Hei, eli haluaisin tietoa että miten tuon green card kortin voi saada? onko jotai ikää ja kuinka vaikeaa, miten pitää aluksi toimia? ja sitten viellä että jos haluaisin mennä kuukaudeksi usaan (lomamatkalle) niin eihän siinnä mitään erityislupia tarvita? entäs pääseekös jenkkeihin helposti vaihto-oppilaaksi?, ja paljon maksaisi suunnilleen jos asuisin siellä kuukauden lennot ja hotellit ja tietenkin ruokailut.
Usan green card?
1
555
Vastaukset
- enya77
Näihin on vastattu tällä palkstala noin miljoona kertaa aiemmin mutta vielä kerran
Green cardia varten tarvitset paikallisen (usalaisen) puoltajan, joka täyttää kasan papereita, jotka toimitat USAn suurlähetystöön Hgissä. Puoltaja voi olla työnantaja, koulu tai yliopisto tai amerikkalainen puoliso tai kihlattu sulhanen. Ikä tietysti päälle 18 vee. Yleensä green cardia ei esim. työsuhteessa edes anota heti, vaan joku muu 1-3 vuoden työviisumi, johon samaten työnantajan lakimies hoitaa paperisodan.
Lomamatkalle ei tarvitse viisumia, jos matka kestää alle 90 vrk.
Vaihto-oppilaaksi lukioon pääsee todella helposti kaupallisten järjestöjen kautta maksamalla soveltuvan summan rahaa. Vaihto-oppilaaksi yliopistoon on jo hankalampaa, mutta suomalaienn yliopistosi kertoo heidän vaihto-ohjelmistaan kyllä ja auttaa.
Paljon maksaisi riippuu tietysti siitä, minkä tason hotellissa asut ja millä paikkakunnalla. Motelli jossain Montanan peräpellolla maksanee 30-40 dollaria yö, NYCssa taas on vaikeaa löytää kunnollisen tasoiat majoitusta alle 100 dollaria yö. Lentohinnat taas saat helposti tsekattua esim. www.ebookers.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059