Steinerilaiseen uskonnolliseen kulttiin kuuluu käsitys indigo- ja kristallilapsista (puhutaan myös tähti- ja enkelilapsista). Yhä useamman Steiner-kouluun päätyneen väitetään kuuluvan noihin maailman pelastajiin. Sanotaan näitä ihmelapsia löytyvän entistä enemmän myös peruskouluista - ovathan käytös- ja keskittymishäiriöt lisääntyneet dramaattisesti.
Mainos-TV kertoo nettiosivullaan, millaisia lapsia Steiner-koulut suosivat ja kasvattavat. Lue ja hämmäästy!
http://www.mtv3.fi/helmi/
Onko Sinun lapsesi indigo tai jopa kristallilapsi, ja oletko sinä, Steiner-koululaisen äiti tai isä, sellainen Uuden Ajan Henkisesti korkeammissa maailmoissa liihotteleva Walittu?
Steiner-lapset pelastavat maailman?
2
728
Vastaukset
- Steinerlaisten äiti
antamaasi osoitteeseen, voin vastata molempiin kysymyksiisi: Tuskinpa!
Eipä ole tullut ikinä mieleen kuin niin maallinen ajatus, että lapseni ovat minulle ne ihmeellisimmät ja tärkeimmät ja minä juuri heille (toivon ainakin) paras mahdollinen äiti. Itse olen kuvitellut noiden ajatusten johtuvan siitä kuuluisasta äidinrakkaudesta ja lapsia ja vanhempia tai muita läheisiä ihmisiä kiinnipitävästä tunnesiteestä. Enkä todellakaan tästä eteenpäinkään muuta aio kuvitella :) - MIES RAKASTAA NAISTA
MUSTA SE OLI KIVAA NIIN KAUAN KUN SITÄ KESTI..SAIN UNELMAALUN KUN PÄÄSIN ORTONILLE 2000-2001 < JA SAIN SELLAISEN ALUN JOTA HALUSIN..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364590Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763025- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 211501
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851275PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894