Toholampi

Ute Lias

Tarkoitus on poiketa Toholammilla työkeikalla heti ensi vuoden alussa. Kysymys kuuluukin onko Toholammilla mitään "yöelämää" ja jos ei, niin mikä on lähin paikkakunta johon on suunnistettava.

11

5097

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • föreninsmänner

Missä tälläinen Töholampi on?

• kaltaisiasi

toopeja

• ei yöelämää

Toholammilla on yksi ainoa bubi jossa paikalliset istuvat...lähimmät yöelämän keskukset ovat kokkolassa (68km) ja ylivieska (n.48km)

• Lamppilainen

Ystävällisesti kehotan jättämään työkeikan väliin vaikka sairastumiseen vedoten. Toholammilla ei ole yöelämää, kaikki kynnelle kyenneet ovat karistaneet jo tomut jaloistaan, vain muutama maajussi on jäänyt. Ei auta edes jouluksi kotiin-kampanja!!!

• huomaat on tämä

väärä paikka kysellä mitään järkevää

• Jake__

baaria paikkakunnalla on; Ulrika ja Viljo. Viikolla noissa ei kyllä oikein ole mitään elämää ja viikonloppuisinkin aika vaisut on menot. Molemmat baarit on sellasia lähes "räkälätyyppisiä" kaljakuppiloita, mutta A-oikeudet löytyy, joten änkyräkännit noissa ainakin saa vetästyä. :D

• Ute Lias

Niin vain kävi, ettei Toholammilla tosiaankaan ole yöelämää.
      Voisi sanoa, kuin vanhassa vitsissä, jossa paikkakunnalla poikennut kysyi; onko kylällä mitään yöelämää. Siihen joku paikallinen vastasi, hieman mietittyään, että ei tällä hetkellä ole, kun se "yöelämä" on käymässä naapurikunnassa.
      Mutta keikkatyö jatkuu ja Toholammen yöelämä on edelleen katselussa.

• se vehkeesi

kurissa ja osta vaimollesi kukkia! "Kaupparatsujen" herpeksiä ei tänne lakeuksille tarvitse kanniskella.

• rumarimprenssa

Harmi,että määkin entinen kauneuskuningatar oon lähteny pois lampilta.Oisin järjestänyt sulle yöiloa.

• Anonyymi00010

Huhhuh torppa vaan ne 5 poikaa jotka ajelitte mustalla be mulla ja se bemari takatuuppari kuski joka pöllit lompakon tiedoksi teille;) ;kortit on kuoletettu ja eräällä teistä pikku ilmiöistä jäi musta lippis;) se tosin haisee ihan teille eli paskalle terkut vaan toholampille

• Anonyymi00011

Oho

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      2055
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      709
      1382
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      105
      1132
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      126
      986
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      914
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      805
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      672
    8. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      15
      632
    9. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      76
      563
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      511
    Aihe