Saako mistään KOKO näytölle summer games 2 winter games tai bounce pelejä n73 puhelimeen. olen etsinyt kaikki paikat mutta aina tulle jollekkin neljäsosanäytölle.
Pelejä n73
7
1797
Vastaukset
- DDine
Sama ongelma! olen etsinyt joka ikisen nettisivun läpi ja laittanut kaikki maailman pelit puhelimeen ja jos´ne hyvällä lykyllä toimii, niin vain 1/4 osa ruudulla.. ärsyttävää
- ahvenanmaankeisari
että n73:n näyttö on paljon tarkempi kun noissa vanhemmissa ja noi pelit on suunniteltu vanhemmille ja 'huonommille' ruuduille ja koska n73:ssa on paljon tarkempi resoluutio ne pelit näkyy vaan osassa ruutua.
- toimiii
Mulla toimiii ainakin jotkut pelit kokonäytöllä.. netistä ilmaseks ladattuja.. esim. Sims2 toimii..
Kyllä noitakin on harmi vaan jotka ei toimi ku pikkusina. - vastatkaa
toimiii kirjoitti:
Mulla toimiii ainakin jotkut pelit kokonäytöllä.. netistä ilmaseks ladattuja.. esim. Sims2 toimii..
Kyllä noitakin on harmi vaan jotka ei toimi ku pikkusina.Tietäiskö kukaa mistä sais ilmasii pelejä ?
- Aabccc
vastatkaa kirjoitti:
Tietäiskö kukaa mistä sais ilmasii pelejä ?
Vittu lelukaupasta.
- ootko
Aabccc kirjoitti:
Vittu lelukaupasta.
pelle
- jaska jokunen
toimiii kirjoitti:
Kyllä noitakin on harmi vaan jotka ei toimi ku pikkusina.mul on n73 ja siinä on the sims 3 mobile game, MUTTA aina kun savetan ja lähen pois se save game lähtee itestään pois :( voiko kukaan siis auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.633776Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883159Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin892401Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141630Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701398- 981270
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä401182- 501011
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11011Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561010