iMac yli viisi vuotta vanha antaa päivittäin viestin;
" hp_imaging_connectitivity.kext".
Mitä tehdä kannattaako näin vanha kone korjauttaa?
mitä tehdä
5
315
Vastaukset
- korjauttaa konetta
> Mitä tehdä kannattaako näin vanha kone korjauttaa?
Ei kannata kun koneessa ei ole mitään vikaa.
Jos ensin vaikka etsisit sen "hp_imaging_connectitivity.kext" laajennuksen ja nakkaisit roskiin. Ja ehkä samalla kannattaa asentaa uusimmat printteriajurit jos tarvit. - jason-blue
Mitä HP:n roinaa sulla on asenettuna?
Toi .kext on Kernel Extension ja nimestä päätelleen kyseessä on joku HP:n kirjottama ajuri.- PL1
Minulla oli aikanaan HP kirjoitin, poistin ko kirjoittimen asennus tiedot.
- 1stMacFinn
PL1 kirjoitti:
Minulla oli aikanaan HP kirjoitin, poistin ko kirjoittimen asennus tiedot.
Tuo on valitettavasti yleistä HP:n ajureiden poistossa. Jos sulla ei enää ole HP:n kirjoitinta, kameraa tai skanneria, poista toi.
Sehän sijaitsee: HD/Järjestelmä/Kirjasto/Extensions kansiossa. Vedä vaikka työpöydälle ja katso herjaako vielä.
luultavasti vähän muistia ja käyttis 10.1.x eli ihan helkkarin hidas järjestelmä.
Hankkimalla lisää muistia ja käyttikseksi 10.3:n tai 10.4:n saat aika halvalla "uuden, paljon tehokkaamman koneen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984