NHL06 ja NHL07 pelit jäävät jumiin heti alussa kohdassa jossa pitäisi valita käytettävä kieli. Pelit ovat uusia ja aitoja eikä konsolia ole modattu. Putsasin optisen lukupään, sekään ei auttanut ongelmaan. Miten saan pelit toimimaan tällä konsolilla jossa kaikki muut ps2-pelit toimii?
PS2 NHL06 ja NHL07 jäävät jumiin
Missä vika?
4
337
Vastaukset
- Rosvo Roope
sun kone tai paremminkin toi lukupää alkaa tulla tiensä päähän, itselläni oli joskus samanlaisia oireita....ja juuri EA-peleissä tämä korostuu.
- fifa
ota paperia,laita siihen paperiin vettä ja putsaa sillä se levy,varmasti toimii!!!
- tea82
jotain vikaa on, jos kerran pelit on ihan ok. Hevnet korjasi pelikoneita, mutta se on kai lopettanut. Pelitalo korjaa, www.pelikauppapelitalo.fi
- miikka99
Mulla se tyssää jo latau kohdassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2733401Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031693- 681259
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991087Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is1991071- 581051
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:511000- 63971
- 42827
- 51815