en voi pelata the sims tai the sims 2.
the sims ei jostain kumman syystä toimi,
ja the sims 2 ei varsinkaan toimi koska
näytönohjain on liian vanha tai jtn.
:( apua
En voi pelata simsiä :(
7
358
Vastaukset
- aad
ei siinä muu auta kun uusi tietokone jos haluat pelata.
- Piia
Niin osta sit uus kone, ja eiks näytönohjaimenki vois ostaa? Siihen siun koneeseen? Mutta joo.. Mie en ainakaan osaa auttaa tässä asiassa :D :(
- piparminttuoy
Piia kirjoitti:
Niin osta sit uus kone, ja eiks näytönohjaimenki vois ostaa? Siihen siun koneeseen? Mutta joo.. Mie en ainakaan osaa auttaa tässä asiassa :D :(
Ei mitään uutta konetta kannata ostaa vaan uusi näytönohjain! Itse jouduin ostamaan sen ja DVD-aseman ihan simssiä varten, mutta kyllä se on sen arvoinen peli. Näytönohjaimen sain 30eurolla
- piparminttuoy
Piia kirjoitti:
Niin osta sit uus kone, ja eiks näytönohjaimenki vois ostaa? Siihen siun koneeseen? Mutta joo.. Mie en ainakaan osaa auttaa tässä asiassa :D :(
Ja hei! JOS SINULLA ON ASENTAESSA JA PELATESSA PALOMUURI YMS. PÄÄLLÄ, PELI EI YLEENSÄ TOIMI
piparminttuoy kirjoitti:
Ja hei! JOS SINULLA ON ASENTAESSA JA PELATESSA PALOMUURI YMS. PÄÄLLÄ, PELI EI YLEENSÄ TOIMI
Mulla ainakin toi virusohjelma on pelinaikana päällä ja myös palomuuri, eikä ole vaikuttanut peliin.
Riippuu tietysti virustorjunnasta, toiset "nuuskivat" tehokkaammin kuin toiset jne. Mutta jos sen ottaa pois päältä niin nopeuttaako se peliä sitten paljon? Vaik mul on pääl se niin aika nopeeta on peli sillonkin.- priii
piparminttuoy kirjoitti:
Ja hei! JOS SINULLA ON ASENTAESSA JA PELATESSA PALOMUURI YMS. PÄÄLLÄ, PELI EI YLEENSÄ TOIMI
mulla on aina simssiä pelatessa palomuuri, virustentorjuntaohjelma, netti ja joskus mesekin päällä ja se toimii tosi hyvin :)
- piparminttuoy
priii kirjoitti:
mulla on aina simssiä pelatessa palomuuri, virustentorjuntaohjelma, netti ja joskus mesekin päällä ja se toimii tosi hyvin :)
JOs ne laittaa pois päältä niin toimii paremmin. JOs sinulla on netti peli päällä samaan aikaan on viruksen helpompi "murtautua" koneellesi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482