Moro,
Tässä olen ollut vuoden ilman prätkää ja nyt tekisi mieli jo katsella kevääksi joku. Aikaisemmin on ollut 1 kpl 500cc crossi, 1 kpl 750cc kyykky, 1 kpl 1000cc kyykky, 1 kpl 600cc enduro ja 1 kpl 650cc enduro. Customi on ainut mistä ei ole paljoa kokemusta.
Kyykyissä en pidä etukenosta asennosta ja enska on aika hontelo maantiellä painopisteen takia. Pituutta on lähes 190cm.
Intruder 1400 on kuulemma paras näistä vanhemmista ja ilmeisesti luotettavin, mutta liikkeessä siinä istuessani huomasin kuinka pieni se on. Vieressä oli VN 1500 ja siirtotapein minulle aivan loistava ajoasento. Olen lukenut kaikenmaailman kytkinongelmista ym. mutta silti, uskaltaako sellaisen laittaa? Budjetti joku max. 7000 euroa.
VN 1500?
8
2874
Vastaukset
- Nimetön
uskalla vaan,ei oo mittään pelättävvää,itellä vn 1600 classic tourer.monellaisella oon papatellu mutta tätä en vaiha.hyvää kevättä tulevalle kawakuskille.
- pyörätön
Moro,
Ostin jo Kawa VN 1500 Classicin. Vm.98. Kevättä odotellessa... - pyörätön
pyörätön kirjoitti:
Moro,
Ostin jo Kawa VN 1500 Classicin. Vm.98. Kevättä odotellessa...Onko tuossa -98 Classicissa sama kone kuin edellisessä mallissa? Tarkoitan siis vuoteen -95 myytyä mallia. Myyjä sanoi, että kone on eri. Koskeeko nämä kytkinongelmat ja öljynkulutukset myös uudempaa mallia?
- Nimetön
Intruderia vaivaa sama ongelma eli kytkin alkaa luistamaan. Mulla on Vulcan 1500 ja kytkimen paineprikka siitä kuluu ja se alkaa sitten luistamaan. Maksaa 20 dollaria eli ei hinnan kiroissa ja pyörällä voi ajaa 25000 kilsaa per prikka. Vulcanissa on 100cc enemmän kuutioita ja 12 hevosvoimaa enemmän sekä nestejäähdytys. Intruder on kyllä pyöränä ehkä kauniimpi ja kestävämpi ja puolensa silläkin.
- kawakka
Terve,
Minkälainen osa tuo kytkimen paineprikka on?
Olisiko antaa mahdollisesti maahantuojan varaosakoodia?
- hyvä
HIANO VALINTA. OSTIN PITKÄN HARKINNAN JÄJKEEN SYKSYLLÄ UUDEN 1600 CLASSICIN. MINUSTA PARAS TÄN KOKOLUOKAN JAPSICUSTOM. HINTA LAATU ON KOHDALLAAN. KERINNYT SENVERRAN AJAA ETTÄ . MAHTAVA PELI ON SE.. HARRIKOITA EN EES HARKINNUT. NE EI MUA SAA LÄMPENEMÄÄN. YLIARVOSTETTUA .JENKKIBRÄNDIÄ,,
- pyörätön
Kaverilla on Nightrain. Kyllä se mulle kelpaisi, mutta hintaa on kymppi liikaa. Ei viitsi merkistä sellaisia maksella.
- Nimetön
Uusi kone tuli 1996.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot14917357Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss459994Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?345836Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman463190Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.152876Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252802"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita562672Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling862588- 1351831
Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen361819