Meloodia lopettaa

31.12.06

Ja tilalle tulee Vana Tallinnin 11.1. alkaen.

Hienoa eikö?

Pitää mennä katsastamaan kun en ole koskaan käynyt.
Ja nyt on turha sitten Tallink mollaajien tänne kirjoitaa. koska kyseessä on lähinnä laiva Bongaus eikä yhtiöiden Mollaus.

8

2002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäva

      Tämä Vana tallinnin tulo on kuitenkin vain väliaikaista, sillä Vana tulee väistymään pois linjalta sitten kun uusi Star valmistuu alkuvuodesta.

      Lisäksi yksi Superfasteista ajaa ylimääräisiä vuoroja Tallinnaan, korvaten Meloodian kapasiteettia.

      • että kyseessä on

        Väliaikainen ratkaisu. Siksi onkin mentävä nyt kun on mahdollista. Kyseessä on sentään "hieno"-laiva vanhus.


      • minäva
        että kyseessä on kirjoitti:

        Väliaikainen ratkaisu. Siksi onkin mentävä nyt kun on mahdollista. Kyseessä on sentään "hieno"-laiva vanhus.

        Niin on, Vana on mielestäni todella onnistunut laiva. Mieli tekisi itsekkin käydä vielä viimeisen kerran kokeilemassa.


      • minäva kirjoitti:

        Niin on, Vana on mielestäni todella onnistunut laiva. Mieli tekisi itsekkin käydä vielä viimeisen kerran kokeilemassa.

        käydä, vaikka se onkin tallinkki. Vana Tallinn on vanha Tanska-Englanti-linjan laiva ja siinä on vanhan kunnon "valtamerilaivan" tunnelma, ja kuunnelkaa harvakäyntisten dieselkoneiden jumpsutusta...siinä on sitä jotain !


    • hannu

      Vana Tallin paatti on minulle tuttu jo yli 12 vuoden takaa, oli silloin jo tallinnan reitillä, ennen meloodiaa, vanha, pieni, matala, mutta jotenkin kaikista tallinnan laivoista sympaattisin, ei voi eksyä, aikaisemmin palvelukin oli ihan toista luokkaa kun nykyisin tallinkilla, muistaakseni silloin laivan varsinainen omistaja ja varustamo oli joku muu virolainen, tallink oli vain markkinointinimi suomessa. Kokeile muttä älä odota liikoja.

    • 11.1.2007

      Mahtavaa, että Meloodia lopettaa!!!!!
      Ei voi Vana Tallinn olla yhtä huono!! 32 vuotias wanhus, ehdottomasti meen sillä seuraavaksi.

      • hannu

        Vuosia sitten kun matkustin vana tallinnilla, ei se aihakaan haissut niin pahalle kun meloodia viikko sitten, hirveä polttoöljyn haju. Mutta yllättävintä oli niin menomatkalla meloodialla, ja paluumatkalla 24.12 galaxylla, että palvelu oli suht reipasta ja ystävällistä, vaikka parantamisen varaa aina löytyykin, myös ns. suomalaisilla laivoilla.


      • Varoitus HENGENVAARA!!!!!!
        hannu kirjoitti:

        Vuosia sitten kun matkustin vana tallinnilla, ei se aihakaan haissut niin pahalle kun meloodia viikko sitten, hirveä polttoöljyn haju. Mutta yllättävintä oli niin menomatkalla meloodialla, ja paluumatkalla 24.12 galaxylla, että palvelu oli suht reipasta ja ystävällistä, vaikka parantamisen varaa aina löytyykin, myös ns. suomalaisilla laivoilla.

        Älkää vaan astuko siihen kelluvaan ruumisarkkuun, SIIS TODELLAKIN ÄLKÄÄ!!!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe