Moro!
Eli ajattelin nyt keväällä hakea tonne laurean amk:n hoitotyön sv:n.Mulla olisi kuitenkin sellainen kysymys, että kumpaa toimipistettä suosittelisitte laitettavaksi ensimmäiseksi vaihtoehtooksi? eli voisitteko kertoa vähän teidän omien kokemuksienne ja mielip. pohjalta että kumpaa toimipistettä laittaisitte ykköseksi.
Ps. Asuun itse espoossa, mutta paikkassa jossa asuun on lähes yhtä pitkä matka molempiin toimipisteisiin, joten kyse ei ole matkan pituudesta vaan enemmänkin opiskelun laadusta ja sisällöstä.
Laurea amk otaniemi vai tikkurila?
6
1399
Vastaukset
- Otaniemi!!
Otaniemessä menee hermo! Siellä ei kukaan tiedä mistään mitään ja joutuu tekemään harjoittelun kanssa päällekkäin useita esseitä ja sitten vielä pakollisia tunteja (jolloin harjoitteluun tunnit on korvattava omalla ajalla) ja opet vaan pyörittelee silmiään. Harjoittelun loputtua on aina ihan loppu!!
Opetus on mitä sattuu, joskus toimiikin, mutta sitten on usein aivan käsittämättömän huonoakin tasoa. Opet ei jaksa vastata sähköposteihin eikä niitä tavoita muutenkaan mistään, ovat jossain lukkojen takana piilossa.
Eka vuosi vielä menee jotenkin kun on itse vielä niin innoissaan, mutta toisena vuotena alkaa tajuta, että eikö tää todellakaan tästä parane ja kolmas vuosi on jo yhtä ****tutusta.
EI voi todellakaan suositella Laurea Otaniemeä!! Jos yhtään ajattelet itseäsi, niin valitset Tikkurilan. On sielläkin kai ongelmansa, mutta ne sentään kuulemma jotenkin yrittävät!- tul. hoitsu
kertokaa please myös kokemuksia tikkurilasta..
kuten minkälaista siellä on opiskella? - jaa....
tul. hoitsu kirjoitti:
kertokaa please myös kokemuksia tikkurilasta..
kuten minkälaista siellä on opiskella?No enpä nyt kehuis Tikkurilaakaan... En pysty vertailemaan Otaniemeen, kun en sen tilanteesta oikein tiedä, mutta ei Tiksissäkään asiat ole hyvin. Täälläkin opet ovat lukkojen takana ja heidät tavoittaa vain sähköpostitse. Harjotteluja saatetaan siirtää ja opintoja venyttää. Tunnit saattavat kasautua niin, että ajat itsesi burn outiin, kun sitten taas välillä on jaksoja, että on vain pari päivää koulua viikossa. Vähän väliä on hermot kireellä minkäkin asian takia... Ja tuo uusi opetussuunnitelma... En itse opiskele sitä, mutta enpä ole paljon kehuja kuullut. Tuo samainen opetussuunnitelma on kyllä kaikíssa Laurean yksiköissä sama.
On Tiksissä hyviäkin puolia, kai... Uusi rakennus :) Ja ehkä muutakin... - valita
jaa.... kirjoitti:
No enpä nyt kehuis Tikkurilaakaan... En pysty vertailemaan Otaniemeen, kun en sen tilanteesta oikein tiedä, mutta ei Tiksissäkään asiat ole hyvin. Täälläkin opet ovat lukkojen takana ja heidät tavoittaa vain sähköpostitse. Harjotteluja saatetaan siirtää ja opintoja venyttää. Tunnit saattavat kasautua niin, että ajat itsesi burn outiin, kun sitten taas välillä on jaksoja, että on vain pari päivää koulua viikossa. Vähän väliä on hermot kireellä minkäkin asian takia... Ja tuo uusi opetussuunnitelma... En itse opiskele sitä, mutta enpä ole paljon kehuja kuullut. Tuo samainen opetussuunnitelma on kyllä kaikíssa Laurean yksiköissä sama.
On Tiksissä hyviäkin puolia, kai... Uusi rakennus :) Ja ehkä muutakin...niin noista kahdesta huonompi on selkeästi Laurea Otaniemi. Sekin on uudehko rakennus, mutta parkkipaikkoja ei ole, ruokala on meluava ja vetoinen, katto vuotaa, tietokonehuone on ahdas vitsi, auditoriossa haisee pysyvästi viemäri ja ryhmätyötilat ovat lasikaappeja lukkojen takana. Näihin päälle tosiaan noi tuolla ylempänä kerrotut ikävät jutut ja muutakin olisi, mut ei jaksa kirjoittaa kaikkee, tulis romaani.
- Tiksissäkin
valita kirjoitti:
niin noista kahdesta huonompi on selkeästi Laurea Otaniemi. Sekin on uudehko rakennus, mutta parkkipaikkoja ei ole, ruokala on meluava ja vetoinen, katto vuotaa, tietokonehuone on ahdas vitsi, auditoriossa haisee pysyvästi viemäri ja ryhmätyötilat ovat lasikaappeja lukkojen takana. Näihin päälle tosiaan noi tuolla ylempänä kerrotut ikävät jutut ja muutakin olisi, mut ei jaksa kirjoittaa kaikkee, tulis romaani.
Tiksissä sama meininki... Ei parkkipaikkoja, koko talossa on usein kylmä, viime syksynä oli isohko vesivahinko, tietsikkaluokista toinen on lähes aina lukossa ja toinen on aina täynnä, auditoriossa haisee usein viemäri ja mitä ovat ryhmätyötilat? Ilmeisesti nekin ovat meillä lukkojen takana... Eli aika lailla samoilla mennään.
- mene
jaa.... kirjoitti:
No enpä nyt kehuis Tikkurilaakaan... En pysty vertailemaan Otaniemeen, kun en sen tilanteesta oikein tiedä, mutta ei Tiksissäkään asiat ole hyvin. Täälläkin opet ovat lukkojen takana ja heidät tavoittaa vain sähköpostitse. Harjotteluja saatetaan siirtää ja opintoja venyttää. Tunnit saattavat kasautua niin, että ajat itsesi burn outiin, kun sitten taas välillä on jaksoja, että on vain pari päivää koulua viikossa. Vähän väliä on hermot kireellä minkäkin asian takia... Ja tuo uusi opetussuunnitelma... En itse opiskele sitä, mutta enpä ole paljon kehuja kuullut. Tuo samainen opetussuunnitelma on kyllä kaikíssa Laurean yksiköissä sama.
On Tiksissä hyviäkin puolia, kai... Uusi rakennus :) Ja ehkä muutakin...Stadiaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514