Menin sitten ostamaan kissalle purkin tonnikalaa. En sitten tiedä, että onko se tonnikala oikeasti sellaista jokaisessa purkissa vai sattuiko käteeni jokin kärsinyt purkkiyksilö, mutta "tonnikala" oli lähes mustaa höttöä. Tuoksu oli kyllä "ihan normaali" ja nestettäkin purkissa oli ihan riittävästi (ja purkki oli ostettaessa täysin ehjä).
Järkkyä. Kissani on muuten porsaansuikale - broileri - siansydän - jauheliha -linjalla ja päivässä menee yksi annospussi jotain teollista ruokaa.
Joskus olen antanut sitä tonnikalaa, joka oli pienessä pyöreässä purkissa (muita makuja mm. lohipatee). En nyt vain muista sen nimeä. Mutta se näytti jo ihan "ihmisen" tonnikalalta.
Pirkka Tonnikala -purkki
3
849
Vastaukset
- ......
Olen syöttänyt myös tuota Pirkan tonnikalaa ja se on vaaleaa, kuten tonnikalan kuuluu. Palauta tuote kauppaan tai Pirkan kuluttajapalveluun, koska mustaa sen ei kuulu olla.
Sheban pyörepurkkiset tonnikalavuoat ovat myös hyvää ruokaa.- syöttänyt kissoilleni useas...
ko.tuotetta ja kyllä se minulla vaan on aina ollut huomattavasti tummempaa ja höttöisempää kuin meidän ihmisten tonnikala.Tuskin minulla on voinut jokaisessa purkissa olla tuotevika.
- sanelma79
syöttänyt kissoilleni useas... kirjoitti:
ko.tuotetta ja kyllä se minulla vaan on aina ollut huomattavasti tummempaa ja höttöisempää kuin meidän ihmisten tonnikala.Tuskin minulla on voinut jokaisessa purkissa olla tuotevika.
Moi!
Minä olen myös antanut kyseistä tonnikalaa ja se on ollut paljon tummempaa kuin ihmisten tonnikala, varmaan erilailla käsitelty tai kalan eri osasta otettu. Hajusta voi onneksi päätellä paljon ja kissa huomaa pahentuneen ruoan äkkiä ainakin meillä. Toisaalta jos se oli ihan MUSTAA niin sitten ihmetyttää, itselläni on ollut yleensä rumman ruskeaa:P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803