Katso ja naura itsesi hengiltä.

Paris yrittää laulaa!

57

16544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parempi kuin paris

      vieläköhän joku haluaa olla paris,ei juma!!!!mitä minä taas sanoin että sen ääntä muutettiin studiossa!!!!kiitos tosta videosta=)=)päivän parhaat naurut tuli!!!

      • ...

        ihan hyvinhän se lauloi ja on vielä kaunis nainen, taitaa taas kateelliset pullataikinat morkata..


      • parempi kuin paris
        ... kirjoitti:

        ihan hyvinhän se lauloi ja on vielä kaunis nainen, taitaa taas kateelliset pullataikinat morkata..

        oot sä nähny parisin ilman meikkii?????siis olit sä tosissas et oli hyvä ääni siis ihan perseestä se ääni oli ainakin 10 sekunnin taukokin tuli siinä...häipyisi jo julkisuudesta tuota ei kestä kukaan!!!!!tuollasta horoakkaa!!!!


      • Ilman vaatteita karaoke
        ... kirjoitti:

        ihan hyvinhän se lauloi ja on vielä kaunis nainen, taitaa taas kateelliset pullataikinat morkata..

        JOTKU (Huom ei kaikki )13-15 vuotiaat pojat kuolaa, kun näkee paljasta pintaa...

        Ja kun mies tulee siihen ikään... alkaa se kuolaus jälleen..

        Murrosikäiselle pojalle ja pappautuneelle miehelle näyttää olevan aivan sama, mitä tyttö/nainen sanoo (tai laulaa), kunhan napa tai tissit, tai mieluiten molemmat vaikkapa vain vähän vilahtaa.


      • cuteboyloverz

        te jotka arvostelette paris hiltonin laulu ääntä tai muuta niin teistä huomaa sen että teidän oma elämä ei taida kovin putkeen mennä kun on aikaa käydä täällä haukkumassa toisia.ja te itse oottekin sit varmaan niin hyviä laulajia että ,buhahahaaaaa!!!!! ootte säälittävää hankkikaa aivot tai edes elämä,kateelliset.

        ps.hyvä laulaja toi paris(vaikka ehkä tossa kännissä )mut hyvin vedetty :)


      • oletko viisas
        cuteboyloverz kirjoitti:

        te jotka arvostelette paris hiltonin laulu ääntä tai muuta niin teistä huomaa sen että teidän oma elämä ei taida kovin putkeen mennä kun on aikaa käydä täällä haukkumassa toisia.ja te itse oottekin sit varmaan niin hyviä laulajia että ,buhahahaaaaa!!!!! ootte säälittävää hankkikaa aivot tai edes elämä,kateelliset.

        ps.hyvä laulaja toi paris(vaikka ehkä tossa kännissä )mut hyvin vedetty :)

        joo ehkä meilläkin on huonot lauluäänet, mut me ei ollakkaa nii tyhmiä et me laulettas julkisesti..mietis sitä....


    • Sanji1

      Mahtavaa! Todellakin todistetta kaikille, jotka väittävät, että "OSAA SE LAULAA EI SEN BIISI MUUTEN OLIS HITTI ZIIS NIINQ!!!1!!11"

      Kristus soikoon, kyllähän kenen tahansa harakan äänen saa studiossa muokattua kuunneltavaksi...

      • Marilyn M.

        Yhtä hyvä ääni kuin Marilyn Monroella. Eli kyllä tyttö osaa, jos ei heitä itse pelleilyksi.


      • Sanji1
        Marilyn M. kirjoitti:

        Yhtä hyvä ääni kuin Marilyn Monroella. Eli kyllä tyttö osaa, jos ei heitä itse pelleilyksi.

        Taidat olla näitä huumorimiehiä. Etsipä kuule YouTubesta muita Parisin videoita, ei tosiaankaan osaa laulaa.


      • Montako olet ottanut?
        Marilyn M. kirjoitti:

        Yhtä hyvä ääni kuin Marilyn Monroella. Eli kyllä tyttö osaa, jos ei heitä itse pelleilyksi.

        Jos osaisi laulaa, ei tarvitsisi stripata...

        Ihan aikuisten oikeesti...

        Esiintyy kyllä, kuten ammattistripparitkin...

        Voisin verrata Suomessa esim Matti Nykäseen, samaa tasoa, kaikin puolin, paitsi pikkasen isommat tissit, kuin Matilla


    • patukka vaari

      osaa ja ihan saatanan hyvin!!että perkelettäkö urputat..??!!

      • f-o-a-d

        aika älytöntä...pidätkös ukkeli kuuleppas tuota ähkimistä laulamisena? aika säälittävää...


      • Pätee näköjään vaareihin

        He heh..että sattuikin..Oletkos pappara koskaan "omaa naistasi" puolustanut,?

        :)


      • patukka vaari
        Pätee näköjään vaareihin kirjoitti:

        He heh..että sattuikin..Oletkos pappara koskaan "omaa naistasi" puolustanut,?

        :)

        mutta sulla sitä naista ei taida olla koskaan edes ollut!että turvaudu vielä siihen oman käden onneen poju..


      • patukka vaari
        f-o-a-d kirjoitti:

        aika älytöntä...pidätkös ukkeli kuuleppas tuota ähkimistä laulamisena? aika säälittävää...

        taitaa pikku neiti olla kade kun ei oma finninaamanen ulkonäkö riitä saamaan omaa kultaa..toisin on kauniilla laulajattarilla,jotka rikkaitakin vielä..heh


      • Eikä tuu
        patukka vaari kirjoitti:

        mutta sulla sitä naista ei taida olla koskaan edes ollut!että turvaudu vielä siihen oman käden onneen poju..

        Mistä päättelit, että haluaisin naista...?

        Toki miehelläkin pitää olla korvien välissä

        Se mitä pöksyissä löytyy...näkyy naamasta...

        Tärkeintä niin miehessä kuin naisessakin on se, mitä on pään
        sisällä, siis korvien välissä...
        Ettei heti kättelyssä ehdota "käteenvetoa"..tutustu reppana ensin ihmiseen, ennenkuin lyöt..
        Ehkä et sitten löisikään ( edes sanan miekalla).


      • Aikuistenko "puhetta.....
        patukka vaari kirjoitti:

        taitaa pikku neiti olla kade kun ei oma finninaamanen ulkonäkö riitä saamaan omaa kultaa..toisin on kauniilla laulajattarilla,jotka rikkaitakin vielä..heh

        Ihan oikeasti..
        Patukka vaari...
        Katso peiliinn, katso patukkaasi, laita silmät kiinni, ja mieti...mieti ihan rauhassa... kuka sitä patukkaasi kaipaa ? ..paitsi sinä..


    • tyylissä parantamista

      Ihmettelen miksi, joidenkin tarvitsee laulaa lähes ilman vaatteita?

      Mielestäni se ei osoita kovinkaan suurta itsensä arvostamisesta laulajana tai muutenkaan...
      Ihmisillä on kuitenkin tapana pukeutua julkisilla paikoilla...

      • patukka vaari

        kun siellä lämpimissä maissa VOI OLLA KUUMA!!ja meillä täällä KYLMÄ!juu nou..?


      • tyylissä parantamista
        patukka vaari kirjoitti:

        kun siellä lämpimissä maissa VOI OLLA KUUMA!!ja meillä täällä KYLMÄ!juu nou..?

        Juu, no pitäis kai sitten köyhälle tyttöparalle ostaa edes hellemekko...:)


      • olis
        tyylissä parantamista kirjoitti:

        Juu, no pitäis kai sitten köyhälle tyttöparalle ostaa edes hellemekko...:)

        varmaan parasta..


    • oli niin

      ..kännissä ettei pystynyt laulamaan kunnolla? Kyllähän sen huomaa jo ilmeestä ja vaatteista.

      Huono se silti on.

    • serious sam

      Voi hyvänen aika!

      Ainahan se on tiedetty ettei Paris & co (mm. Britney) osaa laulun alkeitakaan, mutta tätä en olisi halunnut edes kuulla! Katoaisi jo! Kuuntelin useampaan kertaan ja en muuta osaa sanoa kun JÄRKYTTÄVÄÄ! Eikä laulusuoritusta tosiaankaan voi laittaa humalan piikkiin - ainoastaan soittamisen kun motoriikka pettää.

      Tähän samaan kastiin voisi laittaa monen monen muunkin yrittäjän, jolla on ulkonäköä, halua jne. mutta ei tosiaankaan taitoa musiikin millään saralla. Minkä takia pitää yrittää loistaa joka asiassa?! Ei julkisuuden henkilöt ole mitään hiivatin monilahjakkuuksia! Itse asiassa jotkut (perijät esim.) ovat täysiä tyhjäntoimittajia, joilla ei olisi mitään rahkeita julkisuuteen ellei olisi putkahdettu maailmaan kultalusikka suussa. Paremman näköisiäkin naisihmisiä on olemassa!!

      • cuteboyloverz

        serious sam (mister perfect ja tosikko) et varmaan tiedä että viinaa kun juo lauluääni ei EHKÄ! ole sama kuin selvänä.ota selvää asioista ennenkun tuut tänne arvostelemaa,jookosta;) ja vaikka paris onkin kuuluisa niin saa kai hänkin tehdä sitä mitä itse haluaa eli laulaa.hyvä laulaja paris hiltonhan on siitä ei pääse mihinkään:)

        ps.ota rennosti ,ei se elämä niin vakavaa pitäis olla ;)


    • mistä ei mitään tiedetä

      Parisin kyseinen syntymäpäivä-laulu oli lähestulkoon täsmälleen kopio Marilyn Monroen aikanaan Kennedylle laulamasta samaisesta onnittelusta. Kuunnelkaapa se niin tajuatte miksi Paris lauloi tuolla tavalla... Matkimisestahan kyse oli. Videon äänenlaatu on huono, mutta jonkunlaisen kuvan saanee:

      http://youtube.com/watch?v=ucjq2Awypgs

      • parempi kuin paris

        niin elikkä ihan asiasta me puhutaan,paris on huono laulaja ja se on totuus


    • tyttö tuollainen

      Mielestäni jokaisella saa olla oma mielipiteensä siitä, kuka on nätti ja kuka ei. Kuka osaa laulaa ja kuka ei.. jne. Itse olen toki sitä mieltä että Paris voisi olla nätti jos pukisi joskus jotain päällensä ja ottaisi noi saatanan silikonit pois. Laulusta en sano mitään.

      • .......

        Ja mistähän lähtien hikisen pienet A-kupin tissit omaavalla Paris Hiltonilla on ollu silikonit?

        Herää pahvi!


      • Paris yrittää laulaa!
        ....... kirjoitti:

        Ja mistähän lähtien hikisen pienet A-kupin tissit omaavalla Paris Hiltonilla on ollu silikonit?

        Herää pahvi!

        Minusta on aina vain yhtä käsittämätöntä, miten heti leimataan kateelliseksi jos kritisoivaan sävyyn kirjoittaa jostakin julkkiksesta. Automaattisesti jos laittaa jotain negatiivisa jostakin on kateellinen? Eikö ihmisellä saisi olla minkäänlaisia kriittisiä mielipiteitä?

        Mielestäni Paris ei todellakaan osaa laulaa eikä se tee minusta kateellista. Kuka tahansa jolla on kuulo tallella pystyy asian ymmärtämään. Ehkä jonkun amatöörin mielestä tuollainen äärimmäisen heikko ja hento laulanta on sitä hyvää laulua, mutta ammattimaista laulua se ei ole enkä usko, että monikaan musiikin ammattilainen kehuisi Parisin lauluääntä. Tosin ei tarvitse olla mikään ammattilainen kuullakseen, että Parisissa ei oikeasti ole potentiaalia laulamisen suhteen. Kuvitelkaa Parisia esim. livenä esiintymässä lavalla, ei todellakaan toimisi. Koska hänen äänensä ei riitä.

        Kyllä niillä levytysstudion vehkeillä saa lähes kenet tahansa kuulostamaan hyvältä. Itse olen ollut todistamassa, miten esim. naisen lauluäätä voidaan studiossa muokata niin, että se kuulostaa aivan miehen ääneltä, ja vieläpä uskottavasti.

        Sekin naurattaa, miten usein kriittisiin kommentteihin vastataan tyyliin: "Et varmaan osaa ite laulaa paremmin." Miten se tähän liittyy? Vaikka minulla on musiikkikorvaa ei minulla silti ole kovin kummoista lauluääntä. Mutta minäpä en yritäkään tunkeutua musiikkibisnekseen, jätän sen niille joilla sitä ääntä on (Paris ei kuulu heihin).


      • Paris yrittää laulaa!
        Paris yrittää laulaa! kirjoitti:

        Minusta on aina vain yhtä käsittämätöntä, miten heti leimataan kateelliseksi jos kritisoivaan sävyyn kirjoittaa jostakin julkkiksesta. Automaattisesti jos laittaa jotain negatiivisa jostakin on kateellinen? Eikö ihmisellä saisi olla minkäänlaisia kriittisiä mielipiteitä?

        Mielestäni Paris ei todellakaan osaa laulaa eikä se tee minusta kateellista. Kuka tahansa jolla on kuulo tallella pystyy asian ymmärtämään. Ehkä jonkun amatöörin mielestä tuollainen äärimmäisen heikko ja hento laulanta on sitä hyvää laulua, mutta ammattimaista laulua se ei ole enkä usko, että monikaan musiikin ammattilainen kehuisi Parisin lauluääntä. Tosin ei tarvitse olla mikään ammattilainen kuullakseen, että Parisissa ei oikeasti ole potentiaalia laulamisen suhteen. Kuvitelkaa Parisia esim. livenä esiintymässä lavalla, ei todellakaan toimisi. Koska hänen äänensä ei riitä.

        Kyllä niillä levytysstudion vehkeillä saa lähes kenet tahansa kuulostamaan hyvältä. Itse olen ollut todistamassa, miten esim. naisen lauluäätä voidaan studiossa muokata niin, että se kuulostaa aivan miehen ääneltä, ja vieläpä uskottavasti.

        Sekin naurattaa, miten usein kriittisiin kommentteihin vastataan tyyliin: "Et varmaan osaa ite laulaa paremmin." Miten se tähän liittyy? Vaikka minulla on musiikkikorvaa ei minulla silti ole kovin kummoista lauluääntä. Mutta minäpä en yritäkään tunkeutua musiikkibisnekseen, jätän sen niille joilla sitä ääntä on (Paris ei kuulu heihin).

        Sitäkään en tajua miksi nämä "Paris on naitavan näköinen"- miehet kuvittelevat sen ulkonäön kulkevan käsi kädessä laulutaidon kanssa. Sellaisia tuntuu tällä palstalla liikkuvan paljon.


      • parempi kuin paris
        Paris yrittää laulaa! kirjoitti:

        Minusta on aina vain yhtä käsittämätöntä, miten heti leimataan kateelliseksi jos kritisoivaan sävyyn kirjoittaa jostakin julkkiksesta. Automaattisesti jos laittaa jotain negatiivisa jostakin on kateellinen? Eikö ihmisellä saisi olla minkäänlaisia kriittisiä mielipiteitä?

        Mielestäni Paris ei todellakaan osaa laulaa eikä se tee minusta kateellista. Kuka tahansa jolla on kuulo tallella pystyy asian ymmärtämään. Ehkä jonkun amatöörin mielestä tuollainen äärimmäisen heikko ja hento laulanta on sitä hyvää laulua, mutta ammattimaista laulua se ei ole enkä usko, että monikaan musiikin ammattilainen kehuisi Parisin lauluääntä. Tosin ei tarvitse olla mikään ammattilainen kuullakseen, että Parisissa ei oikeasti ole potentiaalia laulamisen suhteen. Kuvitelkaa Parisia esim. livenä esiintymässä lavalla, ei todellakaan toimisi. Koska hänen äänensä ei riitä.

        Kyllä niillä levytysstudion vehkeillä saa lähes kenet tahansa kuulostamaan hyvältä. Itse olen ollut todistamassa, miten esim. naisen lauluäätä voidaan studiossa muokata niin, että se kuulostaa aivan miehen ääneltä, ja vieläpä uskottavasti.

        Sekin naurattaa, miten usein kriittisiin kommentteihin vastataan tyyliin: "Et varmaan osaa ite laulaa paremmin." Miten se tähän liittyy? Vaikka minulla on musiikkikorvaa ei minulla silti ole kovin kummoista lauluääntä. Mutta minäpä en yritäkään tunkeutua musiikkibisnekseen, jätän sen niille joilla sitä ääntä on (Paris ei kuulu heihin).

        niinpä!siis on se outoo että fanit suuttuvat siitä jos heidän idoleitaan ruvetaan haukkumaan ja sanotaan asioita jotka on totta.kyllä heidän pitäisi ymmärtää että kaikilla on oma mielipide,minäkään en pidä parisin lauluäänestä,näköjään hän itse luulee osaavansa laulaa!!!säälittävää!!


    • Repeilijä

      x))

    • Zami

      Mä ainaki tykkäsin. Persoonallinen ääni.

    • Studiohemmo

      Levyllä laulut oli niin hiottu autotunella yms. että ei Parisista ottanut selvää miten oikeasti laulaa, ja millä äänellä. Mimmihän pysyy ihan Ok nuotissa, ja huomaa tuosta että laulaakin paremmin kuin keskiverto karaokejoikaajat täällä suomessa.

      • parempi kuin paris

        et varmaan ees seuraa idolsia,vai?siis daa,parisin ääntä muutettiin levytys-studiossa ja nekin on varmaan miehiä kun ottivat tuommosen huoran joka ei osaa laulaa,minä laulaisin 100000000000000 kertaa paremmin,hanna pakarinen on myös 100000000000000000000 kertaa parempi laulamaan kuin paris,kuka tahansa on parempi vaikka lapsi,nekin voisi päihittäää parisin mennen tullen,hahahaahhahhahah


      • Studiohemmo
        parempi kuin paris kirjoitti:

        et varmaan ees seuraa idolsia,vai?siis daa,parisin ääntä muutettiin levytys-studiossa ja nekin on varmaan miehiä kun ottivat tuommosen huoran joka ei osaa laulaa,minä laulaisin 100000000000000 kertaa paremmin,hanna pakarinen on myös 100000000000000000000 kertaa parempi laulamaan kuin paris,kuka tahansa on parempi vaikka lapsi,nekin voisi päihittäää parisin mennen tullen,hahahaahhahhahah

        Kun on nimeä ja rahaa, niin lähes kaikki on mahdollista. Kysehän on pelkästä bisneksestä. Myisitkö omalla nimelläsi yhtä paljon levyjä kuten Paris? Et todellakaan, vaikka laulaisit kuin enkeli. Kun on riittävästi valuuttaa markkinointiin, ja etenkin nimeä niin myynti on aika taattu. Äänen muuttamisista sinun on turha puhua mitään, kun et kuitenkaan mitään niistä tiedä. Nyky pop-artisteista kaikkien ääntä on muokattu levyillä enemmän tai vähemmän. Kukaan huippulaulajakaan ei kuulosta livenä huonon mikin/äänentoiston läpi niin hienolta kuin levyllä. Huiput tosin pysyvät nuotissa, eivätkä tarvitse Autotunea.


    • We love Paris!

      Kyse ei ole osaamisesta. Kaikki osaavat laulaa, lahjakkuus onkin sitten jo toinen juttu.
      Paris esiintyi yllättävän hyvin, joskin alun jarrutukset häiritsivät. Itse pidän Parisista suuresti ihmisenä ja laulajana. Loppu pätkästä menikin aivan nappiin. Parisilla on kyllä lahjoja mihin tahansa.

      • nmhjhj

        Parisilla ON silikonit, etkö vielä tiennyt? Siitä on ollut kyllä mediassakin asiaa, ja oletko sokea? Vertaa vähän Parisin nykyistä rintavarustusta siihen mitä oli nähtävänä esim. Simple Life-ohjelman aikoihin. Parishan on ollut täysi lauta. Ei ne melonit itsekseen kasva!

        http://www.lacoctelera.com/myfiles/famouseo/paris_hilton_boobjob1.jpg


    • Ihmettelevä...

      Lauloiko Paris oikeasti puolialasti Hugh Hefnerille? En menisi uskomaan tuota ja miten se on saatu videoitua?

    • tunsin

      Voi ressukka! Toi oli karmeeta. Häpeen puolesta...

    • parempi kuin paris

      olen ylpeä itsestäni!ja omasta mielestäni lauloin aika hyvin tuon birthdayn vai miten se nyt kirjoitetaan.en ainakaan matkinut marilynia

      • Ykspoika vaan..

        Kyllä hän oikeasti osaa laulaa, kaunis ääni ja kaikki muukin.Hän on ehdottomasti yksi parhaista naislaulajista.Aluksi luulin ettei hän osaa laulaa...


      • parempi kuin paris
        Ykspoika vaan.. kirjoitti:

        Kyllä hän oikeasti osaa laulaa, kaunis ääni ja kaikki muukin.Hän on ehdottomasti yksi parhaista naislaulajista.Aluksi luulin ettei hän osaa laulaa...

        kuka tahansa osaa laulaa studiossa!!!!et niinku daa!!!!


      • kraak kraak

        No totta puhuen kuolevien kissojen paraatikin laulaa paremmin, kuin neiti hilton


      • Studiohemmo
        parempi kuin paris kirjoitti:

        kuka tahansa osaa laulaa studiossa!!!!et niinku daa!!!!

        On koettu monia epätoivon hetkiä, milloin laulajan huonon sävelkorvan, milloin teknisen osaamisen takia. Monesti myös äänenväri voi olla ongelma jos vokalisti yrittää laulaa kappaletta joka ei hänen äänelleen oikein sovi. Kaikista ei ole esim. rock-laulajaksi, vaikka esim. kevyempi pop-osasto taipuu hyvinkin. Ei studiossa sentään ihmeitä tehdä, vaikka normaalin musiikinkuluttajan(huonompi korvaisten) korviin voi Matti Nykänenkin kuulostaa jopa laulajalta pienen studiokikkailun jälkeen.


    • parhaat

      naurut sain, kiitos. :D

      • come on boys!

        "yksi parhaista naislaulajista"


        Mitä vi***a?!

        Tuo argumentti on niin järjetön ja uskomaton, etten kerta kaikkiaan pysty sulattamaan sitä.

        "Yksi parhaista naislaulajista"

        ...ei helvetti. Nyt poika hankit korvat!


      • vas tannut
        come on boys! kirjoitti:

        "yksi parhaista naislaulajista"


        Mitä vi***a?!

        Tuo argumentti on niin järjetön ja uskomaton, etten kerta kaikkiaan pysty sulattamaan sitä.

        "Yksi parhaista naislaulajista"

        ...ei helvetti. Nyt poika hankit korvat!

        aloittajalle, mähän nauroin sille äänelle. :DDD


    • höh

      En näe ikinä noita videoita. Voisko joku neuvoa?
      Klikaan kyseistä videota ja mitä sittejn pitää tehdä?

      • pököpäää

        Onko koneessasi QuickTime Player? Mielestäni vaatii sen, ainakin silloin kun itselläni ei ollut niin en nähnyt videoita. Jos on ja ei näy, niin joku muu saa auttaa.


    • mut kyl...

      kun ei osaa niin ei osaa, mut kyllä Mackyver osaisi

    • ...

      joiltakin sitä vain puuttuu tyystin sellainen ominaisuus kuin itsekritiikki. ja juuri näillä ihmisillä tuo itsensä esille tuominen on valitettavasti hurjan ylikorostunut ominaisuus. se antaa paitsi tyhmän ja itseriittoisen kuvan, myös helvetin leuhkan kuvan, mikä ei ole niin kovin miellyttävä asia.

      eihän tuo paris kuitenkaan tyhmä ole (joskin ei mielestäni kovin kauniskaan), mutta helpolla hän on elämässään päässyt (kaiken ilmaiseksi saanut) ja se valitettavasti näkyy hänestä ulospäin - se suorastaan loistaa!

      tuo takavuosien pikku videoepisodi, jossa muka hänen nauhansa varastettiin, oli mielestäni naurettava. kuka helvetti filmaa itseään lutkumassa, ellei ole tarkoitus jossain vaiheessa elämäänsä hyötyä sellaisella nauhalla. näitä nauhoja kun "pöllitään" vähän yhdeltä jos toiselta julkulta: parisilta ja pamela andersonilta jo KAKSITTAIN...! luulisi ekan kerran jälkeen pitävän paremmassa tallessa intiimivideonsa. pikkuisen paistaa läpi julkisuushakuisuus ja tietysti raha.

      no joo, ei mulla muuta.

      • parempi kuin paris

        että laulan paremmin kuin paris hilton,en kai ole ollut liian ilkeä?


      • kun se
        parempi kuin paris kirjoitti:

        että laulan paremmin kuin paris hilton,en kai ole ollut liian ilkeä?

        Nykäsen Matti ja sitä sentään tultiin kuuntelemaan pitkienkin matkojen päästä.


      • sattuu olemaan
        kun se kirjoitti:

        Nykäsen Matti ja sitä sentään tultiin kuuntelemaan pitkienkin matkojen päästä.

        turistinähtävyys...


    • salminak

      kuuntelisin vaik laulais kiinaks kun tuolta näyttee. nam!

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6083
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3685
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1345
    Aihe