ja mikä on niistä paras?
montako kirjaa on Ilkka Remeksellä?
5
2573
Vastaukset
- ..Päivi1
tarkoitat kaikkia Remeksen kirjoja, hänhän on kirjoittanut myöskin nuortenkirjoja. Aikuisille muistaakseni 11 tai 12, itse pidän alkupään tuotannosta, sanotaanko viidestä ensimmäisestä, sitten tuli jo stoppi, toki olen kaikki lukenut.
Paras? Makuasiat ovat makuasioita... - nnnnnnnnnnnnnn
Kun en ole Remeksen kirjahyllyä nähnyt, niin ei voi tietää montako kirjaa sillä on. Mutta jos puhutaan niistä kirjoista joita hän on kirjoittanut, niin taitaa olla noin 14, mukaanlukien ne nuorten kirjat. Yhtään en ole lukenut, kun en pidä suomalaisista kirjailijoista, vaan luen mieluummin englantilaisia tai ruotsalaisia dekkareita.
http://www.ilkkaremes.com/ - Anssi
Joo, noin 14 kipaletta niitä taitaa olla 1 kirja/vuosi alkaen vuodesta 1997 ja ainakin kolmena vuonna tullut myös nuorten kirja.
Olen lukenut kokonaan ainoastaan Uhrilennon, mutta myös uusin 6/12 on vaikuttanut kiehtovalta. Olen yrittänyt lukea montaa muutakin hänen teostaan, mutta ne ovat jääneet kesken. Ehkä ei niin kiehtova tarina jokaisessa, kuten esim. Ruttokellot.- Tiukkaa
Ensimmäinen, Pääkallokehrääjä, sai jonkun palkinnon, mutta sen jälkeen.... insinööridekkareita... massatuotantona viihdettä, mieshän myy paremmin kuin myisi kirjailijana omalla nimellään Petri Pykälä. Miksi, tekstinkö suhteen? Naurettavaa, Amerikkaa, pistetään lukijoille halpana melkein kuin Päätaloa, pakkona lahjaksi Suomalaisen kirjakaupan (WSOY) lavalta mutta kukaan ei lue saamaansa lahjakirjaa...
- Cilia
Pääkallokehrääjä
Karjalan lunnaat
Pedon syleily
Ruttokellot
Uhrilento
Itäveri
Ikiyö
Nimessä ja veressä
Hiroshiman portti
6/12
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2154065Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382285Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58871- 44832