Kohdun kaulan laajennus

mihin seuraavaksi?

Onko kenelläkään kokemusta kohdun kaulakanavan laajentamisesta? Minulle suositeltiin tällaista toimenpidettä ennen alkioiden siirtoa. Tiedän toimenpiteestä kaiken, mutta lähinnä tuo toimenpiteen jälkeinen aika kiinnostaisi, oletteko olleet miten kipeitä tai onko laajennus auttanut vaikeissa alkion siirroissa? Kaulakanavani on niin ahdas, että katetri jumiutuu jo matkalla ja aiheuttaa kipua.

3

1041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zeidi

Minulle ei onnistunut tavanomainen munatorvien aukiolo utra, koska kohdunkaulassa oli ylimääräinen mutka (näin ymmärsin) eli katetria ei saatu tarpeeksi syvälle. Niimpä aukiolo katsottiin tähystyksellä ja samalla muokattiin kohdunkaulaa.

Tähystys tehtiin nukutuksessa. Ja jälkikäteen olo oli kyllä ronkittu, muttei mitenkään kamalan kipeä. Sellaista menkkamaista jomotusta tuntui toimenpidepäivänä, mutta seuraavana päivänä oli jo ihan hyvä olo. Parina päivänä tuntui kyllä hiukan alavatsassa, jos erehdyin riuhtomaan tai rehkimään ja käytin vatsalihaksia.

Varma en ole onko kyse samasta toimenpiteestä ja jokainen reakoi ja kokee omalla tavallaan. Minusta ei ollut mitenkään paha toimenpide.

• sama

samalta toimenpiteeltä kuulostaa. Ja samanlaiselta vaivalta! Olen miettinyt voiko tuollainen mutka kohdunkaulassa vaikeuttaa myös sperman pääsyä oikeaan osoitteeseen? Lääkäri sanoi, ettei se mikään poissuljettu syy lapsettomuuteen ole.

• Anonyymi

Ihan hereillä tehtiin. Sattui kamalasti. Puhuttiin vielä ikävästi sukupuolitaudeista ja seksisuhteista. Ihan kuin olisin joku kevytkenkäinen portto. Luotto lääkäreihin muutenkin mennyt rikoksesta johtuen, niin sitten vielä tällaista kidutusta joutuu kestämään.

Minulla ei ole ollut lukuisia partnereita, vaikka munanjohtimet ovat kiinni.

Olen kyllä joutunut eräässä toimenpiteessä nukutettuna pahoinpidellyksi. Kyseessä on niin kamala yksityisessä ulkomaisessa sairaalassa tehty rikos ettei siitä voi edes puhua. Aiheuttivat todennäköisesti lapsettomuuteni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      957
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      77
      871
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      101
      818
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe