Hei!
Olen syksyllä menossa Varaderoon -tiedän, tiedän se ei ole Kuubaa ollenkaan - mutta onkohan siellä tanssikoulua, josta voisi ottaa yksityistunteja salsassa. Olen harrastanut salsaa Suomessa pari vuotta. Tiedän että Havannasta löytyisi, mutta entäpä lomakohteestani ?
Tanssitunteja Varaderossa ???
Maileak
2
646
Vastaukset
- kivirta
en tiedä, mutta resortit(ainakin quatro palmas) järjestää päivittäin tanssitunteja. Itse "jouduin" menemään myös Varaderoon aikoinani, kun hurrikaani pani matalaksi koko itä-Kuuban ja alkoi olla vaihtoehdot vähissä missä on sähköä ja vettä.
Ei se niin paha paikka ole ja ranta on aika hieno. Mutta viikko siellä alkaa olla aika maksimi aika...- Maileak
kiitos tiedoista. Ainakin nyt täällä Suomessa tuntuu kivalta ajatus ihanasta hiekkarannasta ja lämpimästä ilmasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542308
- 622212
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p141717- 621532
- 511493
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41905Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit95799Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118767Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33748- 40703