valaskaas nyt jokun mua hiukan.. mikä on ässähai? sen tiedän että se on kymppi ja ässä mutta pitääkö ne olla samaa maata vai jopa tiettyä maata??
tuli pelattua wpt freetä ja ittellä oli hertta ässä ja kymppi, toinen pelaaja sai värin ja mulla tais olla pelkkä kymppi pari ja jostain syystä pisteitä tuli, eikä se toinen edes ollut laittanu kaikkia likoon... eli minkä arvoiset ne on?
ÄSSÄHAI
texas hold
2
3305
Vastaukset
- missä
Ässähai on pelkkä ässä yksinään, kymppi ei asiaan liity. Ässähai häviää pareille ja sitä paremmille korteille.
Jos toinen saa värin, kuten tuossa esimerkissä, ei ässähailla voita. Tilanne on ollut joku muu.- SKSK
Saattoihan tuossa olla sivupotti, jonka kaveri voitti ässähailla, kun kolmannella pyörällä ei ollut mitään ja värin saanut oli all-in.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41819