en voi pelata the sims tai the sims 2.
the sims ei jostain kumman syystä toimi,
ja the sims 2 ei varsinkaan toimi koska
näytönohjain on liian vanha tai jtn.
:( apua
En voi pelata simsiä :(
7
327
Vastaukset
- aad
ei siinä muu auta kun uusi tietokone jos haluat pelata.
- Piia
Niin osta sit uus kone, ja eiks näytönohjaimenki vois ostaa? Siihen siun koneeseen? Mutta joo.. Mie en ainakaan osaa auttaa tässä asiassa :D :(
- piparminttuoy
Piia kirjoitti:
Niin osta sit uus kone, ja eiks näytönohjaimenki vois ostaa? Siihen siun koneeseen? Mutta joo.. Mie en ainakaan osaa auttaa tässä asiassa :D :(
Ei mitään uutta konetta kannata ostaa vaan uusi näytönohjain! Itse jouduin ostamaan sen ja DVD-aseman ihan simssiä varten, mutta kyllä se on sen arvoinen peli. Näytönohjaimen sain 30eurolla
- piparminttuoy
Piia kirjoitti:
Ja hei! JOS SINULLA ON ASENTAESSA JA PELATESSA PALOMUURI YMS. PÄÄLLÄ, PELI EI YLEENSÄ TOIMI
piparminttuoy kirjoitti:
Ja hei! JOS SINULLA ON ASENTAESSA JA PELATESSA PALOMUURI YMS. PÄÄLLÄ, PELI EI YLEENSÄ TOIMI
Mulla ainakin toi virusohjelma on pelinaikana päällä ja myös palomuuri, eikä ole vaikuttanut peliin.
Riippuu tietysti virustorjunnasta, toiset "nuuskivat" tehokkaammin kuin toiset jne. Mutta jos sen ottaa pois päältä niin nopeuttaako se peliä sitten paljon? Vaik mul on pääl se niin aika nopeeta on peli sillonkin.- priii
piparminttuoy kirjoitti:
mulla on aina simssiä pelatessa palomuuri, virustentorjuntaohjelma, netti ja joskus mesekin päällä ja se toimii tosi hyvin :)
- piparminttuoy
priii kirjoitti:
mulla on aina simssiä pelatessa palomuuri, virustentorjuntaohjelma, netti ja joskus mesekin päällä ja se toimii tosi hyvin :)
JOs ne laittaa pois päältä niin toimii paremmin. JOs sinulla on netti peli päällä samaan aikaan on viruksen helpompi "murtautua" koneellesi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2786071Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651969- 1801760
- 1191231
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141195Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181601093Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41981RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49951Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288942