Pitäs saaha mummulle kahva kylpyhuoneen seinään jotta voisi suihkussa ollessaan pidellä kahvasta kiinni. Kahvoissa on kummassakin päässä kolme ruuvinreikää. Mutta kun eivat kaikki satu laatan saumaan, niin uskaltaako mennä poraamaan laattaan. Mulla ei oo ku tavallinen sähköpora, jossa ei oo iskua. Joten voinko jollai piikillä tehä ensin pienen alun. että saan sitte reiän porattua ?
Ja sitte mummun lattiakaivon ritilää ei saa pois, kun ritilän reunat on jätetty laattojen alle. Turhaa rapsuttelin silikonit pois, kun luulin että saan sen ritilän veks. Laitoin uudet silikonit tilalle. Mites tämönen laattiakaivo pidetään puhtaana. Vetelin virkkuukoukulla pitkiä karvoja sieltä ja kaadoin kloriittia.
Laattaan reikä ja lattiakaivosta
6
1376
Vastaukset
- kyllä se siittä
Sinitarralla saa siististi kahvat seiniin.
ja sitte otat rälläkän ja isonnat sitä lattiakaivon reikää ja ostat isomman ritilän. - poraterä
niin reikiä syntyy vesieristeeseen kuin voihin. Vastuu on poraajan. Anna talkkarin putsata viemärit jos menee tukkoon.
- peukku68
sitä kahvaa kun laitat niin ennen kuin sihtaat saumoja niin sihtaa missä siellä takana on muutakin kuin levyä jotta saat sen pysymään kiinni ellei ole betoni tms seinästä kyse.
Iskulla saa muuten laatan rikki kaikkein parhaiten, mutta jos ei ole rempasta kyse niin jätä käyttämättä.
Hae uusi terä kaupasta niin menee hyvin siihen laattaan ilman riskiä. Muista laittaa jokaiseen reikään silikonia niin että tursuu jotta ei vesi mene samaa reittiä seinään. Ruuvi työntää ylimääräisen ulos ja reikä on tiivis.
Kaivohan on tehty virheellisesti ja sen saa korjattua vain lattian aukaisemalla. Koskahan on tehty ja kuka?- asiaaaaa
Pitääpäs hommata semmonen laattaporanterä. Laattojen takana on mun tietääkseni joku levy ja sitte on puuseinä. lastulevyä ainakin eteisen puoli. Siis porattavan seinän toinen puoli on eteisessä.
Kaivo on todella tehty väärin. Entinen asukas tehny. Mummu asuu omistusasunnossa, joten talonmiestä ei ole, joka putsais kaivon. Ei se nyt vielä niin kovin pahasti tukossa ole. - laattamies
asiaaaaa kirjoitti:
Pitääpäs hommata semmonen laattaporanterä. Laattojen takana on mun tietääkseni joku levy ja sitte on puuseinä. lastulevyä ainakin eteisen puoli. Siis porattavan seinän toinen puoli on eteisessä.
Kaivo on todella tehty väärin. Entinen asukas tehny. Mummu asuu omistusasunnossa, joten talonmiestä ei ole, joka putsais kaivon. Ei se nyt vielä niin kovin pahasti tukossa ole.nyt alko kuulostaa siltä et edellinen remontti reiska ei tiennyt mitä ollaan tekemässä, jos ei edes kaivon kohtaa ole osannut tehdä alkeellisintakaan järkeä käyttäen,miten sit vesieristys,kaadot,läpiviennit,hanantaustat.osta tavallinen betoniterä .ilman iskua poraten ja jos takana levy seinä käytä perhosroppua ja tietenkin silikonia ruuviin
- asiaa..........
laattamies kirjoitti:
nyt alko kuulostaa siltä et edellinen remontti reiska ei tiennyt mitä ollaan tekemässä, jos ei edes kaivon kohtaa ole osannut tehdä alkeellisintakaan järkeä käyttäen,miten sit vesieristys,kaadot,läpiviennit,hanantaustat.osta tavallinen betoniterä .ilman iskua poraten ja jos takana levy seinä käytä perhosroppua ja tietenkin silikonia ruuviin
Kaadot siinä on ainakin onnistunu, eli vesi huilaa lattiakaivoon. Edellien asukas on tehny tään koko kylpyhuoneen ja saunan, siis siipirakennuksen.
hyvin ainakin laatat pysyny seinissä ja katto on puuta, eikä katossa näy päällepäin mitään erityistä. Mummu asunu siinä asunnossa jo vähä yli 10 vuotta. Ja ilmastointi ainakin on onnistunu. eli katossa on venttiili ja ikkunaa voi myös pitää auki.
Kai sillä ny joku putkimies on käyny tekemässä putkityöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740