iMac yli viisi vuotta vanha antaa päivittäin viestin;
" hp_imaging_connectitivity.kext".
Mitä tehdä kannattaako näin vanha kone korjauttaa?
mitä tehdä
5
346
Vastaukset
- korjauttaa konetta
> Mitä tehdä kannattaako näin vanha kone korjauttaa?
Ei kannata kun koneessa ei ole mitään vikaa.
Jos ensin vaikka etsisit sen "hp_imaging_connectitivity.kext" laajennuksen ja nakkaisit roskiin. Ja ehkä samalla kannattaa asentaa uusimmat printteriajurit jos tarvit. - jason-blue
Mitä HP:n roinaa sulla on asenettuna?
Toi .kext on Kernel Extension ja nimestä päätelleen kyseessä on joku HP:n kirjottama ajuri.- PL1
Minulla oli aikanaan HP kirjoitin, poistin ko kirjoittimen asennus tiedot.
- 1stMacFinn
PL1 kirjoitti:
Minulla oli aikanaan HP kirjoitin, poistin ko kirjoittimen asennus tiedot.
Tuo on valitettavasti yleistä HP:n ajureiden poistossa. Jos sulla ei enää ole HP:n kirjoitinta, kameraa tai skanneria, poista toi.
Sehän sijaitsee: HD/Järjestelmä/Kirjasto/Extensions kansiossa. Vedä vaikka työpöydälle ja katso herjaako vielä.
luultavasti vähän muistia ja käyttis 10.1.x eli ihan helkkarin hidas järjestelmä.
Hankkimalla lisää muistia ja käyttikseksi 10.3:n tai 10.4:n saat aika halvalla "uuden, paljon tehokkaamman koneen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t775872- 353231
- 442848
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402112Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272095- 1041913
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291889- 1771857
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241518Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171288