Hei! Kertokaa kaikki mitä hauskaa teille on sattunut vessassa! Mikä on nolointa? Mitä kommelluksia on sattunut kyläpaikan vessassa? Koulun vessassa? Ootteko ikinä kakannut reunukselle? Onko jäänyt jarrutusjäljet? Onko käyntisi jälkeen tarvittu putkimiestä? Onx kukaan tukkinut vessaa siteillä? Ootteko pihistänyt kyläpaikan emännän pikkareita ja jäänyt siitä kiinni? Onko tappajakakka yllättänyt? Kertokaa kaikki! Kakkahuumorista kiinnostuneet: www.doodies.com
Vessa kommelluksia!
11
1951
Vastaukset
- anaali
Toi on muuten hyvä keino lähestyä varsinki tyttöjä. Kannattaa vaan mennä suoraan kyselemään et kuinka usein sillä jää paskaa pöntön reunoille... tytöt sulaa heti ja olette valmis pari.
henk. koht. mua ei vois vähempää kiinnostaa jokku vessajutut... - Elina
Kerran olin koulun vessassa ja halusin välttää lorinaääniä ja kuseksin pöntön reunalla keikkuen. No, kävi sitten niin, että kusin vahingossa ohi ja lattia ja lahkeeni olivat pissassa... Koitin pesasta lahjettani, mutta se taisi haista kuselle loppupäivän.
Kerran taas tukin mummoni pöntön siteellä. En hätäpäissäni uskaltanut kertoa mummolle mitään, joten hätä oli vielä suurempi, kun hän huomasi, että pönttö ei vedä. Siitä tilanteesta selvisin kuin koira veräjästä, sillä mummo kaatoi pönttöön ämpärillisen vettä, mikä avasi röörit. Mummo ei huomannut sidettäni!- Nikke
Mä tukin kans kerran vessanpöntön, olin ekaks heittäny sinne loput ruuan jämät mitä e jaksanu syödä ja ku oli sopivasti paskahätä niin mä vielä paskansin niiden päälle.Pönttö meni ekalla vetäsyllä tukkoon ja se moska uiskenteli ilosesti täydessä pöntössä.Onneks ku odotti ja veti uudestaan niin pönttö tyhjeni.
- Mixu89
Nikke kirjoitti:
Mä tukin kans kerran vessanpöntön, olin ekaks heittäny sinne loput ruuan jämät mitä e jaksanu syödä ja ku oli sopivasti paskahätä niin mä vielä paskansin niiden päälle.Pönttö meni ekalla vetäsyllä tukkoon ja se moska uiskenteli ilosesti täydessä pöntössä.Onneks ku odotti ja veti uudestaan niin pönttö tyhjeni.
toi oli paha.. ite en oo ku muutaman kerran kussu pöntössä olevien ruokien päälle jota en oo viittiny syödä ja sekin on ollu hauskaa..
- Sikailija
Mixu89 kirjoitti:
toi oli paha.. ite en oo ku muutaman kerran kussu pöntössä olevien ruokien päälle jota en oo viittiny syödä ja sekin on ollu hauskaa..
Kauheeta ruualla sikailua...
- Hyi
Nikke kirjoitti:
Hyyyiii..
- Typy
ei oo sattunu mitään isompaa. kerran meni pönttö tukkoon mut aukes parilla uusintavetäsyllä. Aina joskus kyllä käy niin että ku vetäsee pöntön nii se vesi nousee aluksi aika korkealle mut sitte kuiteski slurpsahtaa menemään.
- heini
no tää oli aika noloa,kun olin stadissa stockmannin vessassa.olin just lähössä kopista,kun huomasin et mun känny oli jääny siihen sivuhyllylle ja jotenki pudottaan sen pönttöön.se plumpsahti niin syvälle putkeen,ettei sitä ees näkyny.Arvatkaa oliko OKSETTAVAA kaivaa kännyt jostain yleisestä vessanpöntöstä..laatta meinsa tulla..
toinen juttu oli,kun olin roballa(nykyään se on joku homobaari).siinä käsienpesupöydässä oli sellasia reikiä,johon voi heittää paperit ja tietty onnistuin puttaa mun kännykän sinne reikään.siitä vaan sitten kösi sisään ja tunnustelin mun kännykkää paperien seasta,onnistuin löytää!
tällanen hörhö mä oon,jälkeen päin voi nauraa mut noissa tilanteissa kyllä vitutti ja rankasti!!:) - Indigo
heini kirjoitti:
no tää oli aika noloa,kun olin stadissa stockmannin vessassa.olin just lähössä kopista,kun huomasin et mun känny oli jääny siihen sivuhyllylle ja jotenki pudottaan sen pönttöön.se plumpsahti niin syvälle putkeen,ettei sitä ees näkyny.Arvatkaa oliko OKSETTAVAA kaivaa kännyt jostain yleisestä vessanpöntöstä..laatta meinsa tulla..
toinen juttu oli,kun olin roballa(nykyään se on joku homobaari).siinä käsienpesupöydässä oli sellasia reikiä,johon voi heittää paperit ja tietty onnistuin puttaa mun kännykän sinne reikään.siitä vaan sitten kösi sisään ja tunnustelin mun kännykkää paperien seasta,onnistuin löytää!
tällanen hörhö mä oon,jälkeen päin voi nauraa mut noissa tilanteissa kyllä vitutti ja rankasti!!:)Nii, mun pikkuveljellä (3v) oli tullu yöllä ripuli. Se oli sitten menny vessaan, ja ottanu vähän liiaksi paperia, ja pönttö oli menny tukkoon. Pöntön vesi nous yli reunan, ja se paperi tukko sen mukana, joten urhea pikkuveljeni rupesi sitten kädellä työtämään paperitolloa vessan pönttöön takaisin kakkamössön seassa.
Äääh, nyt mun omatunto soimaa, ku se veli vahti viel niin tarkasti, ettei kukaan nauranu sille, ku se sitten tuli yltäpäältä paskassa meiän äitin huoneeseen itkemään. Semmonen juttu.
Ja sitten kolussa vessat on joutunu nyt tän vuoden aikana koetukselle mun ja mun parin kamun takii...
Ollaan täytetty sideämpärit vedellä, sotkettu peilit saippualla ja huulirasvalla, vedetty kaikki paperi rullat ympäri lattiaa, eikä kukaan voinu pyyhkiä, suihkutettu vessan seiniä, laitettu kaikki kopit lukkoon yläkautta, siiretty "epäkunnossa lappu toisen vessan oveen, ja avattu rikkinäisen vessan ovi, ja laitettu muut lukkoon...ihan siis vain muutamia mainitakseni.. - Amu
Indigo kirjoitti:
Nii, mun pikkuveljellä (3v) oli tullu yöllä ripuli. Se oli sitten menny vessaan, ja ottanu vähän liiaksi paperia, ja pönttö oli menny tukkoon. Pöntön vesi nous yli reunan, ja se paperi tukko sen mukana, joten urhea pikkuveljeni rupesi sitten kädellä työtämään paperitolloa vessan pönttöön takaisin kakkamössön seassa.
Äääh, nyt mun omatunto soimaa, ku se veli vahti viel niin tarkasti, ettei kukaan nauranu sille, ku se sitten tuli yltäpäältä paskassa meiän äitin huoneeseen itkemään. Semmonen juttu.
Ja sitten kolussa vessat on joutunu nyt tän vuoden aikana koetukselle mun ja mun parin kamun takii...
Ollaan täytetty sideämpärit vedellä, sotkettu peilit saippualla ja huulirasvalla, vedetty kaikki paperi rullat ympäri lattiaa, eikä kukaan voinu pyyhkiä, suihkutettu vessan seiniä, laitettu kaikki kopit lukkoon yläkautta, siiretty "epäkunnossa lappu toisen vessan oveen, ja avattu rikkinäisen vessan ovi, ja laitettu muut lukkoon...ihan siis vain muutamia mainitakseni..No entäs ruokala sit,meidän koulus pojat sikailee ruokalassa. Yks liiskas kerran perunan kahen lautasen väliin, aina melkeen joku pursottaa ruokaa suussa rään kanssa (yök) tai sit joku keksii pusertaa nyrkillä perunoita kasaan.Kerran kaks poikaa viskeli pöydän alle jotain murekkeen jämiä ja sit ne pelas niillä fudista. Muilla kokemuksia?
- Anonyymi
Amu kirjoitti:
No entäs ruokala sit,meidän koulus pojat sikailee ruokalassa. Yks liiskas kerran perunan kahen lautasen väliin, aina melkeen joku pursottaa ruokaa suussa rään kanssa (yök) tai sit joku keksii pusertaa nyrkillä perunoita kasaan.Kerran kaks poikaa viskeli pöydän alle jotain murekkeen jämiä ja sit ne pelas niillä fudista. Muilla kokemuksia?
Kusin kerran opettajan taskuun, kun se oli sammunu katedraalin taakse.
Meitä koulukkaita nauratti, kun se ei uskaltanut tehdä ilmoitusta pikku ilveestä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404422Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3502230Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32114Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481891- 1071820
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561787Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571479Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4881363Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441338