Saako mistään KOKO näytölle summer games 2 winter games tai bounce pelejä n73 puhelimeen. olen etsinyt kaikki paikat mutta aina tulle jollekkin neljäsosanäytölle.
Pelejä n73
7
1759
Vastaukset
- DDine
Sama ongelma! olen etsinyt joka ikisen nettisivun läpi ja laittanut kaikki maailman pelit puhelimeen ja jos´ne hyvällä lykyllä toimii, niin vain 1/4 osa ruudulla.. ärsyttävää
- ahvenanmaankeisari
että n73:n näyttö on paljon tarkempi kun noissa vanhemmissa ja noi pelit on suunniteltu vanhemmille ja 'huonommille' ruuduille ja koska n73:ssa on paljon tarkempi resoluutio ne pelit näkyy vaan osassa ruutua.
- toimiii
Mulla toimiii ainakin jotkut pelit kokonäytöllä.. netistä ilmaseks ladattuja.. esim. Sims2 toimii..
Kyllä noitakin on harmi vaan jotka ei toimi ku pikkusina. - vastatkaa
toimiii kirjoitti:
Mulla toimiii ainakin jotkut pelit kokonäytöllä.. netistä ilmaseks ladattuja.. esim. Sims2 toimii..
Kyllä noitakin on harmi vaan jotka ei toimi ku pikkusina.Tietäiskö kukaa mistä sais ilmasii pelejä ?
- Aabccc
vastatkaa kirjoitti:
Tietäiskö kukaa mistä sais ilmasii pelejä ?
Vittu lelukaupasta.
- ootko
Aabccc kirjoitti:
Vittu lelukaupasta.
pelle
- jaska jokunen
toimiii kirjoitti:
Kyllä noitakin on harmi vaan jotka ei toimi ku pikkusina.mul on n73 ja siinä on the sims 3 mobile game, MUTTA aina kun savetan ja lähen pois se save game lähtee itestään pois :( voiko kukaan siis auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391