Saako mistään KOKO näytölle summer games 2 winter games tai bounce pelejä n73 puhelimeen. olen etsinyt kaikki paikat mutta aina tulle jollekkin neljäsosanäytölle.
Pelejä n73
7
1807
Vastaukset
- DDine
Sama ongelma! olen etsinyt joka ikisen nettisivun läpi ja laittanut kaikki maailman pelit puhelimeen ja jos´ne hyvällä lykyllä toimii, niin vain 1/4 osa ruudulla.. ärsyttävää
- ahvenanmaankeisari
että n73:n näyttö on paljon tarkempi kun noissa vanhemmissa ja noi pelit on suunniteltu vanhemmille ja 'huonommille' ruuduille ja koska n73:ssa on paljon tarkempi resoluutio ne pelit näkyy vaan osassa ruutua.
- toimiii
Mulla toimiii ainakin jotkut pelit kokonäytöllä.. netistä ilmaseks ladattuja.. esim. Sims2 toimii..
Kyllä noitakin on harmi vaan jotka ei toimi ku pikkusina. - vastatkaa
toimiii kirjoitti:
Mulla toimiii ainakin jotkut pelit kokonäytöllä.. netistä ilmaseks ladattuja.. esim. Sims2 toimii..
Kyllä noitakin on harmi vaan jotka ei toimi ku pikkusina.Tietäiskö kukaa mistä sais ilmasii pelejä ?
- Aabccc
vastatkaa kirjoitti:
Tietäiskö kukaa mistä sais ilmasii pelejä ?
Vittu lelukaupasta.
- ootko
Aabccc kirjoitti:
Vittu lelukaupasta.
pelle
- jaska jokunen
toimiii kirjoitti:
Kyllä noitakin on harmi vaan jotka ei toimi ku pikkusina.mul on n73 ja siinä on the sims 3 mobile game, MUTTA aina kun savetan ja lähen pois se save game lähtee itestään pois :( voiko kukaan siis auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867