Jänis meni ostamaan nakkeja. Myyjä sanoi: Ei ole nakkeja. Jänis vastasi: Ei se mitään, mun faijallakin on pipo..
Mitä toi tarkottaa, en oo koskaan tajunnut tota juttua. Jos joku voisi selittää? :D
Kertokaas mitä tää tarkottaa? :)
9
3029
Vastaukset
- jotenkin näin
Jospa se jänis oli ilman korvia ja olis nakeista laittanut sellaiset , tyytyi sitten pipoon niinkuin isänsäkin ,joka ilmeisesti myös oli pipopää juuri sen vuoksi,näin minä sen ymmärsin.
- lapsus
Nuo on puujalkavitsejä ja nuissa on se hauskaa ettei niissä ole mitään järkeä.
- maltillinen
Puujalkavitsissä ei tartte olla päätä eikä häntää. Sitä ei saa ymmärtää. Se on puujalkavitsin ominaisuus. Mut kuitenkin sille pitää nauraa. Mielumin festareilla ja pikku hujkka-naposten kanssa hehe, mitä tyhmempi vitsi sitä ennemmän naurua. Tuliko selväksi?
- Likka^^
No juu kyllä se nyt selkeni. :) Otin tuon vitsikirjasta. :)
- tai tää
Tässä toinen samanmoinen eli: kettu kulki puun alta ja apina huusi puusta on mullakin hampaat.
Ei jymmärrä, missä piti nauraa? - rautakauppias
Jänis meni rautakauppaan ja kysyi, onko porkkanoita? Ei ole, vastasi kauppias. Toisena päivänä jänis meni taas rautakauppaan ja kysyi, onko porkkanoita? Ei ole, sanoi rautakauppias. Kolmantena päivänä jänis meni jälleen rautakauppaan ja kysyi, onko porkkanoita? No ei ole, usko jo, hermostui rauttakauppias ja jatkoi: jos vielä tulet kyselemään porkkanoita, naulaan sinut korvistasi seinälle roikkumaan. Neljäntenä päivänä jänis tuli jälleen rautakauppaan ja kysyi kauppiaalta, onko rautanauloja? Ei ole, vastasi kauppias. ONKO PORKKANOITA, kimitti jänis, suurella äänellä?
Jänis meni porkkanakauppaan. Onx porkkanoi? Ei. Sama toistui vielä parikolme kertaa ja myyjä uhkasi jo naulata jäniksen seinään, jos se vielä kerrakin kysyy porkkainoita. Kuika ollakaan, jänis tuli seuraavanakin päivänä. Onx nauloi? Ei oo. Hyvä, onx porkkanoi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134598Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3563864Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363466Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk193088Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122563- 2802370
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3211806- 1001792
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi471493Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81183