Mistä saa apua kun on ryöstetty? Onko täällä koto Suomessa mitään auttavaa paikkaa? Ihan jo taloudellisestikin? Rikosilmoitus on tehty, mutta se ei paljon auta kun tili on tyhjennytty ja vuokra pitäisi maksaa..ja syödäkin pitäisi..
Poliisista sanottiin, että sosiaalitoimistoon vaan...niinkö se on?!
ryöstön uhri
3
1140
Vastaukset
- parempaa huomista päivää
eihän kukaan taloudellisesti suomess ketään auta, olkoon vuokrasi maksamatta tai mitä tahansa ei sun sosiaalitoimistoon kannata mennä... sieltä saat vain pahan mielen ja korkeintaan pääset houlhouksen alle ku rahojasi noin huolimattomoasti käytät... kukakohan sinun tilisi on tyhjännyt jos et tekijää tiedä? ette5t vain itse olisi
- lexander
sosiaalivirastosta annetaan toimeentulotukena avustusta silloin kun itse et ole syypää tilapäiseen varattomuuteesi. Sitähän varten meillä Suomessa on kehittynyt sosiaalitoimi.
- saa ilmaista apua
ja neuvoja sekä henkistä tukea. Kotivakuutus voi korvata taloudellisia menetyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412415Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423011994- 211788
- 241585
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231434- 1001319
- 431318
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391265Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371151- 361036