Tietäiskö kukaan suomenkielisiä nettisivustoja joista vois tilata palapelejä? Olen huono englanninkielessä ja siksi en uskalla englanninkieliseltä sivustoilta tilata.
Kaupoissakin yleensä samat palapelit.
mistä palapelejä?
10
1905
Vastaukset
- ***
www.pelitalo.fi - helppo ja nopea
- Palapelityttönen
Miten löysit tuolta sivulta palapelejä???
Ite en ainakaan löytäny... - reunasta
Palapelityttönen kirjoitti:
Miten löysit tuolta sivulta palapelejä???
Ite en ainakaan löytäny...osastojen alta löytyy palapeli osasto. Ei siellä kyllä ollut kuin 15 palapeliä, lähinnä Stenwallin palapelejä. Mutta käy katsomassa.
- palapelityttö
reunasta kirjoitti:
osastojen alta löytyy palapeli osasto. Ei siellä kyllä ollut kuin 15 palapeliä, lähinnä Stenwallin palapelejä. Mutta käy katsomassa.
Niinpä oliki.....kävin ensin väärällä pelitalo-sivulla. Eipä tuolla silti ollu tosiaan kummonen valikoima. Ulkomailta niitä saa kyllä,mutta postikulut hirvittää....
- LLLAAURRARARARARAR
- Gagag
Suomenkielinen sivusto.
http://www.palapelikauppa.fi/ - Kokosin jo
Maikkuu, minä löysin täältä. Ja oli nopea toimitus. Suosittelen.
http://www.palapelikauppa.fi/ - silpsii
palapelit.net
- MarjaL
www.leikinmaailma.fi sieltä löytyy paljon palapelejä lapsille ja aikuisille. Nopea toimitus, suosittelen!
- Anonyymi
Palapelikauppa Pieni Harrastepuoti on uusi tulokas palapeliharrastajien iloksi. Myymälä on Malmilla Helsingissä ja verkkokauppa löytyy https://pieniharrastepuoti.com/
Tammikuussa on kuulemma tulossa paljon uutuuksia, ihanaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419