
mimi kirjoitti:
olen itse henk kohtasesti saanut neuvoa ilulta ja tulos tämä kyseinen huumoristi haukkui minut ja minun sakemanninn hulluiksi kummankin koska kysyin koulutus ohjeita totelavaisuus koulutukseen onneksi kaikki sakemannien kasvattajat ei hauku neuvotaviansa ja muualta olen saanut asillisia neuvoja olen erittäin pettynyt ja ilun neuvoista huolimatta en koiralleni sähköpantaa laita johan se on laissakin kielletty. jos olisin mies kai saisin parempaa kohtelua häneltä ja reikon kennelistä en ikinä koiraa osta.
Ikävä että olet kokenut asian noin. Minä munaton olen kyllä saanut toimivat, perustellut ohjeet joka kerta, kun olen jotain kysynyt. Ei minun ole koskaan käsketty tottiskentällä piestä koiraani, panna sille sähkökaulainta tms. Päin vastoin minulle on tolkutettu sitä, että koulutuskentällä koiralla tulee olla hauskaa ja sitä että pakotteet ovat aina koiran mukaan. Eikä minulla ole edes saksanpaimenkoiraa.
Se, että puhe on joskus rankan huumorin höystämää, on kokonaan toinen asia. Kaikki eivät pidä kaikista, jokainen voi onneksi ostaa koiransa mistä tahansa, jos minä saksanpaimenkoiran ostaisin, ostaisin sen juuri reikosta, täyspäisyyttä kun koiraltani haluan. - mimi
hulvaton kirjoitti:
Ikävä että olet kokenut asian noin. Minä munaton olen kyllä saanut toimivat, perustellut ohjeet joka kerta, kun olen jotain kysynyt. Ei minun ole koskaan käsketty tottiskentällä piestä koiraani, panna sille sähkökaulainta tms. Päin vastoin minulle on tolkutettu sitä, että koulutuskentällä koiralla tulee olla hauskaa ja sitä että pakotteet ovat aina koiran mukaan. Eikä minulla ole edes saksanpaimenkoiraa.
Se, että puhe on joskus rankan huumorin höystämää, on kokonaan toinen asia. Kaikki eivät pidä kaikista, jokainen voi onneksi ostaa koiransa mistä tahansa, jos minä saksanpaimenkoiran ostaisin, ostaisin sen juuri reikosta, täyspäisyyttä kun koiraltani haluan.hulvaton. sinusta on kai kiva kun saat lyödä jo lyötyä minun koiraa ei ole kylläkään ikinä hakattu eikä sähköpnannalla koulutettu ja jos joku reikosta tykkää niin sama se mulle kiva kun on aina joku joka potkii päähän kun ei tiiää koko asiaa mutta meidän koira josta ei pitänyt ikin nä tulla etes muotovaliota on nyt monen maan valio eikä sen päässä ole vikaa??
- hulvaton
mimi kirjoitti:
hulvaton. sinusta on kai kiva kun saat lyödä jo lyötyä minun koiraa ei ole kylläkään ikinä hakattu eikä sähköpnannalla koulutettu ja jos joku reikosta tykkää niin sama se mulle kiva kun on aina joku joka potkii päähän kun ei tiiää koko asiaa mutta meidän koira josta ei pitänyt ikin nä tulla etes muotovaliota on nyt monen maan valio eikä sen päässä ole vikaa??
En ole lyönyt sinua edes sanoilla, näyttelyistä tai valioista en ole puhunut sanaakaan. Jos harrastat näyttelyttämistä, silloinhan on hienoa, että koirasi on monen maan valio!
Minähän puhuin itsestäni ja omista kokemuksistani! Minä en voi kuin suositella, sillä kaikki saamani ohjeet ovat toimineet, niitä en millään kykene kääntämään negatiivisiksi. Olen nähnyt jos jonkinlaisia saksanpaimenkoiria, jos minä itselleni saksanpaimenkoiran ottaisin, ottaisin täyspäisen reikkolaisen! Sinä et ja se on sinun vapaa valintasi!
- Heppu
Minä ainakin olen saanut Ilulta toimivat neuvot puhelimessa. Ihan mukavalta kaverilta vaikutti.
Koirista en tiedä, enpä tietääkseni ole niitä koskaan kohdannut. - Piip
Minäpä onlen kuullut kyseisestä kennelistä vain hyvää..
Kaikki ei tule toimeen kaikkien kanssa ja se tulee ymmärtää vaan. Kaikille varmaan löytyy kuitenkin jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa2383314Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard312397Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3282104SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän792022Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1081921Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --431793Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.321701Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue321492Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1251361Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂301360