Ystävät

HalipulaN

On aika vaihtaa kohta vuotta joten mitä jäi kaivelemaan vanhasta vuodesta ja mitä vois parantaa.

Monet tekevät uuden vuoden lupauksia mutta pitäkö ne sitten se onkin eri juttu mikä oli lupaus jonka teit tälle vuodelle ja pitikö se?

19

2158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Huh... ;D

      Ainakin kaksi suurta menetystä koin, se kaivelee vielä kauan varmaankin... :/
      Toisaalta olen saanut suurta onnea, jonka vaikutus myöskin on kauas - niin toivon ;D

      Uuden vuoden lupauksista en niin piittaa, en ajatellut nytkään mitään lupailla - toivon vaan ;D

      • Jokainen meistä menettää jotain joka vuosi mutta muistot elävät ja varsinkin ne parhaat :)


    • meriv

      kulunut vuosi oli melkoisen tapahtumarikas, mutta loppujan lopuksi onnellinen.

      Rakkaan hännänheiluttajani(koira..ei mies) jouduin lopetuttamaan, mikä oli odotettavissa, mutta siitäkään huolimatta ei ollut mikään helppo juttu.

      Elämääni saapui myös sulostuttamaan pikkuinen tyttö, joka syyskuussa Sofiaksi kotonaan Tampereella kastettiin. *hymyilee*

      Elämääni astui 30.04 uusi hännänheiluttaja(mies..ei koira)*hymyilee*, jonka kanssa nyt jaan iloiset ja surulliset hetket.

      Nyt siis elän metsän keskellä kihlattuna elämänkumppanina kunnioittamani ja rakastamani ihmisen kanssa.

      Mitä siis voisin toivoa tulevalta vuodelta, kun nyt jo ystävien ja perheenjäsenten rikastuttamana koen olevani tämän maapallon rikkain ihminen.

      Mitään en lupaa, mutta toivomistahan ei koskaa saa eikä voi lopettaa, joten toivon ensi vuonnakin osaavani nähdä kaiken sen hyvän ympärilläni, mikä minut ja läheiseni onnellisiksi tekee.

      *hymyilee*

      • Ystäväin siintä on aikaa kun viimeksi näimme joten olis kai aika yritää sovitaa jossain vaiheessa tapaaminen :)


      • meriv
        HalipulaN kirjoitti:

        Ystäväin siintä on aikaa kun viimeksi näimme joten olis kai aika yritää sovitaa jossain vaiheessa tapaaminen :)

        En ole käynyt edes miiteissä aikoihin *hymyilee*

        Kunhan saan yhden itseäni koskevan kiusallisen, harmillisen ja liikkumistani rajoittavan asian jotenkuten hallintaan niin laitetaan mietintämyssyt päähän tapaamisen mahdollistamiseksi. *hymyilee*


    • piudinen

      Päätin silloin aloittaa kuntosalilla käynnin. Noh...jaa..köh köh. Osaksi tuon itseni pettämisen takia,en tällä kertaa lupaa yhtään mitään !!! ;D

      • Ethän rehki liikaa pienistä asioista on hyvä aloittaa


    • Sisäinen minä

      vienosti toivon kasvavani henkisesti ihmisenä; kärsivällisyyttä, ymmärrystä, vähemmän draamaa, enemmän diplomatiaa. Toisaalta edellämainitut ovat loppuelämän toiveeni, etten pysähtyisi ja pitäisi itseäni valmiina...

      • Jos noin itseään voi edes hieman kehittää niin se on todella hyvä ;)


    • Päätin aloittaa terveyteeni liittyvän byrokratia ym. rumban - se on pitänyt ja jatkuu edelleen.

      Päätökseni tavata ystäviäni useammin on jäänyt enimmäkseen puhelu- ja sähköpostitasolle...vähän erakko taidan nykyään olla? Onneksi He ovat asian ymmärtäneet :)

      Oli miten oli - tilinpäätös on positiivinen - kiitos parin taitavan lääkärin, ystävieni ja lähipiirini/perheeni, johon lokakuussa syntyi pikkuinen tyttö :)))

      • Toivon sinulle sydämmeni pohjasta onnea uusi elämä on aina miellytävää katseltavaa vaikka se joskus ei siltä tunnu. Mutta kun näet hänen kasvavan niin tiedät saannesi aikaa jotain mitä muut ei ehkä vielä ole saanneet.


    • retros

      Täytyy myöntää,että kaivuuta en harrasta,mutta noissa päätöksen tekemisissä kaksi kaveria kisailee keskenään;)
      Olkapään toisella puolella oleva sanoo,että paranna tapasi ja se toinen toiselta puolen vastaa, mitä turhia!
      Ikuisuustaistelu,parasta olla lupaamatta mitään,mutta tärkeintä on elää sovinnossa muiden kanssa;)

      • Tok-Fia

        aikaerosta huolimatta:))


      • retros
        Tok-Fia kirjoitti:

        aikaerosta huolimatta:))

        iskin pääni seinään..
        Niin onkin:D


      • Tok-Fia
        retros kirjoitti:

        iskin pääni seinään..
        Niin onkin:D

        sarvistas kii..niin että tarttetko vetoapua?..


      • retros
        Tok-Fia kirjoitti:

        sarvistas kii..niin että tarttetko vetoapua?..

        mutta vedä kaulasta se auttaa;)


      • Tok-Fia
        retros kirjoitti:

        mutta vedä kaulasta se auttaa;)

        että jos olisin vetänyt korrrrvista:))


      • retros
        Tok-Fia kirjoitti:

        että jos olisin vetänyt korrrrvista:))

        kyllä saisi paremmin kiinni:)


    • promise

      etten lupaa enää mitään kenellekkään................

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe