En voi pelata simsiä :(

Tiukuuuuuuu

en voi pelata the sims tai the sims 2.
the sims ei jostain kumman syystä toimi,
ja the sims 2 ei varsinkaan toimi koska
näytönohjain on liian vanha tai jtn.

:( apua

7

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aad

      ei siinä muu auta kun uusi tietokone jos haluat pelata.

      • Piia

        Niin osta sit uus kone, ja eiks näytönohjaimenki vois ostaa? Siihen siun koneeseen? Mutta joo.. Mie en ainakaan osaa auttaa tässä asiassa :D :(


      • piparminttuoy
        Piia kirjoitti:

        Niin osta sit uus kone, ja eiks näytönohjaimenki vois ostaa? Siihen siun koneeseen? Mutta joo.. Mie en ainakaan osaa auttaa tässä asiassa :D :(

        Ei mitään uutta konetta kannata ostaa vaan uusi näytönohjain! Itse jouduin ostamaan sen ja DVD-aseman ihan simssiä varten, mutta kyllä se on sen arvoinen peli. Näytönohjaimen sain 30eurolla


      • piparminttuoy
        Piia kirjoitti:

        Niin osta sit uus kone, ja eiks näytönohjaimenki vois ostaa? Siihen siun koneeseen? Mutta joo.. Mie en ainakaan osaa auttaa tässä asiassa :D :(

        Ja hei! JOS SINULLA ON ASENTAESSA JA PELATESSA PALOMUURI YMS. PÄÄLLÄ, PELI EI YLEENSÄ TOIMI


      • viveca87
        piparminttuoy kirjoitti:

        Ja hei! JOS SINULLA ON ASENTAESSA JA PELATESSA PALOMUURI YMS. PÄÄLLÄ, PELI EI YLEENSÄ TOIMI

        Mulla ainakin toi virusohjelma on pelinaikana päällä ja myös palomuuri, eikä ole vaikuttanut peliin.

        Riippuu tietysti virustorjunnasta, toiset "nuuskivat" tehokkaammin kuin toiset jne. Mutta jos sen ottaa pois päältä niin nopeuttaako se peliä sitten paljon? Vaik mul on pääl se niin aika nopeeta on peli sillonkin.


      • priii
        piparminttuoy kirjoitti:

        Ja hei! JOS SINULLA ON ASENTAESSA JA PELATESSA PALOMUURI YMS. PÄÄLLÄ, PELI EI YLEENSÄ TOIMI

        mulla on aina simssiä pelatessa palomuuri, virustentorjuntaohjelma, netti ja joskus mesekin päällä ja se toimii tosi hyvin :)


      • piparminttuoy
        priii kirjoitti:

        mulla on aina simssiä pelatessa palomuuri, virustentorjuntaohjelma, netti ja joskus mesekin päällä ja se toimii tosi hyvin :)

        JOs ne laittaa pois päältä niin toimii paremmin. JOs sinulla on netti peli päällä samaan aikaan on viruksen helpompi "murtautua" koneellesi!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe